Probeer het toch maar eens gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Hoe doe je dit:
Ch 2
5 sc in 2nd chain from hook
Dat had ik dus laatst ook al een keer en dat heb ik omzeild, maar ik vind het raar. Hoe kan ik 5 vaste steken maken in één steek?
ik doe altijd een magic ring als t kan, vind ik netter staan... kan je hier ook doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Krijg ik dan een rondje? Want volgens mij is dat de bedoeling.
In een vorig patroon moest ik er 6 doen en dat heb ik opgelost met zo'n magical ring. Naderhand zag je er niets van..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Hoe doe je dit:
Ch 2
5 sc in 2nd chain from hook
Zes steken in de ring. In het patroon begin je met twee lossen en haak je vervolgens 5 steken in een van die twee lossen. De andere losse geldt ook als een steek. Dus 6 steken in de magic ring.quote:
Aanbiedingen zijn altijd leuk. Wat voor garen en waar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens gisteren wol gekocht. Het was in de aanbieding, dus ik dacht: ik doe meteen veel kleurtjes. 9 bollen
ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Het lukt me niet om het fotootje in Ravelry te zetten!Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Nee, het formaat dat je hierboven ook ziet. Ik ga het wel even nog een keer proberenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef trui het volgende:
zou het kunnen dat je foto erg groot is? ik verklein ze altijd eerst flink.
haha, een die NOG langzamer groeit dan de echte!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
En ik wil een bonsaïboompje gaan haken!
Ja, want ik kan verder geen plant in leven houdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:07 schreef trui het volgende:
ga je een hele gehaakte botanishe tuin aanleggen, arual.
Met een prijsvraag an Santéquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:29 schreef trui het volgende:
haha waar heb je dat dan mee gewonnen?
en leuk project, volgens zoon is 't "Shadow", klopt dat?
nou, santé dan maar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:23 schreef Muck het volgende:
Met een prijsvraag an Santé
En ja, het is Sonic
dat is vandaag een probleem, bij mij lukte het ook niet. vandaar vandaag hier een fotootje via tinypic...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Het lukt me niet om het fotootje in Ravelry te zetten!Hebben jullie daar ook wel eens last van?
En terecht want hij is enorm leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:07 schreef _Arual_ het volgende:
hoo wacht even, die bonsaï heb ik niet gemaakt, die ga ik schaamteloos kopiëren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |