zelf een ergonomische creëren, men neme een zakdoek en tapequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:01 schreef Yachiru het volgende:
Dat dacht ik ook ja! Maarrr... Ik heb begin deze week mijn bestelling daar geplaatst (nadat ik van hobbydoos.nl te horen had gekregen dat 'ie niet leverbaar is, in de hoop dat ze hem daar nog wel op voorraad hadden), en kreeg een mailtje terug dat zij ze momenteel ook niet op voorraad hebben, wordt verzonden als ze hem binnen krijgen.
Gelukkig heb ik m'n moeders oude haaknaaldjes nog! Maar ik wilde juist graag een ergonomische omdat m'n handen zo'n pijn doen na een tijdje
welke katoen gaat t om? merk en kleur?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef Vicky het volgende:
Mujn konijn vordert gestaag alleen is mijn bol bijna op. Ging ik vandaag naar de hobbywinkel, kon ik de juiste kleur eerst niet vinden
gelukkig lag er nog 1!! Blijkt dat die kleur niet meer geleverd wordt.. Amber wil ook een konijn in dezelfde kleur maar dat ga ik dus niet redden met de bol katoen.
Ik denk dat ik voor Amber een hysterischekleurenkonijn maak
bij ons in de hobbywinkels (2) ebben ze volgens mij nog wel. In een zeker weten. Ik wil eventueel dinsdag wel even gaan kijken en m dan opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |