gaat nog nietquote:
nee heb ik niet bewust gedaan, maar niemand ha m toegevoegd aan de wiki dus daarom issie er niet inquote:Op zondag 7 maart 2010 10:53 schreef mijsje het volgende:
meneer en mevrouw cactus... dat ze nog maar vele babietjes mogen krijgen...
wat een mooi kleed is het geworden Yns! daar zit vast een hele hoop draad in...
leuke bloemetjes zijn het geworden Troel! fijn dat je weer wat kunt doen op haakgebied!
gaat het verder ook weer goed met je?
Ynske, ik mis de haakblog over Wampi in de trein in de OP... was die er bewust uitgelaten?
ik vind ze heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 11:12 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie hard!
Via mijn telefoon krijg ik de foto's niet on jet topic,maar op Twitter wel. Rups voor Djulian is klaar,maar pootjes en ogen moeten er nog aan.
Die naalden met handvaten werken lekker? Mijn duim is in protest nl
Ynske wat een enorm gaaf kleed!
eh?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef NijntjesUk het volgende:
Wat een leuke dingetjes allemaal!
Arual, even over die kat.. wat voor patroon is dat eigenlijk? US of UK? (voordat ik het verkeerd doe straks)
Ja, maar Amerikaans of Engels maakt toch verschil qua maten van de naald? Dat is toch de reden dat je moet weten of het óf Engels, óf Amerikaans is?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef mijsje het volgende:Arual, ze bedoelde of het een Amerikaans of Engels patroon was, van die kat. het is een Amerikaans patroon. de haaknaald werd niet naar gevraagd
nee bij amerikaans is een vaste een SC en bij engels is een vaste een DC. waarbij in de maerikaanse die dc weer een stokje isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar Amerikaans of Engels maakt toch verschil qua maten van de naald? Dat is toch de reden dat je moet weten of het óf Engels, óf Amerikaans is?
precies...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee bij amerikaans is een vaste een SC en bij engels is een vaste een DC. waarbij in de maerikaanse die dc weer een stokje is
Wat zij zegtquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Lijnloos het volgende:
Oh hier zijn jullie!
Mooie poes, lieve mevr cactus, toffe gsjes, kabels met bobbels van trui, teveel moois om op te noemen eigenlijk!
Nog geen tijd gehad om af te krijgenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef mijsje het volgende:
wow Yppy, dat heb je netjes gedaan!
ik vind het er heel goed uitzien, dat wordt vast een mooi etui
NijntjesUk, de kat (maak ik zelf ook...) is ook een US patroon, net als het konijn. ze hebben het over SC als ze het over vasten hebben, en dat is US.
ik ben net klaar met de babyslofjes. Ilske, jij maakte deze ook, was het jou ook gelukt om ze af te krijgen?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ze zijn eventueel ook te bestellen bij de hobbydoos, en niet echt heel duur...quote:Op maandag 8 maart 2010 03:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om af te krijgen
Wil ook eigenlijk pas weer verder gaan als ik ergonomische naalden heb, maar daarvoor zijn de middelen niet aanwezig
Maak een sterretje danquote:
Ik vind vooral de eerste erg vrolijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef trui het volgende:
BE, een vrolijke tas misschien? deze vind ik ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |