quote:
Babypoeder erop doen en dan deo erop spuiten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef mime_negert het volgende:
Wacht maar tot je er deodorant op spuit
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:12 schreef Splutje het volgende:
TS scheert zijn oksels HAHAHA FUCKING HOMO
Hé Saaaab. Scheer jij al je haar weg?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Saaaaab het volgende:
Ik weet nog dat ik dat ook deed toen ik vele jaren terug mijn eerste okselhaartjes er voor het eerst af wilde halen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hé Saaaab. Scheer jij al je haar weg?
Sorry schat. Jij hebt dus beenhaarquote:
Elke dag zou power homo move zijn ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou gay aan het scheren van je oksels?
Het is gewoon veel hygiënischer.
Ik doe het niet elke dag, 1x in de week ofzo.
Duh, die chicks diggen dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef Trance_X het volgende:
TS scheert zijn ballen HAHAHA FUCKING HOMO
(en straks scheer je ook nog je borsthaar eraf)
Dat ruik ik zelfs. En dank Chai maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zie je dat zo goed?
Strakke UI trouwens WF
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke dag zou power homo move zijn ja.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mannen die hun oksels niet 1x per week scheren zijn WoW spelende autisten die nooit buiten komen en dus ook niet om hun uiterlijk of uiterlijke verzorging geven
Houd je waffel!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mannen die hun oksels niet 1x per week scheren zijn WoW spelende autisten die nooit buiten komen en dus ook niet om hun uiterlijk of uiterlijke verzorging geven
Nee met die kippenarmpjes van jou kun je voor de dag komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja sorry, ik had zin om waffel te zeggen! Zo een relaxed woord is dat eigenlijk. In het hedendaags taalgebruik wordt het gewoon te weinig gebruikt.quote:
Ach heb je hem ook weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee met die kippenarmpjes van jou kun je voor de dag komen![]()
Gast, mijn bovenarm heeft de zelfde omtrek als jouw bovenbeen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee met die kippenarmpjes van jou kun je voor de dag komen![]()
Een KLB mod komt nog wel eens in KLB jaquote:
Ja dat had ik inderdaad ja, en het duurt niet lang meer of ik ga klagen dat je me stalkt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een KLB mod komt nog wel eens in KLB ja
Of had jij hier ook al gepost?
Ook 1 tepel in beeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
Tliciouz, doe jij eens zo een pose als SSB doet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef Metalfrost het volgende:
Waarom zou je ...in..godsnaam... je oksels scheren?
Die sluit ik gewoonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had ik inderdaad ja, en het duurt niet lang meer of ik ga klagen dat je me stalkt!
Jij mag echt nooit meer iets zeggen over wow spelende nerds na deze opmerking...quote:
Check je PM.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
Zeg, Tliciouz, niet zo flauw doen. Picca's maken.
RINUS AVATAR JIJ WINT NU ECHT WELquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
Voor jou wel ja!?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
Ja ik lig hier flink te soppen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er trouwens nog chicks die gevingerd hebben op mijn tepel?
Dat zou ik wel een geile gedachte vinden
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
pas je op dat je niet van je stoel/bank/poef af glijdt?! Zou een gênante vertoning hier op de webcam zijn.quote:
Nee. Ik ben doodserieus over tieten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunde gij nou eens niet 1 keer mee lulle.
M'n buiksnor haal ik ook weg ja, m'n borsthaar niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:08 schreef CWC het volgende:
[..]
eerlijk gezegd doe ik het ooken buik haar
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er trouwens nog chicks die gevingerd hebben op mijn tepel?
Dat zou ik wel een geile gedachte vinden
Nee man, chicxies diggen modts!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja had nooit blauw moeten gaan joh. Da's een afknapper.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens wel een mooie tepel heh?
Niet zo klein dat het een moedervlek lijkt.
Of zo groot dat het een schoteltje is.
Het is een degelijke tepel. Hij doet wat je van een tepel verwacht, maar mist een beetje karakter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb wel eens tepels als beschuiten gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter dat dan die van SunChaser.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je hebt een clown.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beter dat dan die van SunChaser.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef Adelante het volgende:
Tepelharen epileren is ook pijnlijk trouwens
Van die sjoelstenenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tepels als beschuiten gezien.
Ik was al bang dat het topic zou gaan escaleren naar tepels danwel balzak haarverwijdering met nare apparaten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef Adelante het volgende:
Tepelharen epileren is ook pijnlijk trouwens
.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?Borsthaar etc is kai sexy!
Kan de chick tenminste der stiletto naaldhakken vegen op die borstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
.
Ja als je een flinke mat hebt wel, niet bij drie sprietjes
Ahw Addie heeft maar 3 borsthaartjes!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
.
Ja als je een flinke mat hebt wel, niet bij drie sprietjes
Je laat toch niet over je lopen door een wijf!?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan de chick tenminste der stiletto naaldhakken vegen op die borst
Misschien is hij wel acrobaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je laat toch niet over je lopen door een wijf!?!
Heb je een punt.. en eerlijkheidshalve dien ik te bekennen dat ik naar mijn weten nog nooit een foefpoes over me heen heb laten lopen. Nu kan ik door overmatig alcohol gebruik een zwart gat gecreëerd hebben waarin dit wel gebeurd is. Gezien het feit dat dit in mijn hersenen totaal geblokkeerd is ga ik er maar vanuit dat het nog nooit gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je laat toch niet over je lopen door een wijf!?!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?Borsthaar etc is kai sexy!
Kut, nu gaat iedereen mijn intelligentie vergelijken met die van APquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb het een keer geprobeerd en had hetzelfde probleem.
Maar oké, daar doe ik nu niet meer aan want ik ben geen homo.
Vrees niet, daar kun je niet aan tippenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, nu gaat iedereen mijn intelligentie vergelijken met die van AP!
Ik deed dat ook een keer, maar snel gestopt want het voelde al meteen erg naar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:15 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Volgende keer maar weer mooi met een mesje scheren dus?
Oksels scheren met een scheerapparaat, het zou nooit in me opkomen. En nu weet ik waarom!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben blij dat ik het eerst geprobeerd heb bij mijn oksel en daarna pas mijn zak wou doen, en niet anders om
Ik hou het bij, gewoon helemaal kaal staat gewoon echt nichterig, van die kale armpjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee gast, ben jij een Yeti dat je het niet doet?
Na 1 dag is het toch al weer een beetje terugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ik hou het bij, gewoon helemaal kaal staat gewoon echt nichterig, van die kale armpjesKom op hey.
Ja daar heb je gelijk in. Maar zo helemaal kort lijkt mij niks. Alsof je nakend rondloopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na 1 dag is het toch al weer een beetje terug
Dan gewoon laten staan...
Wie zijn de onzekere jongetjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Wat een verzameling van onzekere jongetjes in dit topic, niet te geloven.
Laat jij ook zo'n lekkere bos bij je poes staan dan en onder je armpjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Wat een verzameling van onzekere jongetjes in dit topic, niet te geloven.
Ik vind het gewoon niet mannelijk als een man helemaal kaal is, maar dat betekent heus niet dat ik pakken shag onder mijn oksels of tussen de benen heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Laat jij ook zo'n lekkere bos bij je poes staan dan en onder je armpjes?
Ik vond borsthaar eerst vies tot ik LasTeR zonder shirt zag prrquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:52 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Kan je d'r bij laster zo lekker doorheen kroelen?
Post je dit op je kloon?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mannelijk als een man helemaal kaal is, maar dat betekent heus niet dat ik pakken shag onder mijn oksels of tussen de benen heb.![]()
Aan je hoofdhaar te zien ben jij juist zo een type dat flinken bossen onkruid op het perron hebt staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mannelijk als een man helemaal kaal is, maar dat betekent heus niet dat ik pakken shag onder mijn oksels of tussen de benen heb.![]()
Will.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Aan je hoofdhaar te zien ben jij juist zo een type dat flinken bossen onkruid op het perron hebt staan.
En daarom dus epileren en scheren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Aan je hoofdhaar te zien ben jij juist zo een type dat flinken bossen onkruid op het perron hebt staan.
Gastquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Backfire op internetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Trance_X het volgende:
TS effe serieus, wat heb je geleerd van dit nu toch al klassieke backfiretopic?
Die ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zijn de onzekere jongetjes?
De jongens die "HOMO!!!" roepen ?
Jij begrijpt er echt geen kut van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Laat jij ook zo'n lekkere bos bij je poes staan dan en onder je armpjes?
Hehe, wel grappig.. zulk soort reacties hoor ik ook vaker... Eerst vies vinden totdat ze er een keer doorheen gekroeld hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond borsthaar eerst vies tot ik LasTeR zonder shirt zag prr
hmm die staat gewoon aan hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:16 schreef Fosfolipide het volgende:
jmmr dat je gps van je iphone niet aanstaan, anders: http://regex.info/exif.cgi?url=
Doen of je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Backfire op internetboeiend.
Dat zijn altijd de leukste topicsof niet ?
Dat is te dichtbij!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kersenboogerd
Er zit toch gewoon een locatie bij de foto?!
Nee hoor, hij heeft gewoon te lang geschoren.quote:
Ja, dat is me pijnlijk duidelijk geworden jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:55 schreef Hetiszover het volgende:
Dat moet je niet met een scheerapparaat doen homo
dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
Jongens/mannen die hun oksels scheren.
jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever zo'n vent met van die plukken shag van 5 cm onder z'n armen?!
Ik zeg toch ook niet dat ik het elke dag doe, het groeit ook gewoon nog namelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
borsthaar mag ook
mijn zoontje van 4 heeft nergens haar, als ik een man zonder okselhaar e.d. zie moet ik daaraan denken
ben toch geen pedo
schat, doe wat je wiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het elke dag doe, het groeit ook gewoon nog namelijk
Dat heet gewoon bijhouden...
Bijhouden is wat anders dan wegscherenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het elke dag doe, het groeit ook gewoon nog namelijk
Dat heet gewoon bijhouden...
Ja dat deed het ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tering, SSB.Dat ziet er pijnlijk uit.
Toen ik het met dat scheerapparaat deed, was het wel zonder schuim.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Scheer je zonder scheerschuim of zo?
Neequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
TS? ben je al lid?
http://geschoren-oksels.hyves.nl/
Graag gedaan liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neemaar wel een aanrader
![]()
Dankje schatje
Had je ruwe schaamlippen na de geboortequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag gedaan lief
oh voor je pijn, de volgende keer Sudocrem gebruiken. Ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik een kindje kreeg, maar dat is geweldige creme voor iedere huidirritatie
[ afbeelding ]
nee mn kleine had rode billetjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had je ruwe schaamlippen na de geboorte?
En prikt het niet bij een open huis dan ?!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had je ruwe schaamlippen na de geboorte?
En prikt het niet bij een open huis dan ?!
Stoppels!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef padlarf het volgende:
gebruik dan een tondeusehet hoeft echt niet helemaal kaal
Vergeet je de picca's niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond m'n hoofd haar al milimeteren
Waarom scheer je je niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond m'n hoofd haar al milimeteren
Hij heeft geen sudocremquote:
Je vriendin van 8 vindt lichaamsbeharing bahquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Duh, die chicks diggen dat.
Als ik het niet doe, had ik de TS van dit topic kunnen zijn: Maar ze pijpt niet
Geniaal topic trouwens
dat is losertaal voor 'zwager'?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik blijf echter bij mijn mening (en de mening van mijn homofiele schoonbroers)
quote:
de ene is dus mn zwager, de ander mn schoonbroer.quote:Een zwager of schoonbroer is een mannelijk aangetrouwd familielid, waarbij de verwantschap is ontstaan door een huwelijk: een zus trouwt met een man, de echtgenoot van de zuster is dan de zwager. Een zwager is echter ook een broer van een echtgenoot. In tegenstelling tot diverse andere talen gebruikt het Nederlands voor beide typen familiebanden veelal dezelfde woorden. Zwager komt meer voor in het noorden, schoonbroer is meer gebruikelijk in het zuiden.
In Noord-Brabant echter wordt vaak nog wel onderscheiden zoals andere talen doen. Zwager is daar uitsluitend de echtgenoot / partner van broer of zus; schoonbroer is de broer van iemands partner. De laatste behoeft dus zelf niet getrouwd te zijn, hij verkrijgt zijn status ongewild.bron
Gelukkig zegquote:Op donderdag 1 april 2010 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De rode vlekken zijn al bijna weg
Nu de andere oksel nog doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De rode vlekken zijn al bijna weg
en de bikinilijn niet vergetenquote:
Ik zal 'm binnen laten!quote:Op donderdag 1 april 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig zeg
want de zomer staat voor de deur
Dat maakt het juist zo leuk, tot in den treure herhalenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Jaja meiden, dat TS gay is, zijn we al achter, nu zijn alleen nog originele reacties welkom
Oh sorrie, mijn gevoel voor fok humor was nog niet ingeschakeldquote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo leuk, tot in den treure herhalen
Ik ben de grootste chick versierder die er hier te vinden isquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Jaja meiden, dat TS gay is, zijn we al achter, nu zijn alleen nog originele reacties welkom
Ja dat was mijn schoonbroer ook, voordat hij zijn huidige man leerde kennenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben de grootste chick versierder die er hier te vinden is
Geeft niets hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh sorrie, mijn gevoel voor fok humor was nog niet ingeschakeld
Dus jij likt kutjesquote:
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo[/quote][/url]quote:Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht). *persoon met seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht; zie homoseksualiteit. *Highest Occupied Molecular Orbital; zie HOMO
Gevonden op [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo
want mannen hebben kutjes?quote:
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want mannen hebben kutjes?
lees nog eens... ik val op MANNEN
Jij mag het niet eens, dan wil ik scheidenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat het is, als ik mijn oksels zou scheren zou het niet staan bij de rest van mijn lichaam. Dus dan doe ik het maar niet.
Jah schatjequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.
Bring itquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.
Snuitebolquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
SSB! ik heb trek in bier!
Ratel! Zullen we het topic kapen en hebben over leukere dingen!?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snuitebol![]()
Hoe is het nu met je oksels SSB?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef mime_negert het volgende:
Wacht maar tot je er deodorant op spuit
Is prima!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ratel! Zullen we het topic kapen en hebben over leukere dingen!?
Zoals deze mooie goede vrijdag die in het teken van veel bier en andere alcoholische versnaperingen komt te staan. Inclusief alle stomme acties die daaruit voortvloeien?!
Nu kan je wel zo stoer doen, maar besef je wel dat je binnenkort dood gaat aan oksel-aids?quote:
Het is helemaal weggetrokkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snuitebol![]()
Hoe is het nu met je oksels SSB?
Zullen we in de enige kroeg van lunetten een biertje pakken zo?!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Ik ben nu wel in Lunetten!
Ja is goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we in de enige kroeg van lunetten een biertje pakken zo?!
Als wat, mongool van de weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Djeez het volgende:
Jammer dat het topic vrij oud is. Anders had je op de fp gestaan
lang geleden dit effe je topic op kickenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb sinds dit topic mijn oksels niet meer geschoren
Gadverdamme, scheer jij je oksels nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laat daar eens een pic van zien dan, lafbek.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk heh mensen met kanker pestenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef RickoKun het volgende:
ik moest een beetje in mijn mond overgeven bij het zien van TS zijn wang.
Heb je niet meer zin in Coebergh? Of bessenjenever?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Ik ben nu wel in Lunetten!
Goed om te horenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bek houden, vuile autistische kankernerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |