Dat is een goed idee! Misschien maar eens proberen! Dankjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelf een ergonomische creëren, men neme een zakdoek en tape![]()
t werktiig als tussentijdse oplossing
Thanks!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:09 schreef Vicky het volgende:
Anitra: http://thewoolbag.com/product_info.php?products_id=4354
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:11 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! Misschien maar eens proberen! Dankje
Heb trouwens dit boekje besteld, hoop dat 'ie snel komt!
Waarschijnlijk alleen wel te laat voor m'n vaders verjaardag, zou graag dat gereedschap dat erin staat voor hem haken, maar ik denk niet dat ik 'em voor volgende week vrijdag binnen heb.
Iemand toevallig ergens een gratis patroontje voor gereedschap tegengekomen?
Als het op de site staat heeft ze hetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Thanks!
Heb een mail gestuurd of ze de naalden op voorraad hebben. Yachiru als ze ze hebben zal ik er dan ook 1 voor Jou bestellen? Scheelt verzendkosten.
Aww, dankje, dat is lief aangebodenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:33 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Thanks!
Heb een mail gestuurd of ze de naalden op voorraad hebben. Yachiru als ze ze hebben zal ik er dan ook 1 voor Jou bestellen? Scheelt verzendkosten.
Kan het wel proberen, ik heb tot nu toe alleen maar patroontjes gehaaktquote:Op zondag 14 maart 2010 08:36 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is misschien nog wel redelijk uit de losse hand te maken?
Daar ben ik nog niet uitquote:
Leuke muts! Staat ie ook op Ravelry?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:58 schreef Ilske het volgende:
Net terug van weekje vakantie, heel lui alleen maar kleine stukjes gehaakt. Charly nog steeds niet af, en de slofjes (Mijsje, jij bent zoveel sneller en getalenteerder!!!) zijn nog even een puzzel/probeersel. Wel is de muts af!
LadyBlack, ik kan me voorstellen wat je bedoelt, al vind ik het slofje superlief!
Foto's van de muts (ja, en de muts eronder![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je camera wat verderaf houden en dan scherpstellen werkt misschien welquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ben bezig met een eendje. Het lijfje heb ik af, maar ik vind dat je het minderen heel goed kunt zien eh voelen![]()
[ afbeelding ]
Kwestie van oefenen? Ik pak bij het eerste steekje wel maar de helft, maar toch zijn de minderingen duidelijk zichtbaar (krijg alleen de foto niet duidelijker)
Edit: geen commentaar op ons hippe tafelkleed![]()
Ja klopt, was nu te luiquote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
je camera wat verderaf houden en dan scherpstellen werkt misschien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |