Dat maakt het juist zo leuk, tot in den treure herhalenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Jaja meiden, dat TS gay is, zijn we al achter, nu zijn alleen nog originele reacties welkom
Oh sorrie, mijn gevoel voor fok humor was nog niet ingeschakeldquote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo leuk, tot in den treure herhalen
Ik ben de grootste chick versierder die er hier te vinden isquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Jaja meiden, dat TS gay is, zijn we al achter, nu zijn alleen nog originele reacties welkom
Ja dat was mijn schoonbroer ook, voordat hij zijn huidige man leerde kennenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben de grootste chick versierder die er hier te vinden is
Geeft niets hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh sorrie, mijn gevoel voor fok humor was nog niet ingeschakeld
Dus jij likt kutjesquote:
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo[/quote][/url]quote:Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht). *persoon met seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht; zie homoseksualiteit. *Highest Occupied Molecular Orbital; zie HOMO
Gevonden op [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo
want mannen hebben kutjes?quote:
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want mannen hebben kutjes?
lees nog eens... ik val op MANNEN
Jij mag het niet eens, dan wil ik scheidenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat het is, als ik mijn oksels zou scheren zou het niet staan bij de rest van mijn lichaam. Dus dan doe ik het maar niet.
Jah schatjequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.
Bring itquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Echte mannen, zoals ik. En nu tjeften TS, voordat ik je een hoek geef omdat je aan 1 van mijn meisjes zit.
Snuitebolquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
SSB! ik heb trek in bier!
Ratel! Zullen we het topic kapen en hebben over leukere dingen!?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snuitebol![]()
Hoe is het nu met je oksels SSB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |