Nee dat niet, maar ik voelde me opdringerig met mijn kinderen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef trui het volgende:
[..]
was je zo naarstig op zoek naar een excuus om niet te komen?
toch jammerdepammer!
Goed natte theedoek en dan het strijkijzer erop.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Set onderzetters voor een vriendin is zo goed als af. Nog wat draadjes wegwerken en zien dat ik ze plat krijg, sommige krullen erg om. Ik denk dat ik maar ga proberen ze te persen met een katoenen lapje en een stoomstrijkijzer. Ik haak kennelijk niet even regelmatig, ze zijn niet echt even groot, maar goed, met persen valt er wel wat op te lossen.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de smaak te pakkenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Je bent lekker bezig B.Dat schildpadje is echt zo cute
![]()
Ik ben bezig aan een kikkertje, maar mijn (dankzij mn werk) overbelaste schouder protesteert steeds al heel snel
Dankje!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef cropje het volgende:
[..]
Kijk hier eens, hier staat de uitleg voor zowel links- als rechtshandigen:
[ link | afbeelding ]
(Klik op het plaatje voor de uitleg)
Hier nog een uitleg:
[ link | afbeelding ]
(Klik op het plaatje voor de uitleg)
Als je die uitleg niet duidelijk vindt, kun je ook nog hier (klik) kijken.
Wat is een phannie?
Ik heb een "Crochet Lite" haaknaald, daar zit een lampje in! Voor zwart garen werkt dat echt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:42 schreef Lijnloos het volgende:
Nadeel is wel dat ik dan nu eigenlijk alleen zwart moet gaan haken... maar ja, dat moet toch gebeuren.
het lijkt me echt ontzettend naar haken met zo'n dikke handgreep... ik haak lekker doordat ik de naald makkelijk tusen mn vingers kan manipuleren, heb t idee dat ik dat "gevoel" kwijt raak met zo'n dikke greep - hebben jullie daar geen last van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:04 schreef cropje het volgende:
[..]
Ik heb een "Crochet Lite" haaknaald, daar zit een lampje in! Voor zwart garen werkt dat echt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
valt echt reuze mee, ja bij de 6 naald vind ik m ongemakkelijker wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het lijkt me echt ontzettend naar haken met zo'n dikke handgreep... ik haak lekker doordat ik de naald makkelijk tusen mn vingers kan manipuleren, heb t idee dat ik dat "gevoel" kwijt raak met zo'n dikke greep - hebben jullie daar geen last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |