quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef mime_negert het volgende:
Wacht maar tot je er deodorant op spuit
Is prima!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ratel! Zullen we het topic kapen en hebben over leukere dingen!?
Zoals deze mooie goede vrijdag die in het teken van veel bier en andere alcoholische versnaperingen komt te staan. Inclusief alle stomme acties die daaruit voortvloeien?!
Nu kan je wel zo stoer doen, maar besef je wel dat je binnenkort dood gaat aan oksel-aids?quote:
Het is helemaal weggetrokkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snuitebol![]()
Hoe is het nu met je oksels SSB?
Zullen we in de enige kroeg van lunetten een biertje pakken zo?!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Ik ben nu wel in Lunetten!
Ja is goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we in de enige kroeg van lunetten een biertje pakken zo?!
Als wat, mongool van de weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Djeez het volgende:
Jammer dat het topic vrij oud is. Anders had je op de fp gestaan
lang geleden dit effe je topic op kickenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb sinds dit topic mijn oksels niet meer geschoren
Gadverdamme, scheer jij je oksels nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laat daar eens een pic van zien dan, lafbek.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk heh mensen met kanker pestenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef RickoKun het volgende:
ik moest een beetje in mijn mond overgeven bij het zien van TS zijn wang.
Heb je niet meer zin in Coebergh? Of bessenjenever?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Ik ben nu wel in Lunetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |