wat heb je besteld?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hij wordt leuk![]()
Was niet meer op, maar was wakker geworden. Vannacht hooguit 4 uur geslapenHopelijk vannacht beter!
Gister trouwens bestelling gedaan bij Hobbydoos, is vandaag al verzonden
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
Het volgende project:
[ afbeelding ]
konijn voor Tess. ik zit in dubio... Wel of geen rammeltje in het konijn.
Mijsje, konijn is toch een US patroon??
Dank je wel voor het lieve complimentquote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef AnitraX het volgende:
M@x ik blijf je foto's geweldig vinden! Je haak werk ookmaar Jou foto's, interieurfotograaf als 2e carriere? [sub]mooie knallende kleuren,puur,tegenwoordig is overbelicht hot,Ieuw[sub]
k had die andere weggegeven, en deze gaat strakjes ook naar een kleintje.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je wel voor het lieve compliment![]()
Trui, jouw GS-hoes wordt ook heel mooi![]()
Yns, ben je nou weer een piemel ringending aan het maken? Heb je zoveel kindjes in je omgeving?
3 ergonomische haaknaalden, bolletje Catania africa, wiebelplakoogjes en ik geloof nog iets dat ik vergeten benquote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je besteld?
tweede variantmet lelietjes
[ afbeelding ]
Op het station in Zeist?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag in t natuurcafé in zeist een tijd zitten haken, in afwachting van mijn afspraak.
was wel grappig, paar oudere mensen kwamen inene babbelen
yeps daarow. fijne plek om ff rustig te zittenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Op het station in Zeist?
Daar kom ik echt heel erg vaak, de cappuccino is echt goooooed daar
loshalen?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef Troel het volgende:
BAH BAH BAH
Er zitten vier vierkantjes verkeerdIk heb met mijn stomme kop gisterenavond niet op zitten letten. Nouja, wachten totdat mijn nieuwe zwarte bol er is en dan ga ik wel weer verder
Absoluutquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps daarow. fijne plek om ff rustig te zitten
Ja, maar heb er op diverse punten flink stevige knopen in gemaaktquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps daarow. fijne plek om ff rustig te zitten
[..]
loshalen?
probeer ook eens zo'n konijntje die Vicky nu ook aan het maken is...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:41 schreef YPPY het volgende:
Lekker handig Troel.
Goed bezig weer Ynske.
m@x, het kussen blijft geniaal.
wat een gs'jes trui! wordt ook mooi zo.
Nog een laatste naadje en dan is de etui af. Kan ik iets anders gaan maken. Iemand een voorstel?
Het is ook echt makkelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
probeer ook eens zo'n konijntje die Vicky nu ook aan het maken is...prima voor beginners, en het is zo ontzettend leuk om te zien dat er echt een konijntje ontstaat...
Ik heb het vast even gemist, maar welk patroon gebruik je daarvoor?quote:
Hij staat op http://www.rheatheylia.comquote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb het vast even gemist, maar welk patroon gebruik je daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |