http://www.ravelry.com/groups/fok das de fokgroepquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:46 schreef -sabine- het volgende:
Mooi werk weer hier.
Ik ben wel op Ravelry aangemeld, kan er nog geen FOK! vinden.
ik wil ook wel... ik gooi m onder voorbehoud op de kalender!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel weer een haakmeet eigenlijkHeb de basics wel onder de knie nu maar wil meer
Mag bij mij thuis, is aan de rand van Den Haag maar niet heel goed bereikbaar met ov.
Wie wil?
Hij mag wel mee hoor! Bak ik een verjaardagstaart voor hemquote:Op zondag 4 april 2010 10:25 schreef YPPY het volgende:
De 25e kan ik niet, dan isjarig, beetje slordig als ik er dan niet ben. Helemaal omdat ik de 24e ook al niet thuis ben.
In dat geval zie ik ook nog wel minimeets komenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok, staat in de agenda. Leuk!
En volgens mij woont Ynske bijna letterlijk bij mij om de hoek.
die van mij is ook unisex bedoeld, ik doe lichtblauw, lila, groen en wit. kan voor meisjes en jongetjes vind ikquote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef manda-rijn het volgende:
ik wil graag een ripple dekentje haken voor mijn tante die zwanger is. Ze is begin september uitgerekend, en wil niet weten wat het wordt. Erg lastig, want nu weet ik niet in welke kleuren ik moet gaan haken.
Heeft iemand een leuk idee? Moet dus unisex zijn.
Vind je het heel erg als ik dit niet voorstel? Dan hoort het hele dorp hem gillen.quote:Op zondag 4 april 2010 10:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij mag wel mee hoor! Bak ik een verjaardagstaart voor hem
mandarijn, ik zou voor de optie 'bont' gaan. dus gewoon een heel fleurige verzameling van allerlei kleurtjes door elkaar. dat is geschikt voor alle babies.quote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef manda-rijn het volgende:
ik wil graag een ripple dekentje haken voor mijn tante die zwanger is. Ze is begin september uitgerekend, en wil niet weten wat het wordt. Erg lastig, want nu weet ik niet in welke kleuren ik moet gaan haken.
Heeft iemand een leuk idee? Moet dus unisex zijn.
zou hij dat zo leuk vinden, ja?quote:Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dit niet voorstel? Dan hoort het hele dorp hem gillen.![]()
go yppy!quote:Van de 12 granny squares zijn er al 3 even groot. Ik ga vooruit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |