quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef YPPY het volgende:
Wat een verschil zeg, met dat zwart ertussen, nooit verwacht dat zwart zo vrolijk kan maken.
zaterdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:09 schreef trui het volgende:
ynske, heb je je tas nog niet gegeven? (wij willen foto's zien!)
Wasda?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste bird of a feather gemaakt
of aan het feit dat je de verkeerde kant op haakt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wasda?
Ik ben nu aan het haken met het Wibra katoen, gaat tot nu toe nog erg goed! Valt me mee met splijtenmaar dat kan ook liggen aan het feit dat ik alleen nog maar vasten heb gehaakt
Ben een fantasiefiguurtje aan het maken (zonder patroon), iets soortgelijks staat ook op Ravelry.
dat deed ze toch juist niet meer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef mijsje het volgende:
of aan het feit dat je de verkeerde kant op haakt?![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef B.ertha het volgende:
http://bittersweetblog.wo(...)/birds-of-a-feather/
Heel makkelijk en heel lief, nummer 2 is net af.
Dit is de 1e:
[ afbeelding ]
bij het volgende konijn ga ik dat soort oogjes doen.... Ik kan ze nu niet meer uithalen..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is ie leuk Vicky!
Probeer anders eens van die schuine oogjes van die love bunny:
[ afbeelding ]
Wel deze kant op schuin doen, ik had ze schuin naar binnen gedaan bij de 2e en vroeg me al af waarom hij zo bozig leek!![]()
![]()
ja leuk! en stiemie, ze heeft op haar weblog ook een patroon voor hartjes staan!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Op Ravelry vond ik nog een dame die erg leuke kleurrijke dingen haakt: http://www.ravelry.com/people/the8thgem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een zieke 1 aprilgrap misschien? ik kan er in ieder geval niet om lachen...![]()
Probeer het toch maar eens gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Hoe doe je dit:
Ch 2
5 sc in 2nd chain from hook
Dat had ik dus laatst ook al een keer en dat heb ik omzeild, maar ik vind het raar. Hoe kan ik 5 vaste steken maken in één steek?
ik doe altijd een magic ring als t kan, vind ik netter staan... kan je hier ook doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Krijg ik dan een rondje? Want volgens mij is dat de bedoeling.
In een vorig patroon moest ik er 6 doen en dat heb ik opgelost met zo'n magical ring. Naderhand zag je er niets van..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Hoe doe je dit:
Ch 2
5 sc in 2nd chain from hook
Zes steken in de ring. In het patroon begin je met twee lossen en haak je vervolgens 5 steken in een van die twee lossen. De andere losse geldt ook als een steek. Dus 6 steken in de magic ring.quote:
Aanbiedingen zijn altijd leuk. Wat voor garen en waar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens gisteren wol gekocht. Het was in de aanbieding, dus ik dacht: ik doe meteen veel kleurtjes. 9 bollen
ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Het lukt me niet om het fotootje in Ravelry te zetten!Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Nee, het formaat dat je hierboven ook ziet. Ik ga het wel even nog een keer proberenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef trui het volgende:
zou het kunnen dat je foto erg groot is? ik verklein ze altijd eerst flink.
haha, een die NOG langzamer groeit dan de echte!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
En ik wil een bonsaïboompje gaan haken!
Ja, want ik kan verder geen plant in leven houdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:07 schreef trui het volgende:
ga je een hele gehaakte botanishe tuin aanleggen, arual.
Met een prijsvraag an Santéquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:29 schreef trui het volgende:
haha waar heb je dat dan mee gewonnen?
en leuk project, volgens zoon is 't "Shadow", klopt dat?
nou, santé dan maar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:23 schreef Muck het volgende:
Met een prijsvraag an Santé
En ja, het is Sonic
dat is vandaag een probleem, bij mij lukte het ook niet. vandaar vandaag hier een fotootje via tinypic...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Het lukt me niet om het fotootje in Ravelry te zetten!Hebben jullie daar ook wel eens last van?
En terecht want hij is enorm leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:07 schreef _Arual_ het volgende:
hoo wacht even, die bonsaï heb ik niet gemaakt, die ga ik schaamteloos kopiëren!
Ik zou het haast op de scanner gooienquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En terecht want hij is enorm leuk
Ik heb gisteren een combo van 60% zijde en 40% katoen gekocht, heerlijk zacht en koelEn het haakt fantastisch, ik heb al twee bollen weggewerkt in een nieuwe sjaal.
Heeft er iemand tips om zwarte haaksels behoorlijk op de foto te krijgen?
Hier staat de uitleg: http://attic24.typepad.com/weblog/neat-ripple-pattern.htmlquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook zo`n rippledekentje maken
Maar hoe moet ik die stokjes samenvoegen zodat je de bocht om kan?
Ik haak ook simpele muisjes waar ik dan kattenkruid in doe. Al verschillende collega's hebben hun katten hiermee blij kunnen maken. Nu gaat een collega met haar kinderen met bevrijdingsdag op de kleedjesmarkt staan bij ons en ze vroeg of ze dan ook van die muisjes mocht verkopen voor mij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
verkopen jullie je werkjes ook welleens en levert het ook wat op ?
yep!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:35 schreef Spiegelei het volgende:
trui wat een mooie GS-jes zijn dat zeg. Ga je er weer een kussenhoes van maken?
geloof dat ze m wel mooi vind.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:32 schreef trui het volgende:
[..]
yep!
je tas is leuk geworden, ynske! wat vond je zus ervan? en zit er ook een hengsel aan?
ja hequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk kleurrijk geworden Ynske. En weer blijkt dat de kleuren door het zwart nog meer knallen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Mmascha ik heb het ook zo gedaan met de kleurenalleen doe ik hem vanaf begin herhalen en dus 2x roze.
Ynske hij is heel gaaf!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:03 schreef Spiegelei het volgende:
Ynske wat ontzettend gaaf, ook die sluitinkjes vind ik heel leuk.
dank je allemaal!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef YPPY het volgende:
Leuk Ynske!
Ziet er netjes uit mmascha, ik wil ook beginnen.
Niet zoveel meer posten jullie, ik moet vanalles af maken en aan zoveel beginnen en m'n boekenclubboek lezen, veels te veel, dus nu geen leuke plaatjes meer.![]()
http://www.ravelry.com/groups/fok das de fokgroepquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:46 schreef -sabine- het volgende:
Mooi werk weer hier.
Ik ben wel op Ravelry aangemeld, kan er nog geen FOK! vinden.
ik wil ook wel... ik gooi m onder voorbehoud op de kalender!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel weer een haakmeet eigenlijkHeb de basics wel onder de knie nu maar wil meer
Mag bij mij thuis, is aan de rand van Den Haag maar niet heel goed bereikbaar met ov.
Wie wil?
Hij mag wel mee hoor! Bak ik een verjaardagstaart voor hemquote:Op zondag 4 april 2010 10:25 schreef YPPY het volgende:
De 25e kan ik niet, dan isjarig, beetje slordig als ik er dan niet ben. Helemaal omdat ik de 24e ook al niet thuis ben.
In dat geval zie ik ook nog wel minimeets komenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok, staat in de agenda. Leuk!
En volgens mij woont Ynske bijna letterlijk bij mij om de hoek.
die van mij is ook unisex bedoeld, ik doe lichtblauw, lila, groen en wit. kan voor meisjes en jongetjes vind ikquote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef manda-rijn het volgende:
ik wil graag een ripple dekentje haken voor mijn tante die zwanger is. Ze is begin september uitgerekend, en wil niet weten wat het wordt. Erg lastig, want nu weet ik niet in welke kleuren ik moet gaan haken.
Heeft iemand een leuk idee? Moet dus unisex zijn.
Vind je het heel erg als ik dit niet voorstel? Dan hoort het hele dorp hem gillen.quote:Op zondag 4 april 2010 10:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij mag wel mee hoor! Bak ik een verjaardagstaart voor hem
mandarijn, ik zou voor de optie 'bont' gaan. dus gewoon een heel fleurige verzameling van allerlei kleurtjes door elkaar. dat is geschikt voor alle babies.quote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef manda-rijn het volgende:
ik wil graag een ripple dekentje haken voor mijn tante die zwanger is. Ze is begin september uitgerekend, en wil niet weten wat het wordt. Erg lastig, want nu weet ik niet in welke kleuren ik moet gaan haken.
Heeft iemand een leuk idee? Moet dus unisex zijn.
zou hij dat zo leuk vinden, ja?quote:Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dit niet voorstel? Dan hoort het hele dorp hem gillen.![]()
go yppy!quote:Van de 12 granny squares zijn er al 3 even groot. Ik ga vooruit.![]()
Binnenkussentje erin?quote:Op zondag 4 april 2010 13:54 schreef Troel het volgende:
Zo. Project oranje kussen voor Ruben is klaar qua haken. Nu nog een fatsoenlijke manier bedenken om het ding te vullen zonder dat hij de vulling eruit gaat pulken
[ afbeelding ]
Crappy webcamfoto overigens
tis met Nova van de wibra gedaan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:13 schreef trui het volgende:
leuk ynske. dat doet me wel een beetje denken aan een tasje uit het 'happy hooker' boek. ga je 't ook met zulk glimmend garen doen?
Grote kans dat ik Amber ook mee neem.quote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan 25 April niet, althans... dan is F. weg en heb ik dus 2 kindjes. Jammer!
Mss, als dat mag, kom ik wel even buurten, maar ikzelf zal weinig haken.
k heb inmiddels ervaren dat wanneer je het met een kleinere naald (ben nu met een 3 bezig) het zich veel beter laat hanterenquote:Op maandag 5 april 2010 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat garen vind ik best rottig haken...
yeps dat stuk is al klaar, vandaag in de trein nog een stuk verder gekomen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef trui het volgende:
snoezig schildpadje inderdaad!
flinke lap al, anitra! wel een beetje jammer dat je bij dat samenhaken in de 'dalen' steeds zo'n verdikking ziet. heb je de 'invisible' manier al eens geprobeerd? daar heb je dat veel minder bij. maar misschien is 't ook weer niet handig om daar nu ineens op over te stappen want dan valt juist het verschil misschien op.
ynske, wow, was dit al een stukje van wat je zelf al gehaakt hebt dan?hoe maak je dat motiefje, is er online een patroon van? ik vind 't leuk!
Minequote:
patroon van de hexagon zelf aangepast, was niet tevreden met t patroon,quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind die tas echt heel stoer! Heb je die zelf verzonnen Ynske, of van een patroon geknutseld? (Vind ik wel leuk idd als kadootje).
Men kijkt mij altijd wel raar aan als ik zeg dat ik dingetjes haak (past niet echt bij mij denk ik), maar als ik dan mijn frutsels laat zien zijn ze wel heel positief... mijn moeder en schoonmoeder gingen er zelfs naast zitten om te zien hoe ik die hexagonnetjes maak en gaven ook weer tips en trucs...
volgens mij uit een oud boek van mamquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:26 schreef trui het volgende:
heb je het patroon van attic24 gebruikt ynske of een ander?
Wat leuk zo!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:55 schreef Ilske het volgende:
Dat met die pixels is inderdaad een briljant idee Lijnloos, in principe gaat er weer een complete GS-wereld open
Mijn Lavender bunny heb ik maandag afgemaakt, de volgende die ik eventueel zou maken wordt denk ik wel grotendeels effen, maar ook dit is niet heel gek geloof ik:
[ afbeelding ]
Eigenwijze kop:
[ afbeelding ]
Je zou ook een borduurpatroontje kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 7 april 2010 13:59 schreef AnitraX het volgende:
Dat is een heel tof idee lijnloos!
Zo kan je idd van alles maken.
Op http://www.pixelhobby.com/download kan je plaatjes omzetten naar pixels.
Catania kost bij pipoos 2,20, fijne catania 1,95. Weet niet hoeveel er op een bolletje zit?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef -sabine- het volgende:
Danx voor de info allemaal.
Die Cataniabolletjes kosten hier 1.95.
Ik heb al gevraagd of de eigenaar ze op zijn webshop wil zetten omdat ik las en hoorde dat ze elders veel duurder zijn.
Klopt dat?
Ik ken phildar cotton 3 niet, staat die 3 voor de haaknaald die je ervoor moet gebruiken? Wat is de prijs van een bolletje phildar?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:17 schreef AnitraX het volgende:
Ilske wat een grappig konijn!
Ik hoor jullie altijd over catania, maar dat hebben ze hier niet en ik gebruik meestal phildar coton 3, is dat ongeveer gelijk?
Catania is heerlijk spul. Waar haal jij je spul vandaan? Hier in de buurt?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:17 schreef AnitraX het volgende:
Ilske wat een grappig konijn!
Ik hoor jullie altijd over catania, maar dat hebben ze hier niet en ik gebruik meestal phildar coton 3, is dat ongeveer gelijk?
was je zo naarstig op zoek naar een excuus om niet te komen?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft inmiddels een verjaardag de 25e... Opgelost dus.
Ik wil een phannie maken voor mijn zusjequote:FPDC (Front post dc)
Yo, insert hook from front to back to front again around post of st, yo and draw up a loop, (yo and draw through 2 loops on hook) twice
Kijk hier eens, hier staat de uitleg voor zowel links- als rechtshandigen:quote:Op woensdag 7 april 2010 23:16 schreef B.ertha het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
[..]
Ik wil een phannie maken voor mijn zusje
Nee dat niet, maar ik voelde me opdringerig met mijn kinderen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef trui het volgende:
[..]
was je zo naarstig op zoek naar een excuus om niet te komen?
toch jammerdepammer!
Goed natte theedoek en dan het strijkijzer erop.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Set onderzetters voor een vriendin is zo goed als af. Nog wat draadjes wegwerken en zien dat ik ze plat krijg, sommige krullen erg om. Ik denk dat ik maar ga proberen ze te persen met een katoenen lapje en een stoomstrijkijzer. Ik haak kennelijk niet even regelmatig, ze zijn niet echt even groot, maar goed, met persen valt er wel wat op te lossen.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de smaak te pakkenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Je bent lekker bezig B.Dat schildpadje is echt zo cute
![]()
Ik ben bezig aan een kikkertje, maar mijn (dankzij mn werk) overbelaste schouder protesteert steeds al heel snel
Dankje!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef cropje het volgende:
[..]
Kijk hier eens, hier staat de uitleg voor zowel links- als rechtshandigen:
[ link | afbeelding ]
(Klik op het plaatje voor de uitleg)
Hier nog een uitleg:
[ link | afbeelding ]
(Klik op het plaatje voor de uitleg)
Als je die uitleg niet duidelijk vindt, kun je ook nog hier (klik) kijken.
Wat is een phannie?
Ik heb een "Crochet Lite" haaknaald, daar zit een lampje in! Voor zwart garen werkt dat echt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:42 schreef Lijnloos het volgende:
Nadeel is wel dat ik dan nu eigenlijk alleen zwart moet gaan haken... maar ja, dat moet toch gebeuren.
het lijkt me echt ontzettend naar haken met zo'n dikke handgreep... ik haak lekker doordat ik de naald makkelijk tusen mn vingers kan manipuleren, heb t idee dat ik dat "gevoel" kwijt raak met zo'n dikke greep - hebben jullie daar geen last van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:04 schreef cropje het volgende:
[..]
Ik heb een "Crochet Lite" haaknaald, daar zit een lampje in! Voor zwart garen werkt dat echt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
valt echt reuze mee, ja bij de 6 naald vind ik m ongemakkelijker wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het lijkt me echt ontzettend naar haken met zo'n dikke handgreep... ik haak lekker doordat ik de naald makkelijk tusen mn vingers kan manipuleren, heb t idee dat ik dat "gevoel" kwijt raak met zo'n dikke greep - hebben jullie daar geen last van?
Jij mag nooit meer gokken.quote:
Ja, die liggen er al tijden volgens mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer gokken.
Idd, Utrecht Overvecht. Er lagen ook nog steeds die haaknaalden met lampjes, in maat 5 t/m 6,5 volgens mij.
iemand toevallig witte nova zien liggen bij een Wibra?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag een mooie kleur paarslila, donker turquoise, fuchsia en die had ik volgens mij nog niet gezien. Lekker sprekende kleuren. Er waren ook echt lege vakken, ik denk dat ze ruimte hadden gemaakt voor de nieuwe voorraad.
Ik kom trouwens bij verschillende Wibra's verschillende kleuren Nova katoen tegen, het ene filiaal heeft voornamelijk nog lichtroze, een ander donkerblauw en andere weer alle kleurtjes. Ik vind het geel een erg mooie tint hebben, mooi sprekend kleurtje.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:24 schreef Troel het volgende:
Ah ok, volgens mij heb ik die kleuren al, maar je weet het nooit natuurlijk. (Ynske, jij weet wel ongeveer welke we toen meegenomen hebben, mochten ze nieuwe kleurtjes hebben, neem ze gerust voor me mee om die zegeltjes te redden)
oa dus bij de pipoos overvecht, maar das alleen nog grotere maten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef AnitraX het volgende:
Oeh die naalden met lampjes zijn wel handig, maar waar kan je die kopen?
dat zou super zijn! Je hebt een pmquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik was net bij de pipoos, maar ik werk ernaast dus ik kan morgen voor anitraX wel even kijken wat ze daar hebben? Kan eventueel opgestuurd worden dan. Ik woon in Nijmegen
naar Zuid-Limburgquote:
Jep, ongeveer 10/15 min met de autoquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:12 schreef mijsje het volgende:
weer in de buurt van je ouders Ynske?dat is fijn meid!
Ik heb verschillende oogjes en een neusje gekocht, en weet totaal niet hoe ze werken. Een setje met 'lusjes', en dan nog een paar met een soort schroefdoppen, met dan een plaatje aan de achterkant. Zijn wellicht wat groot voor mijn cactussen, maar komen vast nog wel van pas.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben daar nu ook een paar keer geweest. Ik zag bij pipoos een heel mooie kleur catania, maar dat was te dun voor mijn mutsje. Bij pro art dezelfde kleur (purper richting aubergine) maar dan dikker. Perfect!
Die veiligheidsoogjes, zijn dat gewoon die met een lusje? Want die vind ik niet zo fijn, die steken best ver uit omdat je ze heel diep moet naaien...
En 20 minuten van Isa vandaanquote:
haha nee hoor, en het is maar net waar je voor kiest. ik heb bij die andere kussenhoesjes wel gekozen voor vastnaaien aan een bestaand hoesje, omdat ik het fijn vind dat ik dan het binnenkussen eruit kan blijven halen want daar zat al een rits in. maar bij deze vind ik het wel erg leuk om 'm helemaal rondom te haken. desnoods gooi ik 'm met kussen en al de was in.quote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef mmascha het volgende:
En dan haak je het kussen er gewoon in trui? Wat handig!
Ik zag al op tegen kussens maken omdat ik het er niet aan kan naaien. Maar je haakt gewoon een hoes!
Of had idereen dat al door en kom ik er nu pas achter?![]()
Ik ben ze al in een paar woontijdschriften tegengekomen, ik denk dat er nu even vraag naar is.quote:Op zondag 11 april 2010 17:08 schreef trui het volgende:
ik kwam deze site tegen: http://www.woodwoolstool.com/ pittige prijzen, maar ik weet inmiddels ook goed dat er zat werk in zit. zou daar nou genoeg vraag naar zijn, vraag ik me af?
bedoel je dit soort producten of specifiek deze website?quote:Op zondag 11 april 2010 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben ze al in een paar woontijdschriften tegengekomen, ik denk dat er nu even vraag naar is.
ik haak met goedkoop acryl/polyacryl garen. dekentje is met vrij dunne babywol van de zeeman (naald 3,5-4, ik haak met 4). knuffels zijn met acryl voor naald 3,5-4 op 4 gehaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Ilske het volgende:
mooi kussen trui, het ziet er bij jou altijd zo moeiteloos mooi en netjes uit!
En de golfjesdekens worden super, ik sta te popelen om daaraan te beginnen!
Eigenlijk zoek ik voor dat soort dingen een wat dikker garen, maar wel met mooie felle kleuren ( a la catania). Trui, jij haakt met softfun toch? Is dat wat dikker? En MMascha en Kwakzor, waar haken jullie mee? Of nog andere tips voor handig garen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |