abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 19:02:40 #226
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_79137796
Mooie haaksels weer hier Vooral die muts vind ik super.

Mijn hysterische GS-kussen is af:

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_79137850
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef m@x het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij nader inzien kunnen die ergonomische naalden nog wel even wachten Super m@x, word helemaal vrolijk van die leuke kleurtjes!
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:08:38 #228
3142 m@x
pi_79138014
Ik ook hoor. Het is alsof je de lente in huis haalt
  zondag 14 maart 2010 @ 19:17:18 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79138301
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef m@x het volgende:
Mooie haaksels weer hier Vooral die muts vind ik super.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Met recht hysterisch! en errrrg leuk!!

Ik vind de stoel ook mooi trouwens
pi_79138417
Oooh, wat mooi! Als ik al jullie GSjes zie krijg ik eigenlijk ook wel zin om er daar eens wat van te haken
  zondag 14 maart 2010 @ 19:41:37 #231
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_79139291
m@x: wat een mooi kussen, leuke kleurtjes! En Troel die GS'jes van jou zijn ook erg mooi. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

Ik heb een love bunny gemaakt, hij is wel aardig gelukt, alleen wat groot, maar dat komt door de dikke wol. Nu ga ik er nog eentje maken. Foto's volgen morgen wel.
klerkje
pi_79139367
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ben bezig met een eendje. Het lijfje heb ik af, maar ik vind dat je het minderen heel goed kunt zien eh voelen

[ afbeelding ]

Kwestie van oefenen? Ik pak bij het eerste steekje wel maar de helft, maar toch zijn de minderingen duidelijk zichtbaar (krijg alleen de foto niet duidelijker)

Edit: geen commentaar op ons hippe tafelkleed
Tip voor het minderen:
http://mygurumi.blogspot.(...)rease-invisibly.html

Werkte bij mij echt veel beter, geen bobbels of gaten meer!

Verder dank voor de complimenten voor de muts, het patroon is te koop via Etsy (link te vinden via Ravelry), misschien iets voor jouw Muck?

Verder heb ik de moed/zin gevonden door te gaan met Charly, staart (hoe frustrerend dat kleine gefriemel) is bijna af, dan de andere dingetjes die er nog aan moeten.
De slofjes snap ik alleen nog niet helemaal

Ow, en M@x, je GS-pillow is supertof, ik moet daar ook maar mee aan de bak, je wordt al vrolijk als je ernaar kijkt!

[ Bericht 3% gewijzigd door Ilske op 14-03-2010 19:48:02 ]
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_79139406
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En die stoel zit lekker joh!
gaaf geworden M@x!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:14:48 #234
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_79140906
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Ilske het volgende:

[..]

Tip voor het minderen:
http://mygurumi.blogspot.(...)rease-invisibly.html

Werkte bij mij echt veel beter, geen bobbels of gaten meer!

Verder dank voor de complimenten voor de muts, het patroon is te koop via Etsy (link te vinden via Ravelry), misschien iets voor jouw Muck?

Verder heb ik de moed/zin gevonden door te gaan met Charly, staart (hoe frustrerend dat kleine gefriemel) is bijna af, dan de andere dingetjes die er nog aan moeten.
De slofjes snap ik alleen nog niet helemaal

Ow, en M@x, je GS-pillow is supertof, ik moet daar ook maar mee aan de bak, je wordt al vrolijk als je ernaar kijkt!
Nee bedankt, ik koop geen patronen, zolang er zoveel leuke gratis te vinden zijn. Ik heb de vorige keer deze gehaakt, en dat beviel zo goed, dat ik dat gewoon nog een keertje doe

En M@x, je kussen is echt gaaf geworden
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:06:15 #235
3142 m@x
pi_79144189
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat is mijn lieve, geweldig dure marktplaats stoeltje. Ik heb drie van dat soort stoeltjes. Volgens mij heb ik voor de duurste 17,50 betaald

Dank voor de kussen-complimentjes. Ik vind die GS echt ideaal om restjes katoen op te maken. Mijn katoenverzameling bestaat nu inmiddels weer uit bijna alleen maar verse bollen katoen. Weg met al die kleine strengetjes.

Ben nu wat extra bloemen aan het maken omdat ik mijn takken toch wat kaal vond:

Daarna ga ik denk ik maar eens wat eierwarmers maken ofzo. Voor Pasen
  zondag 14 maart 2010 @ 21:17:33 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79144888
Oh dat GS kussen! Wauw! Zo gaaf!
Hier zou dat alleen niet staan vanwege mijn van zichzelf al hysterische bank.
Ik vind hem echt helemaal leuk!

En die lovebunny vind ik ook cute!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:21:15 #237
1762 YPPY
Yppiaans
pi_79145133
m@x, dat kussen is echt geniaal zo, die kleurtjes. helemaal super.

de eerste heeft van de rits zit vast, alleen moet ik nog verzinnen hoe ik de zijkanten aan de rits van krijg, daar had ik nog niet aan gedacht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_79147725
GS's zijn leuk maar ik kom alleen niet uit het volgende: ik start met 4x 3 stokjes, voor het begin van de 2e toer kom ik dan precies boven de 1e 3 stokjes uit met de halve vaste. Hoe begin ik dan met de 2e toer want die stokjes maak je in de 'gaten' van de 1e toer?

Wanneer je met een nieuwe kleur start is dat geen probleem, maar ik vind het mooier om 1e en 2e toer in dezelfde kleur te doen
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_79149179
welke gs-jes maak je precies? want het verschilt wel eens per soort... die van Attic24, daar laat ze het stap voor stap op foto's zien, dat kun je heel makkelijk zo volgen. (hier dus) (die vind ik persoonlijk ook het mooist)

wow Max, ook dit project is helemaal mooi! lekker vrolijk!

die lovebunny heb ik ook maar meteen in m'n queue gezet! helemaal leuk!

Ik ben ondertussen ook weer een nieuw project begonnen. heel gezellig, want je kan er gewoon bij kletsen, je hoeft na de 5e tour echt niet meer steeds te tellen (vind ik wel handig ook bij de tv, dan kan ik gewoon m'n programma's blijven volgen... ) ik ben begonnen met een angel wings shawl. ik maak hem met hele dunne katoen. (dun bruin draadje met witte katoen erdoorheen. dan weer dikke witte katoen, dan weer hele dunne... daardoor krijg je ook een speels effect, maar je moet er echt van houden, dit soort draad... manlief dacht eerst dat ik zo'n "suf omakleedje" voor op de bank aan het maken was, ik kon hem niet eens heel erg ongelijk geven, daar lijkt het ook wel wat op... )
pi_79152087
Ga morgen ff op A24 kijken. Was bezig met de Traditional GS, zo heet ie tenminste op Ravelry.

Nu eerst lekker slapen, morgen bij nieuwe baan beginnen
pi_79153604
M@x ik blijf je foto's geweldig vinden! Je haak werk ook maar Jou foto's, interieurfotograaf als 2e carriere? [sub]mooie knallende kleuren,puur,tegenwoordig is overbelicht hot,Ieuw[sub]

Die love bunny's zijn ook lief!
  maandag 15 maart 2010 @ 00:55:13 #242
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79156170
m@x, hij is echt geweldig leuk geworden zeg! hoe heb je 'm nu precies vastgemaakt aan de rest van de kussenhoes? heb je daar nog tips voor? mijn GS-kussenhoes begint nu ook te vorderen (heb nu 5 van de 7 rijen GS'jes af).

och eigenmijsje toch, haak je nog steeds zo ingewikkeld 'achterstevoren'? dan lijkt het me ook echt vrijwel ondoenlijk om die mygurumi-manier toe te passen... maar als je 't toch wil proberen, vergeet niet dat je tussen het lusje van de eerstvolgende steek en dat van de steek daarop de draad NIET om hoeft te slaan. dus 2x in dezelfde richting zo'n 'half'lusje opnemen, dan draad omslaan, door beide lusjes halen, en afwerken alsof het een gewone vaste is (dus nog 1x draad omslaan en door de twee laatste op je naald overgebleven lusjes halen).

ik dacht trouwens sinds vorige week dat ilske & eigenmijsje een en dezelfde persoon waren (omdat eigenmijsje een vraag aan ilske beantwoordde geloof ik?) maar uit deze conversatie mag ik toch hopelijk opmaken dat dat niet het geval is.

oja en kenden jullie deze al?
in de haak.
pi_79157283
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:55 schreef trui het volgende:
och eigenmijsje toch, haak je nog steeds zo ingewikkeld 'achterstevoren'? dan lijkt het me ook echt vrijwel ondoenlijk om die mygurumi-manier toe te passen... maar als je 't toch wil proberen, vergeet niet dat je tussen het lusje van de eerstvolgende steek en dat van de steek daarop de draad NIET om hoeft te slaan. dus 2x in dezelfde richting zo'n 'half'lusje opnemen, dan draad omslaan, door beide lusjes halen, en afwerken alsof het een gewone vaste is (dus nog 1x draad omslaan en door de twee laatste op je naald overgebleven lusjes halen).

ik dacht trouwens sinds vorige week dat ilske & eigenmijsje een en dezelfde persoon waren (omdat eigenmijsje een vraag aan ilske beantwoordde geloof ik?) maar uit deze conversatie mag ik toch hopelijk opmaken dat dat niet het geval is.
Nee nu doe ik het op de 'normale' manier Alleen heb ik het 2e lusje helemaal gepakt, daarom zal ie die 'knoopjes' hebben. Morgen ff opnieuw proberen.

Ilske en ik zijn niet dezelfde persoon, al hebben we wel dezelfde naam
  maandag 15 maart 2010 @ 09:52:56 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79159561
ah OK. succes! en ik dacht dat IK laat op was....

even een tussenfoto van m'n kussenhoesje met de mini-GS'jes. gewoon, omdat ik tussenfoto's leuk vind.

in de haak.
  maandag 15 maart 2010 @ 09:57:26 #245
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79159672
Wat vrolijk zo met al die kleurtjes bij elkaar!
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 15 maart 2010 @ 10:05:53 #246
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79159895
ja he! en ik heb G-lief nog even gepest door te suggereren dat er systematiek in de kleuren zat, en dat hij toch wel moest kunnen uitvogelen wat de volgende 3 kleuren zouden moeten zijn.
in de haak.
  maandag 15 maart 2010 @ 10:06:44 #247
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79159915
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79160264
Ik word echt helemaal blij van al die GS-jes met die vrolijke kleuren!
Oh m@x, ik vind het wel meevallen met hysterisch-heid hoor... gewoon lekker blij!
pi_79160419
wat wordt ie gaaf trui!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79178042
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:52 schreef trui het volgende:
ah OK. succes! en ik dacht dat IK laat op was....

even een tussenfoto van m'n kussenhoesje met de mini-GS'jes. gewoon, omdat ik tussenfoto's leuk vind.

[ afbeelding ]
Hij wordt leuk

Was niet meer op, maar was wakker geworden. Vannacht hooguit 4 uur geslapen Hopelijk vannacht beter!

Gister trouwens bestelling gedaan bij Hobbydoos, is vandaag al verzonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')