Binnenkussentje erin?quote:Op zondag 4 april 2010 13:54 schreef Troel het volgende:
Zo. Project oranje kussen voor Ruben is klaar qua haken. Nu nog een fatsoenlijke manier bedenken om het ding te vullen zonder dat hij de vulling eruit gaat pulken
[ afbeelding ]
Crappy webcamfoto overigens
tis met Nova van de wibra gedaan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:13 schreef trui het volgende:
leuk ynske. dat doet me wel een beetje denken aan een tasje uit het 'happy hooker' boek. ga je 't ook met zulk glimmend garen doen?
Grote kans dat ik Amber ook mee neem.quote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan 25 April niet, althans... dan is F. weg en heb ik dus 2 kindjes. Jammer!
Mss, als dat mag, kom ik wel even buurten, maar ikzelf zal weinig haken.
k heb inmiddels ervaren dat wanneer je het met een kleinere naald (ben nu met een 3 bezig) het zich veel beter laat hanterenquote:Op maandag 5 april 2010 13:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat garen vind ik best rottig haken...
yeps dat stuk is al klaar, vandaag in de trein nog een stuk verder gekomen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef trui het volgende:
snoezig schildpadje inderdaad!
flinke lap al, anitra! wel een beetje jammer dat je bij dat samenhaken in de 'dalen' steeds zo'n verdikking ziet. heb je de 'invisible' manier al eens geprobeerd? daar heb je dat veel minder bij. maar misschien is 't ook weer niet handig om daar nu ineens op over te stappen want dan valt juist het verschil misschien op.
ynske, wow, was dit al een stukje van wat je zelf al gehaakt hebt dan?hoe maak je dat motiefje, is er online een patroon van? ik vind 't leuk!
Minequote:
patroon van de hexagon zelf aangepast, was niet tevreden met t patroon,quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind die tas echt heel stoer! Heb je die zelf verzonnen Ynske, of van een patroon geknutseld? (Vind ik wel leuk idd als kadootje).
Men kijkt mij altijd wel raar aan als ik zeg dat ik dingetjes haak (past niet echt bij mij denk ik), maar als ik dan mijn frutsels laat zien zijn ze wel heel positief... mijn moeder en schoonmoeder gingen er zelfs naast zitten om te zien hoe ik die hexagonnetjes maak en gaven ook weer tips en trucs...
volgens mij uit een oud boek van mamquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:26 schreef trui het volgende:
heb je het patroon van attic24 gebruikt ynske of een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |