Stoppels!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef padlarf het volgende:
gebruik dan een tondeusehet hoeft echt niet helemaal kaal
Vergeet je de picca's niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond m'n hoofd haar al milimeteren
Waarom scheer je je niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond m'n hoofd haar al milimeteren
Hij heeft geen sudocremquote:
Je vriendin van 8 vindt lichaamsbeharing bahquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Duh, die chicks diggen dat.
Als ik het niet doe, had ik de TS van dit topic kunnen zijn: Maar ze pijpt niet
Geniaal topic trouwens
dat is losertaal voor 'zwager'?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik blijf echter bij mijn mening (en de mening van mijn homofiele schoonbroers)
quote:
de ene is dus mn zwager, de ander mn schoonbroer.quote:Een zwager of schoonbroer is een mannelijk aangetrouwd familielid, waarbij de verwantschap is ontstaan door een huwelijk: een zus trouwt met een man, de echtgenoot van de zuster is dan de zwager. Een zwager is echter ook een broer van een echtgenoot. In tegenstelling tot diverse andere talen gebruikt het Nederlands voor beide typen familiebanden veelal dezelfde woorden. Zwager komt meer voor in het noorden, schoonbroer is meer gebruikelijk in het zuiden.
In Noord-Brabant echter wordt vaak nog wel onderscheiden zoals andere talen doen. Zwager is daar uitsluitend de echtgenoot / partner van broer of zus; schoonbroer is de broer van iemands partner. De laatste behoeft dus zelf niet getrouwd te zijn, hij verkrijgt zijn status ongewild.bron
Gelukkig zegquote:Op donderdag 1 april 2010 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De rode vlekken zijn al bijna weg
Nu de andere oksel nog doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De rode vlekken zijn al bijna weg
en de bikinilijn niet vergetenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:12 schreef Splutje het volgende:
TS scheert zijn oksels HAHAHA FUCKING HOMO
Ik zal 'm binnen laten!quote:Op donderdag 1 april 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig zeg
want de zomer staat voor de deur
Dat maakt het juist zo leuk, tot in den treure herhalenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Jaja meiden, dat TS gay is, zijn we al achter, nu zijn alleen nog originele reacties welkom
Oh sorrie, mijn gevoel voor fok humor was nog niet ingeschakeldquote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo leuk, tot in den treure herhalen
Ik ben de grootste chick versierder die er hier te vinden isquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Jaja meiden, dat TS gay is, zijn we al achter, nu zijn alleen nog originele reacties welkom
Ja dat was mijn schoonbroer ook, voordat hij zijn huidige man leerde kennenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben de grootste chick versierder die er hier te vinden is
Geeft niets hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh sorrie, mijn gevoel voor fok humor was nog niet ingeschakeld
Dus jij likt kutjesquote:
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo[/quote][/url]quote:Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht). *persoon met seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht; zie homoseksualiteit. *Highest Occupied Molecular Orbital; zie HOMO
Gevonden op [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo
want mannen hebben kutjes?quote:
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want mannen hebben kutjes?
lees nog eens... ik val op MANNEN
Jij mag het niet eens, dan wil ik scheidenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat het is, als ik mijn oksels zou scheren zou het niet staan bij de rest van mijn lichaam. Dus dan doe ik het maar niet.
Jah schatjequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.
Bring itquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.
Snuitebolquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
SSB! ik heb trek in bier!
Ratel! Zullen we het topic kapen en hebben over leukere dingen!?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snuitebol![]()
Hoe is het nu met je oksels SSB?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef mime_negert het volgende:
Wacht maar tot je er deodorant op spuit
Is prima!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ratel! Zullen we het topic kapen en hebben over leukere dingen!?
Zoals deze mooie goede vrijdag die in het teken van veel bier en andere alcoholische versnaperingen komt te staan. Inclusief alle stomme acties die daaruit voortvloeien?!
Nu kan je wel zo stoer doen, maar besef je wel dat je binnenkort dood gaat aan oksel-aids?quote:
Het is helemaal weggetrokkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snuitebol![]()
Hoe is het nu met je oksels SSB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |