Beste FOK!ers en metalheads,
Zoals iedere sociale jongere heb ook ik Hyves. Nu heeft Hyves een functie om iemand als crush toe te voegen. So far so good.
Een paar dagen geleden kwam de digitale cupido van Hyves mij per e-mail het verheugende nieuws vertellen dat iemand een crush op mij heeft. Bij Hyves kun je vervolgens hulplijnen inkopen om de "geheime aanbidder" te achterhalen. De allereerste vraag was of het een man of een vrouw was. Dit bleek, tot mijn grote schrik, een MAN te zijn. Na een aantal vragen, waaronder welke letter in zijn naam zit kwam er wel een idee van de mogelijke "dader" in mij op. Namelijk, die van een goede maat van mij. Ik dacht, dit zou toch niet waar zijn (hij heeft dan nog nooit een vriendin gehad, maar dat hij een eventuele kasthomo is was nog nooit in mij opgekomen. Heb immers nog met hem in één bed geslapen op vakantie, ook niks gebeurd trouwens!!!!). Aangezien wij beiden lid zijn van een hyves van onze vakantie, waar 3 dames en wij als 2 heren lid zijn vroeg ik dus aan cupido of deze persoon ook lid was van de desbetreffende hyves. EN JA HOOR, DIT WAS ZO!!! Aangezien ik en deze maat de enige mannelijke leden van deze besloten hyves zijn, moet hij het wel zijn.
Klacht: vriend heeft crush op mij
Subklacht: en nu? hem ermee confronteren?