Beter dat dan die van SunChaser.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens wel een mooie tepel heh?
Niet zo klein dat het een moedervlek lijkt.
Of zo groot dat het een schoteltje is.
Je hebt een clown.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beter dat dan die van SunChaser.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef Adelante het volgende:
Tepelharen epileren is ook pijnlijk trouwens
Van die sjoelstenenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tepels als beschuiten gezien.
Ik was al bang dat het topic zou gaan escaleren naar tepels danwel balzak haarverwijdering met nare apparaten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef Adelante het volgende:
Tepelharen epileren is ook pijnlijk trouwens
.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?Borsthaar etc is kai sexy!
Kan de chick tenminste der stiletto naaldhakken vegen op die borstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
.
Ja als je een flinke mat hebt wel, niet bij drie sprietjes
Ahw Addie heeft maar 3 borsthaartjes!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
.
Ja als je een flinke mat hebt wel, niet bij drie sprietjes
Je laat toch niet over je lopen door een wijf!?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan de chick tenminste der stiletto naaldhakken vegen op die borst
Misschien is hij wel acrobaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je laat toch niet over je lopen door een wijf!?!
Heb je een punt.. en eerlijkheidshalve dien ik te bekennen dat ik naar mijn weten nog nooit een foefpoes over me heen heb laten lopen. Nu kan ik door overmatig alcohol gebruik een zwart gat gecreëerd hebben waarin dit wel gebeurd is. Gezien het feit dat dit in mijn hersenen totaal geblokkeerd is ga ik er maar vanuit dat het nog nooit gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je laat toch niet over je lopen door een wijf!?!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?Borsthaar etc is kai sexy!
Kut, nu gaat iedereen mijn intelligentie vergelijken met die van APquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb het een keer geprobeerd en had hetzelfde probleem.
Maar oké, daar doe ik nu niet meer aan want ik ben geen homo.
Vrees niet, daar kun je niet aan tippenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, nu gaat iedereen mijn intelligentie vergelijken met die van AP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |