Bij nader inzien kunnen die ergonomische naalden nog wel even wachtenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef m@x het volgende:
Mijn hysterische GS-kussen is af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met recht hysterisch!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef m@x het volgende:
Mooie haaksels weer hierVooral die muts vind ik super.
Mijn hysterische GS-kussen is af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip voor het minderen:quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ben bezig met een eendje. Het lijfje heb ik af, maar ik vind dat je het minderen heel goed kunt zien eh voelen![]()
[ afbeelding ]
Kwestie van oefenen? Ik pak bij het eerste steekje wel maar de helft, maar toch zijn de minderingen duidelijk zichtbaar (krijg alleen de foto niet duidelijker)
Edit: geen commentaar op ons hippe tafelkleed![]()
En die stoel zit lekker joh!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met recht hysterisch!![]()
en errrrg leuk!!
Ik vind de stoel ook mooi trouwens
Nee bedankt, ik koop geen patronen, zolang er zoveel leuke gratis te vinden zijn. Ik heb de vorige keer deze gehaakt, en dat beviel zo goed, dat ik dat gewoon nog een keertje doequote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Ilske het volgende:
[..]
Tip voor het minderen:
http://mygurumi.blogspot.(...)rease-invisibly.html
Werkte bij mij echt veel beter, geen bobbels of gaten meer!
Verder dank voor de complimenten voor de muts, het patroon is te koop via Etsy (link te vinden via Ravelry), misschien iets voor jouw Muck?
Verder heb ik de moed/zin gevonden door te gaan met Charly, staart (hoe frustrerend dat kleine gefriemel) is bijna af, dan de andere dingetjes die er nog aan moeten.
De slofjes snap ik alleen nog niet helemaal
Ow, en M@x, je GS-pillow is supertof, ik moet daar ook maar mee aan de bak, je wordt al vrolijk als je ernaar kijkt!
Dat is mijn lieve, geweldig dure marktplaats stoeltje. Ik heb drie van dat soort stoeltjes. Volgens mij heb ik voor de duurste 17,50 betaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met recht hysterisch!![]()
en errrrg leuk!!
Ik vind de stoel ook mooi trouwens
Nee nu doe ik het op de 'normale' manierquote:Op maandag 15 maart 2010 00:55 schreef trui het volgende:
och eigenmijsje toch, haak je nog steeds zo ingewikkeld 'achterstevoren'? dan lijkt het me ook echt vrijwel ondoenlijk om die mygurumi-manier toe te passen... maar als je 't toch wil proberen, vergeet niet dat je tussen het lusje van de eerstvolgende steek en dat van de steek daarop de draad NIET om hoeft te slaan. dus 2x in dezelfde richting zo'n 'half'lusje opnemen, dan draad omslaan, door beide lusjes halen, en afwerken alsof het een gewone vaste is (dus nog 1x draad omslaan en door de twee laatste op je naald overgebleven lusjes halen).
ik dacht trouwens sinds vorige week dat ilske & eigenmijsje een en dezelfde persoon waren (omdat eigenmijsje een vraag aan ilske beantwoordde geloof ik?) maar uit deze conversatie mag ik toch hopelijk opmaken dat dat niet het geval is.
Hij wordt leukquote:Op maandag 15 maart 2010 09:52 schreef trui het volgende:
ah OK.succes! en ik dacht dat IK laat op was....
even een tussenfoto van m'n kussenhoesje met de mini-GS'jes. gewoon, omdat ik tussenfoto's leuk vind.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |