Jij mag nooit meer gokken.quote:
Ja, die liggen er al tijden volgens mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer gokken.
Idd, Utrecht Overvecht. Er lagen ook nog steeds die haaknaalden met lampjes, in maat 5 t/m 6,5 volgens mij.
iemand toevallig witte nova zien liggen bij een Wibra?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag een mooie kleur paarslila, donker turquoise, fuchsia en die had ik volgens mij nog niet gezien. Lekker sprekende kleuren. Er waren ook echt lege vakken, ik denk dat ze ruimte hadden gemaakt voor de nieuwe voorraad.
Ik kom trouwens bij verschillende Wibra's verschillende kleuren Nova katoen tegen, het ene filiaal heeft voornamelijk nog lichtroze, een ander donkerblauw en andere weer alle kleurtjes. Ik vind het geel een erg mooie tint hebben, mooi sprekend kleurtje.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:24 schreef Troel het volgende:
Ah ok, volgens mij heb ik die kleuren al, maar je weet het nooit natuurlijk. (Ynske, jij weet wel ongeveer welke we toen meegenomen hebben, mochten ze nieuwe kleurtjes hebben, neem ze gerust voor me mee om die zegeltjes te redden)
oa dus bij de pipoos overvecht, maar das alleen nog grotere maten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef AnitraX het volgende:
Oeh die naalden met lampjes zijn wel handig, maar waar kan je die kopen?
dat zou super zijn! Je hebt een pmquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik was net bij de pipoos, maar ik werk ernaast dus ik kan morgen voor anitraX wel even kijken wat ze daar hebben? Kan eventueel opgestuurd worden dan. Ik woon in Nijmegen
naar Zuid-Limburgquote:
Jep, ongeveer 10/15 min met de autoquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:12 schreef mijsje het volgende:
weer in de buurt van je ouders Ynske?dat is fijn meid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |