Ik deed dat ook een keer, maar snel gestopt want het voelde al meteen erg naar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:15 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Volgende keer maar weer mooi met een mesje scheren dus?
Oksels scheren met een scheerapparaat, het zou nooit in me opkomen. En nu weet ik waarom!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben blij dat ik het eerst geprobeerd heb bij mijn oksel en daarna pas mijn zak wou doen, en niet anders om
Ik hou het bij, gewoon helemaal kaal staat gewoon echt nichterig, van die kale armpjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee gast, ben jij een Yeti dat je het niet doet?
Na 1 dag is het toch al weer een beetje terugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ik hou het bij, gewoon helemaal kaal staat gewoon echt nichterig, van die kale armpjesKom op hey.
Ja daar heb je gelijk in. Maar zo helemaal kort lijkt mij niks. Alsof je nakend rondloopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na 1 dag is het toch al weer een beetje terug
Dan gewoon laten staan...
Wie zijn de onzekere jongetjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Wat een verzameling van onzekere jongetjes in dit topic, niet te geloven.
Laat jij ook zo'n lekkere bos bij je poes staan dan en onder je armpjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef griekjeee het volgende:
Wat een verzameling van onzekere jongetjes in dit topic, niet te geloven.
Ik vind het gewoon niet mannelijk als een man helemaal kaal is, maar dat betekent heus niet dat ik pakken shag onder mijn oksels of tussen de benen heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Laat jij ook zo'n lekkere bos bij je poes staan dan en onder je armpjes?
Ik vond borsthaar eerst vies tot ik LasTeR zonder shirt zag prrquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:52 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Kan je d'r bij laster zo lekker doorheen kroelen?
Post je dit op je kloon?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mannelijk als een man helemaal kaal is, maar dat betekent heus niet dat ik pakken shag onder mijn oksels of tussen de benen heb.![]()
Aan je hoofdhaar te zien ben jij juist zo een type dat flinken bossen onkruid op het perron hebt staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet mannelijk als een man helemaal kaal is, maar dat betekent heus niet dat ik pakken shag onder mijn oksels of tussen de benen heb.![]()
Will.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Aan je hoofdhaar te zien ben jij juist zo een type dat flinken bossen onkruid op het perron hebt staan.
En daarom dus epileren en scheren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Aan je hoofdhaar te zien ben jij juist zo een type dat flinken bossen onkruid op het perron hebt staan.
Gastquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |