Niet als het voor het kdv is, schrift en flesje vallen daar niet doorheen.quote:
ja hequote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Wampi het volgende:
ik heb vorige week dinsdag oogjes besteld op Etsy, ze moesten uit de US komen, en ze zijn er nu al!! echt super, 12 euro met verzendkosten, voor veul oogjes!!
Ongenaaide Rups van Anitraxquote:Op zondag 7 maart 2010 11:12 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie hard!
Via mijn telefoon krijg ik de foto's niet on jet topic,maar op Twitter wel. Rups voor Djulian is klaar,maar pootjes en ogen moeten er nog aan.
Die naalden met handvaten werken lekker? Mijn duim is in protest nl
Ynske wat een enorm gaaf kleed!
Mobiel zie ik m ook niet. nu welquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef mijsje het volgende:zijn er meer mensen die de foto niet kunnen zien? of ligt het aan mijn laptop?
k had m gelinkt vanaf twitpic. maar blijkbaar werkt dat niet, dus nu zolang ff bij mij op de server gegooidquote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef mijsje het volgende:
zijn er meer mensen die de foto niet kunnen zien? of ligt het aan mijn laptop?
ah, dus je hebt ze zelf gemeleerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef AnitraX het volgende:
Draden zijn niet gemeleerd, maar 2 draden omdat met 1 draad werd het een mini ding.
Ik doe het zoals in dit filmpje, rond 5 minuten gaat ze een kleur wisselen, dus even fast forward.quote:
Klopt, zo doe ik het ook. Quoten van de OP en dan quote-zooi weghalen en de rest in de nieuwe OP plakken, linkje van vorige topic erbij en klaar.quote:BE, juist als je de vorige OP kopieert zou 't toch goed moeten zitten met dat linkje? ik vergeet ook altijd de wiki hoor, wist zelfs niet eens dat er eentje was voor dit topic. dus ik zou er ook niet aan denken om die aan te passen.
Dat lukt mij dus ook niet, op de een of andere manier klopt het bij haar (van Attic24) gewoon, die kleurtjes bij elkaar enzo. Ik mis daarvoor ook nog een aantal kleurtjes.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef trui het volgende:
ik vind 't zelf nog iets teveel een allegaartje maar ik kan gewoon niet zo goed kiezen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef trui het volgende:
Oh, dus van tevoren een lusje erin, en dat erdoorheen 'knopen' als 't ware. ik ga 't proberen, bedankt!
ik had die wiki gemaakt omdat er mensen waren die niet wisten hoe de OP te mometen maken, dan is dat ding wel makkelijk, gewoon kopieren klaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef trui het volgende:
ja, maar blijft dat dan zitten?
BE, juist als je de vorige OP kopieert zou 't toch goed moeten zitten met dat linkje? ik vergeet ook altijd de wiki hoor, wist zelfs niet eens dat er eentje was voor dit topic. dus ik zou er ook niet aan denken om die aan te passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |