gaat nog nietquote:
nee heb ik niet bewust gedaan, maar niemand ha m toegevoegd aan de wiki dus daarom issie er niet inquote:Op zondag 7 maart 2010 10:53 schreef mijsje het volgende:
meneer en mevrouw cactus... dat ze nog maar vele babietjes mogen krijgen...
wat een mooi kleed is het geworden Yns! daar zit vast een hele hoop draad in...
leuke bloemetjes zijn het geworden Troel! fijn dat je weer wat kunt doen op haakgebied!
gaat het verder ook weer goed met je?
Ynske, ik mis de haakblog over Wampi in de trein in de OP... was die er bewust uitgelaten?
ik vind ze heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 11:12 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie hard!
Via mijn telefoon krijg ik de foto's niet on jet topic,maar op Twitter wel. Rups voor Djulian is klaar,maar pootjes en ogen moeten er nog aan.
Die naalden met handvaten werken lekker? Mijn duim is in protest nl
Ynske wat een enorm gaaf kleed!
eh?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef NijntjesUk het volgende:
Wat een leuke dingetjes allemaal!
Arual, even over die kat.. wat voor patroon is dat eigenlijk? US of UK? (voordat ik het verkeerd doe straks)
Ja, maar Amerikaans of Engels maakt toch verschil qua maten van de naald? Dat is toch de reden dat je moet weten of het óf Engels, óf Amerikaans is?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef mijsje het volgende:Arual, ze bedoelde of het een Amerikaans of Engels patroon was, van die kat. het is een Amerikaans patroon. de haaknaald werd niet naar gevraagd
nee bij amerikaans is een vaste een SC en bij engels is een vaste een DC. waarbij in de maerikaanse die dc weer een stokje isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar Amerikaans of Engels maakt toch verschil qua maten van de naald? Dat is toch de reden dat je moet weten of het óf Engels, óf Amerikaans is?
precies...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee bij amerikaans is een vaste een SC en bij engels is een vaste een DC. waarbij in de maerikaanse die dc weer een stokje is
Wat zij zegtquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Lijnloos het volgende:
Oh hier zijn jullie!
Mooie poes, lieve mevr cactus, toffe gsjes, kabels met bobbels van trui, teveel moois om op te noemen eigenlijk!
Nog geen tijd gehad om af te krijgenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef mijsje het volgende:
wow Yppy, dat heb je netjes gedaan!
ik vind het er heel goed uitzien, dat wordt vast een mooi etui
NijntjesUk, de kat (maak ik zelf ook...) is ook een US patroon, net als het konijn. ze hebben het over SC als ze het over vasten hebben, en dat is US.
ik ben net klaar met de babyslofjes. Ilske, jij maakte deze ook, was het jou ook gelukt om ze af te krijgen?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ze zijn eventueel ook te bestellen bij de hobbydoos, en niet echt heel duur...quote:Op maandag 8 maart 2010 03:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om af te krijgen
Wil ook eigenlijk pas weer verder gaan als ik ergonomische naalden heb, maar daarvoor zijn de middelen niet aanwezig
Maak een sterretje danquote:
Ik vind vooral de eerste erg vrolijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef trui het volgende:
BE, een vrolijke tas misschien? deze vind ik ook leuk.
quote:
Niet als het voor het kdv is, schrift en flesje vallen daar niet doorheen.quote:
ja hequote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Wampi het volgende:
ik heb vorige week dinsdag oogjes besteld op Etsy, ze moesten uit de US komen, en ze zijn er nu al!! echt super, 12 euro met verzendkosten, voor veul oogjes!!
Ongenaaide Rups van Anitraxquote:Op zondag 7 maart 2010 11:12 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie hard!
Via mijn telefoon krijg ik de foto's niet on jet topic,maar op Twitter wel. Rups voor Djulian is klaar,maar pootjes en ogen moeten er nog aan.
Die naalden met handvaten werken lekker? Mijn duim is in protest nl
Ynske wat een enorm gaaf kleed!
Mobiel zie ik m ook niet. nu welquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef mijsje het volgende:zijn er meer mensen die de foto niet kunnen zien? of ligt het aan mijn laptop?
k had m gelinkt vanaf twitpic. maar blijkbaar werkt dat niet, dus nu zolang ff bij mij op de server gegooidquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef mijsje het volgende:
zijn er meer mensen die de foto niet kunnen zien? of ligt het aan mijn laptop?
ah, dus je hebt ze zelf gemeleerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef AnitraX het volgende:
Draden zijn niet gemeleerd, maar 2 draden omdat met 1 draad werd het een mini ding.
Ik doe het zoals in dit filmpje, rond 5 minuten gaat ze een kleur wisselen, dus even fast forward.quote:
Klopt, zo doe ik het ook. Quoten van de OP en dan quote-zooi weghalen en de rest in de nieuwe OP plakken, linkje van vorige topic erbij en klaar.quote:BE, juist als je de vorige OP kopieert zou 't toch goed moeten zitten met dat linkje? ik vergeet ook altijd de wiki hoor, wist zelfs niet eens dat er eentje was voor dit topic. dus ik zou er ook niet aan denken om die aan te passen.
Dat lukt mij dus ook niet, op de een of andere manier klopt het bij haar (van Attic24) gewoon, die kleurtjes bij elkaar enzo. Ik mis daarvoor ook nog een aantal kleurtjes.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef trui het volgende:
ik vind 't zelf nog iets teveel een allegaartje maar ik kan gewoon niet zo goed kiezen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef trui het volgende:
Oh, dus van tevoren een lusje erin, en dat erdoorheen 'knopen' als 't ware. ik ga 't proberen, bedankt!
ik had die wiki gemaakt omdat er mensen waren die niet wisten hoe de OP te mometen maken, dan is dat ding wel makkelijk, gewoon kopieren klaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef trui het volgende:
ja, maar blijft dat dan zitten?
BE, juist als je de vorige OP kopieert zou 't toch goed moeten zitten met dat linkje? ik vergeet ook altijd de wiki hoor, wist zelfs niet eens dat er eentje was voor dit topic. dus ik zou er ook niet aan denken om die aan te passen.
Als je in Utrecht zit: Modilane op de Lijnmarkt, scheelt verzendkostenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook leren haken
Heb gisteren mijn eerste project gemaakt, een muisje van Lion Brand, maar ik heb geen stopnaald om hem in elkaar te naaien. Ik heb ook een geleende haaknaald, dus ik wilde er een kopen. Is Hobbydoos goed(koop) voor een haaknaald, een stopnaald en markeerders?
Foto komt zodra het muisje in elkaar zit
Zit in Nieuwegein geen Sligro/Makro, jawel toch, da's toch redelijk vlakbij?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef Troel het volgende:
Ow en waarom kan ik geen groothandel a la Sligro/Marko/Office Center in de buurt vinden
Aah, tenksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je in Utrecht zit: Modilane op de Lijnmarkt, scheelt verzendkosten
Een garenhandel die op dinsdag en zaterdag 2 uurtjes open isquote:
Ik ben er maar matig fan van. Ze hebben er inderdaad veel maar qua breien en haken niet altijd de mooiste garens. En het katoen van schoeller + stahl wat ik vaak gebruik kan ik goedkoper krijgen in het kleine wolwinkeltje hier in de binnenstad (waar de mevrouwen bovendien veel aardiger zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:52 schreef Inu het volgende:
Voor Brabanders het walhalla op stof- en garengebied: http://www.greef.nl/
Ik ken alleen de vestiging in Stiphout en daar kom ik altijd helemaal blij uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben er maar matig fan van. Ze hebben er inderdaad veel maar qua breien en haken niet altijd de mooiste garens. En het katoen van schoeller + stahl wat ik vaak gebruik kan ik goedkoper krijgen in het kleine wolwinkeltje hier in de binnenstad (waar de mevrouwen bovendien veel aardiger zijn).
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het konijn helemaal van die draad maken Vicky
Nee gewoon heel hard onderuit gegaan en blijkbaar iets niet helemaal goed gedaan met m'n nekquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:48 schreef trui het volgende:
je nek gekneusd?? bah, dat klinkt niet fijn. maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen, schansgesprongen ofzo?
aaah kijk, dan had ik goed gegokt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef Wampi het volgende:
foundation ch is de ketting waarmee je je haakwerk bent begonnen. de foundation van je haakwerk zeg maar..
Kan je je draadjes niet al hakend wegwerken? Knor had daar een slimme tip voor. gewoon meenemen in je haaksel zeg maar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef trui het volgende:
m'n GS-kussenhoesje vordert niet zo snel, ik heb meer draadjes weg zitten werken dan nieuwe GS'jes gehaakt... maar ja, dat lijkt me zo'n ramp om allemaal tegelijk te doen aan 't eind dat ik er liever af en toe nu wat van doe.
en vanavond heb ik weer eens een Sleepy Sarah gemaakt. nummer 4 tot nu toe!voor het dochtertje van kennissen van me, die haar op dit moment in China aan het ophalen zijn, na vele jaren wachten.
volgende week op Schiphol geef ik dit popje. en misschien nog een rammelbal als ik eraan toe kom.
ik ken 'm hoor, die truc. maar ik vind 'm bij die GS'jes minder makkelijk toe te passen dan bij rechttoerechtaan haken van (liefst) vasten. bij het gezichtje van sleepy sarah heb ik 't bijv. wel gedaan, steeds de draad die je niet gebruikt achterlangs blijven leggen. en zelfs daar zie je 't een beetje ertussendoor. bij stokjes zie je het helemaal snel vind ik, en als je dan ook nog GS'jes aan elkaar probeert te haken is 't geen doen om tussentijds ook nog draadjes weg te werken. althans, zo multi-taskerig ben ik niet aangelegd in elk geval.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je je draadjes niet al hakend wegwerken? Knor had daar een slimme tip voor. gewoon meenemen in je haaksel zeg maar.
Damn, ik krijg het niet uitgelegd. Als je je haaknaald door een steek doet, dan het losse draadje er ook opleggen, dan omhalen en doortrekken.
Ik heb hetzelfde patroon gebruikt als Trui. Ik heb er alleen nog Twee extra randen omheen gemaakt. Ik moet er nog 8 en dan heb ik er genoeg voor de voor- en achterkant van een kussenhoes. Ze zijn alleen net iets te klein dus ik denk dat ik ze aan elkaar zet 4X4 en dan nog een rand eromheen haak met een lekker fel kleurtje. Dan zou het wel moeten lukken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 06:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
M@x, jij had met de meet een hele stapel GSjes mee, met welk patroon heb je die gemaakt?
als ik m weer tegenkom zal ik 'm postenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef trui het volgende:
heb je misschien nog een linkje daarvan? ik heb zitten zoeken maar er zijn nogal wat filmpjes van haar.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
Klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
llater erop genaaidquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef Troel het volgende:
Zijn de stippen er trouwens opgemaakt of zat dat al in het patroon?
http://www.ravelry.com/projects/Ynske/pond-friends-stacking-toyquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heel leuk Ynske! Waar heb je het patroon vandaan?
deze is ook wel leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef mmascha het volgende:
Ynske wat issie leuk geworden!
Mag ik jullie om wat hulp vragen?
Ik wil graag een omslagdoek maken. Een luchtige voor de zomer. Ik heb deze al gemaakt: http://aprildraven.blogsp(...)wl-free-crochet.html Als je eenmaal het beginnetje hebt is het steeds hetzelfde. Ik heb niet zo'n zin om er een patroon naast te moeten houden. En ik heb een hekel om te moeten beginnen met honderden losse.Iets met schelpjes ofzo maar het moet dan wel in de punt beginnen.
Ik heb volgens mij heel ravelry al bekeken maar vind niet wat ik zoek.
Weten jullie een leuk patroon?
zelf een ergonomische creëren, men neme een zakdoek en tapequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:01 schreef Yachiru het volgende:
Dat dacht ik ook ja! Maarrr... Ik heb begin deze week mijn bestelling daar geplaatst (nadat ik van hobbydoos.nl te horen had gekregen dat 'ie niet leverbaar is, in de hoop dat ze hem daar nog wel op voorraad hadden), en kreeg een mailtje terug dat zij ze momenteel ook niet op voorraad hebben, wordt verzonden als ze hem binnen krijgen.
Gelukkig heb ik m'n moeders oude haaknaaldjes nog! Maar ik wilde juist graag een ergonomische omdat m'n handen zo'n pijn doen na een tijdje
welke katoen gaat t om? merk en kleur?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
Mujn konijn vordert gestaag alleen is mijn bol bijna op. Ging ik vandaag naar de hobbywinkel, kon ik de juiste kleur eerst niet vinden
gelukkig lag er nog 1!! Blijkt dat die kleur niet meer geleverd wordt.. Amber wil ook een konijn in dezelfde kleur maar dat ga ik dus niet redden met de bol katoen.
Ik denk dat ik voor Amber een hysterischekleurenkonijn maak
bij ons in de hobbywinkels (2) ebben ze volgens mij nog wel. In een zeker weten. Ik wil eventueel dinsdag wel even gaan kijken en m dan opsturen.
Dat is een goed idee! Misschien maar eens proberen! Dankjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelf een ergonomische creëren, men neme een zakdoek en tape![]()
t werktiig als tussentijdse oplossing
Thanks!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:09 schreef Vicky het volgende:
Anitra: http://thewoolbag.com/product_info.php?products_id=4354
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:11 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! Misschien maar eens proberen! Dankje
Heb trouwens dit boekje besteld, hoop dat 'ie snel komt!
Waarschijnlijk alleen wel te laat voor m'n vaders verjaardag, zou graag dat gereedschap dat erin staat voor hem haken, maar ik denk niet dat ik 'em voor volgende week vrijdag binnen heb.
Iemand toevallig ergens een gratis patroontje voor gereedschap tegengekomen?
Als het op de site staat heeft ze hetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Thanks!
Heb een mail gestuurd of ze de naalden op voorraad hebben. Yachiru als ze ze hebben zal ik er dan ook 1 voor Jou bestellen? Scheelt verzendkosten.
Aww, dankje, dat is lief aangebodenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Thanks!
Heb een mail gestuurd of ze de naalden op voorraad hebben. Yachiru als ze ze hebben zal ik er dan ook 1 voor Jou bestellen? Scheelt verzendkosten.
Kan het wel proberen, ik heb tot nu toe alleen maar patroontjes gehaaktquote:Op zondag 14 maart 2010 08:36 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is misschien nog wel redelijk uit de losse hand te maken?
Daar ben ik nog niet uitquote:
Leuke muts! Staat ie ook op Ravelry?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:58 schreef Ilske het volgende:
Net terug van weekje vakantie, heel lui alleen maar kleine stukjes gehaakt. Charly nog steeds niet af, en de slofjes (Mijsje, jij bent zoveel sneller en getalenteerder!!!) zijn nog even een puzzel/probeersel. Wel is de muts af!
LadyBlack, ik kan me voorstellen wat je bedoelt, al vind ik het slofje superlief!
Foto's van de muts (ja, en de muts eronder![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je camera wat verderaf houden en dan scherpstellen werkt misschien welquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ben bezig met een eendje. Het lijfje heb ik af, maar ik vind dat je het minderen heel goed kunt zien eh voelen![]()
[ afbeelding ]
Kwestie van oefenen? Ik pak bij het eerste steekje wel maar de helft, maar toch zijn de minderingen duidelijk zichtbaar (krijg alleen de foto niet duidelijker)
Edit: geen commentaar op ons hippe tafelkleed![]()
Ja klopt, was nu te luiquote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
je camera wat verderaf houden en dan scherpstellen werkt misschien wel
Bij nader inzien kunnen die ergonomische naalden nog wel even wachtenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef m@x het volgende:
Mijn hysterische GS-kussen is af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met recht hysterisch!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef m@x het volgende:
Mooie haaksels weer hierVooral die muts vind ik super.
Mijn hysterische GS-kussen is af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip voor het minderen:quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ben bezig met een eendje. Het lijfje heb ik af, maar ik vind dat je het minderen heel goed kunt zien eh voelen![]()
[ afbeelding ]
Kwestie van oefenen? Ik pak bij het eerste steekje wel maar de helft, maar toch zijn de minderingen duidelijk zichtbaar (krijg alleen de foto niet duidelijker)
Edit: geen commentaar op ons hippe tafelkleed![]()
En die stoel zit lekker joh!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met recht hysterisch!![]()
en errrrg leuk!!
Ik vind de stoel ook mooi trouwens
Nee bedankt, ik koop geen patronen, zolang er zoveel leuke gratis te vinden zijn. Ik heb de vorige keer deze gehaakt, en dat beviel zo goed, dat ik dat gewoon nog een keertje doequote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Ilske het volgende:
[..]
Tip voor het minderen:
http://mygurumi.blogspot.(...)rease-invisibly.html
Werkte bij mij echt veel beter, geen bobbels of gaten meer!
Verder dank voor de complimenten voor de muts, het patroon is te koop via Etsy (link te vinden via Ravelry), misschien iets voor jouw Muck?
Verder heb ik de moed/zin gevonden door te gaan met Charly, staart (hoe frustrerend dat kleine gefriemel) is bijna af, dan de andere dingetjes die er nog aan moeten.
De slofjes snap ik alleen nog niet helemaal
Ow, en M@x, je GS-pillow is supertof, ik moet daar ook maar mee aan de bak, je wordt al vrolijk als je ernaar kijkt!
Dat is mijn lieve, geweldig dure marktplaats stoeltje. Ik heb drie van dat soort stoeltjes. Volgens mij heb ik voor de duurste 17,50 betaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met recht hysterisch!![]()
en errrrg leuk!!
Ik vind de stoel ook mooi trouwens
Nee nu doe ik het op de 'normale' manierquote:Op maandag 15 maart 2010 00:55 schreef trui het volgende:
och eigenmijsje toch, haak je nog steeds zo ingewikkeld 'achterstevoren'? dan lijkt het me ook echt vrijwel ondoenlijk om die mygurumi-manier toe te passen... maar als je 't toch wil proberen, vergeet niet dat je tussen het lusje van de eerstvolgende steek en dat van de steek daarop de draad NIET om hoeft te slaan. dus 2x in dezelfde richting zo'n 'half'lusje opnemen, dan draad omslaan, door beide lusjes halen, en afwerken alsof het een gewone vaste is (dus nog 1x draad omslaan en door de twee laatste op je naald overgebleven lusjes halen).
ik dacht trouwens sinds vorige week dat ilske & eigenmijsje een en dezelfde persoon waren (omdat eigenmijsje een vraag aan ilske beantwoordde geloof ik?) maar uit deze conversatie mag ik toch hopelijk opmaken dat dat niet het geval is.
Hij wordt leukquote:Op maandag 15 maart 2010 09:52 schreef trui het volgende:
ah OK.succes! en ik dacht dat IK laat op was....
even een tussenfoto van m'n kussenhoesje met de mini-GS'jes. gewoon, omdat ik tussenfoto's leuk vind.
[ afbeelding ]
wat heb je besteld?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hij wordt leuk![]()
Was niet meer op, maar was wakker geworden. Vannacht hooguit 4 uur geslapenHopelijk vannacht beter!
Gister trouwens bestelling gedaan bij Hobbydoos, is vandaag al verzonden
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
Het volgende project:
[ afbeelding ]
konijn voor Tess. ik zit in dubio... Wel of geen rammeltje in het konijn.
Mijsje, konijn is toch een US patroon??
Dank je wel voor het lieve complimentquote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef AnitraX het volgende:
M@x ik blijf je foto's geweldig vinden! Je haak werk ookmaar Jou foto's, interieurfotograaf als 2e carriere? [sub]mooie knallende kleuren,puur,tegenwoordig is overbelicht hot,Ieuw[sub]
k had die andere weggegeven, en deze gaat strakjes ook naar een kleintje.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je wel voor het lieve compliment![]()
Trui, jouw GS-hoes wordt ook heel mooi![]()
Yns, ben je nou weer een piemel ringending aan het maken? Heb je zoveel kindjes in je omgeving?
3 ergonomische haaknaalden, bolletje Catania africa, wiebelplakoogjes en ik geloof nog iets dat ik vergeten benquote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je besteld?
tweede variantmet lelietjes
[ afbeelding ]
Op het station in Zeist?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag in t natuurcafé in zeist een tijd zitten haken, in afwachting van mijn afspraak.
was wel grappig, paar oudere mensen kwamen inene babbelen
yeps daarow. fijne plek om ff rustig te zittenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Op het station in Zeist?
Daar kom ik echt heel erg vaak, de cappuccino is echt goooooed daar
loshalen?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef Troel het volgende:
BAH BAH BAH
Er zitten vier vierkantjes verkeerdIk heb met mijn stomme kop gisterenavond niet op zitten letten. Nouja, wachten totdat mijn nieuwe zwarte bol er is en dan ga ik wel weer verder
Absoluutquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps daarow. fijne plek om ff rustig te zitten
Ja, maar heb er op diverse punten flink stevige knopen in gemaaktquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps daarow. fijne plek om ff rustig te zitten
[..]
loshalen?
probeer ook eens zo'n konijntje die Vicky nu ook aan het maken is...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:41 schreef YPPY het volgende:
Lekker handig Troel.
Goed bezig weer Ynske.
m@x, het kussen blijft geniaal.
wat een gs'jes trui! wordt ook mooi zo.
Nog een laatste naadje en dan is de etui af. Kan ik iets anders gaan maken. Iemand een voorstel?
Het is ook echt makkelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
probeer ook eens zo'n konijntje die Vicky nu ook aan het maken is...prima voor beginners, en het is zo ontzettend leuk om te zien dat er echt een konijntje ontstaat...
Ik heb het vast even gemist, maar welk patroon gebruik je daarvoor?quote:
Hij staat op http://www.rheatheylia.comquote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb het vast even gemist, maar welk patroon gebruik je daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf in mijn hoofd dat beeld van die drol hebben en dan is dit toch echt wel mega-vooruitgang!Hij is gaaf!
Ik zou voor die vriendelijke oogjes van hierboven gaan.
wat ik gedaan heb isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, zo' oogje met twinkel vind ik mooi! heb gexperimenteerd met gehaakte ogen in wit met zwart, maar t midden werd me toch te donker en dik... heb je ergens staan hoe deze ogen moeten?
dat lege schap was overigens zacht rozequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef Troel het volgende:
Mijn bestelling van Hobbydoos is binnen. Helaas was zonnebloemgeel op, dus ik had de andere geel besteld (goud), maar die is toch echt een tint donkerder, dus ik had echt zonnebloemgeel. Dus toch maar langs de lijnmarkt op zeer korte termijn, want bij de Pipoos hadden ze die geel ook niet!
dus in de eerste losse die je gemaakt hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef trui het volgende:
ynske, wat bedoel je met 'in tweede van haak'?
Daar heb ik niets aan gemist dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lege schap was overigens zacht roze
bij de wibra lag nog een geel van Nova kleurcode 2704
dankjewel!! ook voor je pm's!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef trui het volgende:
ynske, wat bedoel je met 'in tweede van haak'?
ach ik kan 't hier ook wel neer zetten, even vertaald: de basis van charley's oogjes:
wit:
1. magicring met 6 steken
2. 2 vasten in elke steek
3. (2 vasten in 1 steek, 1 vaste) 6x
afkanten
met donkere of zwarte kleur:
1. magicring met 6 steken
2. 2vasten in elke steek
afkanten.
op elkaar naaien (nog best een gedoe om dat een beetje netjes te doen).
en daar dan met wit wat twinkel-kruisjes op 'borduren'.
Anders vallen de stiften er steeds uit, ook zo onpraktisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |