Ik zou het haast op de scanner gooienquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En terecht want hij is enorm leuk
Ik heb gisteren een combo van 60% zijde en 40% katoen gekocht, heerlijk zacht en koelEn het haakt fantastisch, ik heb al twee bollen weggewerkt in een nieuwe sjaal.
Heeft er iemand tips om zwarte haaksels behoorlijk op de foto te krijgen?
Hier staat de uitleg: http://attic24.typepad.com/weblog/neat-ripple-pattern.htmlquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook zo`n rippledekentje maken
Maar hoe moet ik die stokjes samenvoegen zodat je de bocht om kan?
Ik haak ook simpele muisjes waar ik dan kattenkruid in doe. Al verschillende collega's hebben hun katten hiermee blij kunnen maken. Nu gaat een collega met haar kinderen met bevrijdingsdag op de kleedjesmarkt staan bij ons en ze vroeg of ze dan ook van die muisjes mocht verkopen voor mij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
verkopen jullie je werkjes ook welleens en levert het ook wat op ?
yep!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:35 schreef Spiegelei het volgende:
trui wat een mooie GS-jes zijn dat zeg. Ga je er weer een kussenhoes van maken?
geloof dat ze m wel mooi vind.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:32 schreef trui het volgende:
[..]
yep!
je tas is leuk geworden, ynske! wat vond je zus ervan? en zit er ook een hengsel aan?
ja hequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk kleurrijk geworden Ynske. En weer blijkt dat de kleuren door het zwart nog meer knallen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Mmascha ik heb het ook zo gedaan met de kleurenalleen doe ik hem vanaf begin herhalen en dus 2x roze.
Ynske hij is heel gaaf!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:03 schreef Spiegelei het volgende:
Ynske wat ontzettend gaaf, ook die sluitinkjes vind ik heel leuk.
dank je allemaal!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef YPPY het volgende:
Leuk Ynske!
Ziet er netjes uit mmascha, ik wil ook beginnen.
Niet zoveel meer posten jullie, ik moet vanalles af maken en aan zoveel beginnen en m'n boekenclubboek lezen, veels te veel, dus nu geen leuke plaatjes meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |