quote:
Babypoeder erop doen en dan deo erop spuiten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef mime_negert het volgende:
Wacht maar tot je er deodorant op spuit
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:12 schreef Splutje het volgende:
TS scheert zijn oksels HAHAHA FUCKING HOMO
Hé Saaaab. Scheer jij al je haar weg?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Saaaaab het volgende:
Ik weet nog dat ik dat ook deed toen ik vele jaren terug mijn eerste okselhaartjes er voor het eerst af wilde halen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hé Saaaab. Scheer jij al je haar weg?
Sorry schat. Jij hebt dus beenhaarquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:12 schreef Splutje het volgende:
TS scheert zijn oksels HAHAHA FUCKING HOMO
Elke dag zou power homo move zijn ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou gay aan het scheren van je oksels?
Het is gewoon veel hygiënischer.
Ik doe het niet elke dag, 1x in de week ofzo.
Duh, die chicks diggen dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef Trance_X het volgende:
TS scheert zijn ballen HAHAHA FUCKING HOMO
(en straks scheer je ook nog je borsthaar eraf)
Dat ruik ik zelfs. En dank Chai maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zie je dat zo goed?
Strakke UI trouwens WF
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke dag zou power homo move zijn ja.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mannen die hun oksels niet 1x per week scheren zijn WoW spelende autisten die nooit buiten komen en dus ook niet om hun uiterlijk of uiterlijke verzorging geven
Houd je waffel!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mannen die hun oksels niet 1x per week scheren zijn WoW spelende autisten die nooit buiten komen en dus ook niet om hun uiterlijk of uiterlijke verzorging geven
Nee met die kippenarmpjes van jou kun je voor de dag komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja sorry, ik had zin om waffel te zeggen! Zo een relaxed woord is dat eigenlijk. In het hedendaags taalgebruik wordt het gewoon te weinig gebruikt.quote:
Ach heb je hem ook weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee met die kippenarmpjes van jou kun je voor de dag komen![]()
Gast, mijn bovenarm heeft de zelfde omtrek als jouw bovenbeen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee met die kippenarmpjes van jou kun je voor de dag komen![]()
Een KLB mod komt nog wel eens in KLB jaquote:
Ja dat had ik inderdaad ja, en het duurt niet lang meer of ik ga klagen dat je me stalkt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een KLB mod komt nog wel eens in KLB ja
Of had jij hier ook al gepost?
Ook 1 tepel in beeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
Tliciouz, doe jij eens zo een pose als SSB doet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef Metalfrost het volgende:
Waarom zou je ...in..godsnaam... je oksels scheren?
Die sluit ik gewoonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had ik inderdaad ja, en het duurt niet lang meer of ik ga klagen dat je me stalkt!
Jij mag echt nooit meer iets zeggen over wow spelende nerds na deze opmerking...quote:
Check je PM.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
Zeg, Tliciouz, niet zo flauw doen. Picca's maken.
RINUS AVATAR JIJ WINT NU ECHT WELquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
Voor jou wel ja!?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
Ja ik lig hier flink te soppen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er trouwens nog chicks die gevingerd hebben op mijn tepel?
Dat zou ik wel een geile gedachte vinden
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
pas je op dat je niet van je stoel/bank/poef af glijdt?! Zou een gênante vertoning hier op de webcam zijn.quote:
Nee. Ik ben doodserieus over tieten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunde gij nou eens niet 1 keer mee lulle.
M'n buiksnor haal ik ook weg ja, m'n borsthaar niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:08 schreef CWC het volgende:
[..]
eerlijk gezegd doe ik het ooken buik haar
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er trouwens nog chicks die gevingerd hebben op mijn tepel?
Dat zou ik wel een geile gedachte vinden
Nee man, chicxies diggen modts!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja had nooit blauw moeten gaan joh. Da's een afknapper.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens wel een mooie tepel heh?
Niet zo klein dat het een moedervlek lijkt.
Of zo groot dat het een schoteltje is.
Het is een degelijke tepel. Hij doet wat je van een tepel verwacht, maar mist een beetje karakter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb wel eens tepels als beschuiten gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |