quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf in mijn hoofd dat beeld van die drol hebben en dan is dit toch echt wel mega-vooruitgang!Hij is gaaf!
Ik zou voor die vriendelijke oogjes van hierboven gaan.
wat ik gedaan heb isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, zo' oogje met twinkel vind ik mooi! heb gexperimenteerd met gehaakte ogen in wit met zwart, maar t midden werd me toch te donker en dik... heb je ergens staan hoe deze ogen moeten?
dat lege schap was overigens zacht rozequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef Troel het volgende:
Mijn bestelling van Hobbydoos is binnen. Helaas was zonnebloemgeel op, dus ik had de andere geel besteld (goud), maar die is toch echt een tint donkerder, dus ik had echt zonnebloemgeel. Dus toch maar langs de lijnmarkt op zeer korte termijn, want bij de Pipoos hadden ze die geel ook niet!
dus in de eerste losse die je gemaakt hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef trui het volgende:
ynske, wat bedoel je met 'in tweede van haak'?
Daar heb ik niets aan gemist dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lege schap was overigens zacht roze
bij de wibra lag nog een geel van Nova kleurcode 2704
dankjewel!! ook voor je pm's!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef trui het volgende:
ynske, wat bedoel je met 'in tweede van haak'?
ach ik kan 't hier ook wel neer zetten, even vertaald: de basis van charley's oogjes:
wit:
1. magicring met 6 steken
2. 2 vasten in elke steek
3. (2 vasten in 1 steek, 1 vaste) 6x
afkanten
met donkere of zwarte kleur:
1. magicring met 6 steken
2. 2vasten in elke steek
afkanten.
op elkaar naaien (nog best een gedoe om dat een beetje netjes te doen).
en daar dan met wit wat twinkel-kruisjes op 'borduren'.
Anders vallen de stiften er steeds uit, ook zo onpraktisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |