Whehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef damsco het volgende:
Heb immers nog met hem in één bed geslapen op vakantie, ook niks gebeurd trouwens!!!!).
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:13 schreef Nikmans het volgende:
TS trapt in de oudste grap in het boekje
FAAAALBAAAAAAAASquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef deepart het volgende:
HAHA HOMO!!!!
Das toch als 2 jonges neuken en al! zo in de poepert!
NOHHH KEI VIES!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Experimenteer er eens op los zou ik zeggen. Wie weet ontdekt je een hele nieuwe kant van jezelf.
Nieuwe gaten ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Experimenteer er eens op los zou ik zeggen. Wie weet ontdekt je een hele nieuwe kant van jezelf.
DUDEquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Aldus iemand die uit de kast is gekomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
TS is in de ontkenning. RIP aan de nabestaanden.quote:(Heb immers nog met hem in één bed geslapen op vakantie, ook niks gebeurd trouwens!!!!)
Hier was ik gestopt. We zijn niet allemaal walgelijke kudde dieren die aan deze fucking hype meedoen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef damsco het volgende:
Beste FOK!ers en metalheads,
Zoals iedere sociale jongere heb ook ik Hyves.
quote:
neequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Metalheads op FOK! zijn geen FOK!ers?
Meid, doe wat aan je houding! Gekkert!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier was ik gestopt. We zijn niet allemaal walgelijke kudde dieren die aan deze fucking hype meedoen.
Oh, en wat betreft je 'maat', soort zoekt soort.
wat dan?quote:
Ken ik jou?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:40 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Meid, doe wat aan je houding! Gekkert!
Getolereerde indringers zijn we allemaalquote:
Bij een vrouw wel jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:46 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Getolereerde indringers zijn we allemaalEn lang haar > kort en pittig kapsel
Bij een man soms ook. Jij zou het niet kunnen hebben inderdaad.quote:
Heb ik godverdomme de hele avond met een stijve rondgelopen, open ik dit topic.......quote:
De laddertheorie. Wellicht kom het nu eens van pas, inplaats dat het altijd tegen mij werkt bij de vrouwenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tesen tegen aankomend neukvleesch (die boy dus):
Nee, ik zie je eerder als heel goede vriend, en dat wil ik niet verliezen, die keer dat we samen wat deden betekende niets
Daar moet je voor betalen?quote:Bij Hyves kun je vervolgens hulplijnen inkopen om de "geheime aanbidder" te achterhalen.
nou...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:21 schreef Florian_ het volgende:
Zoiets serieus nemen
Mijn vriendengroep sluit smsjes altijd af met xx en kusje, dat maakt ons ook niet gay, toch?
Wat nou confronteren, hij heeft 't zelf gedaan!?!?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef damsco het volgende:
Klacht: vriend heeft crush op mij
Subklacht: en nu? hem ermee confronteren?
wie gaat 'm inkoppen, jij of ik?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:04 schreef xTDRx het volgende:
Ts gebruikt hyves,
onterechte klacht, ga eerst maar eens wat aan je sociale gedrag doen voor je hier komt klagen
50 cent de vraag (nee, niet die rapper)quote:
Onvermoede humor in de active topic lijst deel XVIIIquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:35 schreef deepart het volgende:
My Active topic list:
SEX Anaal: hoe krijg je je partner zover 2 »
KLB [GAY] Vriend blijkt crush op mij te hebben »
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Experimenteer er eens op los zou ik zeggen. Wie weet ontdek je een hele nieuwe kant van jezelf.
Wat een geniaal businessmodel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:23 schreef damsco het volgende:
50 cent de vraag (nee, niet die rapper)
Jawel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:21 schreef Florian_ het volgende:
Zoiets serieus nemen
Mijn vriendengroep sluit smsjes altijd af met xx en kusje, dat maakt ons ook niet gay, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |