Je hebt geen vlaggetje aan je tent zitten dus de kans is klein dat ik morgen bij je terug kom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geef je kaartje maar aan mij. Ik offer me voor jou wel op!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Is dat leuk, dat Lowlands?
Goed idee, dan hoef ik niet helemaal naar chans (neem aan dat dat je adres is).quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, geef je kaartje maar aan mij. Ik offer me voor jou wel op!
We hadden de eerste 3 namen al gehad :pquote:Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef MaJo het volgende:
Morgen dus de eerste namen? Ik ben benieuwd
Ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef MaJo het volgende:
Morgen dus de eerste namen? Ik ben benieuwd
thanksquote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef frame-saw het volgende:![]()
Ik ben echt benieuwd wat er komt. Ik hoop gewoon cancer bats
FB lijkt mij ook erg nice, maar die stonden er in 2008 ook al. Dus ik betwijfel het, maar ik hoop met je mee!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef frame-saw het volgende:![]()
Ik ben echt benieuwd wat er komt. Ik hoop gewoon wat indiehypes van dit jaar, die beloftes van NME.
En als de HEALTH van 2010 Fuck Buttons ofzoEn Dan Deacon dit jaar dan echt in de X-Ray.
hierquote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef conobram het volgende:
Reading/Leeds line-up wordt nu bekend gemaakt.
Toen stond ik bij We Are Scientists geloof ik, dat was heel kut.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:13 schreef kciR het volgende:
[..]
FB lijkt mij ook erg nice, maar die stonden er in 2008 ook al. Dus ik betwijfel het, maar ik hoop met je mee!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Noxa het volgende:
High Rankin, Roger72, Goose, BloodyBeetRoots & Boemklatsch.
Faithless, Gorillaz, Deadmau5, Fun Lovin Criminals...
En Muse! Muse!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Noxa het volgende:
High Rankin, Roger72, Goose, BloodyBeetRoots & Boemklatsch.
Faithless, Gorillaz, Deadmau5, Fun Lovin Criminals...
Fake Blood lijkt me ook wel een feestje ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef Apenzuur het volgende:
Ik wil Fake Blood! En the Beatles, maar die touren dit jaar volgens mij niet.
Ik hoor het morgen welquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef onderjas het volgende:
Wie blijft er ook wakker voor de namen?
The Proxyquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
The Proxy lijkt me ook wel vet. En The Subs uiteraard. The Subs móeten komen.
Goed begin zou dat zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
Op de radio zeiden ze net: Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam voor LL
Wie zei dat op welk radiostation op welk tijdstip?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
Kan lowlands stukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef N-E-R-D het volgende:
Als de beastie boys komen kan mijn lowlands sowieso niet meer stuk.
net op 3fm.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wie zei dat op welk radiostation op welk tijdstip?
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topicquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.
Die gaat ook in de lijst.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Stinkerd het volgende:
Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam
dan verkoop ik mijn kaartje
Je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topic
[Als die artiest komt]
- dan ga ik huilen
- dan kom ik klaar
- dan ga ik dood
- Dan verkoop ik mijn kaartje
- dan spuit ik een 30cm lange straal over mijn toetsenbord <-- deze spande de kroon
Als DJ Promo of een andere harde DJ komt ben ik blij en heb ik ietsje meer zin in Lowlands.
Als ze komen schiet ik ze dood zodat jij gaat huilen en ik dus kan lachen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef conobram het volgende:
Als Editors komen ga ik mezelf dood huilen.
Kom je het me wel vertellen als je het gedaan hebt? Want ik ga er niet naar kijken mochten ze komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als ze komen schiet ik ze dood zodat jij gaat huilen en ik dus kan lachen.
Subtiel zijn op een forum is not done, jwt!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topic
[Als die artiest komt]
- dan ga ik huilen
- dan kom ik klaar
- dan ga ik dood
- Dan verkoop ik mijn kaartje
- dan spuit ik een 30cm lange straal over mijn toetsenbord <-- deze spande de kroon
Als DJ Promo of een andere harde DJ komt ben ik blij en heb ik ietsje meer zin in Lowlands.
Je hebt natuurlijk totaal geen keus als ze *wel* op Lowlands komen. Dan ben je verplicht ze te gaan zien. Je mag nergens anders heen natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
Voor Pearl Jam ga ik al naar Rock in Park, dus die hoeven niet op LL
Damn wat waren die OER en OERslecht vorig jaar op Werchterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef julian6 het volgende:
Had liever limp bizkit gezien ipv blink 182.
Zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef julian6 het volgende:
Had liever limp bizkit gezien ipv blink 182.
Ja? Oh ik had een keer een live optreden van ze op TV gezien en zag er wel heel tof uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn wat waren die OER en OERslecht vorig jaar op Werchter
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
KISS gaat aangekondigd worden en vervult dit jaar de rol van ouwe-lullen-band
zou mijn pa ook wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
KISS gaat aangekondigd worden en vervult dit jaar de rol van ouwe-lullen-band
gvd zit tot 2 uur op schoolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:43 schreef Olieeee het volgende:
Na 9 uur zal EvE bij Giel@3FM de eerste namen onthullen.
quote:Goedemorgen Lowlanders! Nog iets meer dan een uur en dan 17 nieuwe #LL10 namen op @giel3fm en hier op Twitter!
about 1 hours ago via TweetDeck
Haha, dat bedoel ik niet! Ze kunnen dan beter die plek opvullen met een band die ik wel wil zien, gewoon meer mogelijkheden in de programmeringquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk totaal geen keus als ze *wel* op Lowlands komen. Dan ben je verplicht ze te gaan zien. Je mag nergens anders heen natuurlijk.
quote:Zo komen de Queens of the Stone Age deze zomer rocken in Biddinghuizen, staat Snow Patrol op het podium, krijgt Pendulum (live) gegarandeerd de voetjes van de vloer en kun je verder onder meer genieten van Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, Thirty Seconds To Mars, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear !
dat had ie 3 weken geleden al gezegd dat hij ik bedoel 'ze' zouden komenquote:
Dat ja. Overigens moet er dus nog een headliner komen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, daar zullen veel mensen wel blij mee zijn.
Ik ga zo even met de hond lopen en daarna even naar de bakker om een halfje bruin te halen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb m'n man maar even op zijn werk gebeld want die zit al weken te zenuwen of de Specials wel op lowlands komen
Lekker zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ga zo even met de hond lopen en daarna even naar de bakker om een halfje bruin te halen.
Nee die komen niet, spelen waarschijnlijk de vrijdag op Pukkelpop en staan in het weekend op V festival.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik verwachte The Prodigy eigenlijk ook weer, nu ze ook op Pukkelpop staan.
Dan zal Fat Freddy's Drop je ook wel bevallen denk ik....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef Luni het volgende:
Als Reggae en Ska liefhebber zit ik dit jaar goed met Burning Spear, Gentlemen, en The Specials!
Gelukkig niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:13 schreef Tuurrr het volgende:
Nice! Had wel verwacht dat Limp Bizkit hier ook bij zou zitten (aangezien ze op Pukkelpop staan)...
Doe maar 2 Many DJ's, Boys Noize, Digitalism en Goldfrappquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:20 schreef Dupje het volgende:
Pukkelpop is ook goed bezig:
Iron Maiden
Queens Of The Stone Age
Placebo
2manydjs
The Prodigy
Soulwax
Blink-182
The Kooks
Jónsi
Boys Noize
The Flaming Lips
Pendulum
Mumford & Sons
NOFX
Goldfrapp
Diplo
Fake Blood
White Lies
Major Lazer
Richie Hawtin presents Plastikman live
Hot Chip
Digitalism
Magnetic Man
Gojira
Noisia
D.I.M
Parkway Drive
The Low Anthem
Au Revoir Simone
Boris Dlugosch
Four Tet
Switch
Djedjotronic
Ill Nino
These New Puritans
OK Go
Les Petits Pilous live
Nero
Martyn
High Contrast
Caspa & MC Rod Azlan
Benny Benassi
Beach House
Housemeister Kylesa
Lonelady
Sleepy Sun
Speech Debelle
Joker & MC Nomad
Renaissance Man
Jack Beats,
General Fiasco
Cymbals eat Guitars
Aeroplane
Jakwob
Two Door Cinema
Club L-VIS 1990
Megafaun
Riva Starr
Ou Est Le Swimming Pool
Ben benieuwd wat daarvan ook op Lowlands komt.
Le Petit Pilous en Four Tet mogen ook wel. En hoewel Sleepy Sun ook op Haldern staat, mogen ze wat mij betreft op Lowlands ook wel op herhaling, bijvoorbeeld op het Charlie podium of zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef Ruud het volgende:
Massive Attack en Placebo
[..]
Doe maar 2 Many DJ's, Boys Noize, Digitalism en Goldfrapp
Owh, 2006, hmmmz, dan heb ik ze dus eerder gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was echt zo vet vorige keer op LL!
Ja, dat is moeilijk zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
Fuckerdefuck EN Soulwax EN 2manyDJs op Pukkelpop
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
Fuckerdefuck EN Soulwax EN 2manyDJs op Pukkelpop
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef vault_tec het volgende:
placebo, the xx, nofx, QOTSA en 30 STM... toetsen bord zit onder hoor
Voor mij is het nu al geslaagdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die na de namen van vandaag nog steeds aan t zeuren zijn, die kleinere namen komen echt wellll
Alleen wachten tot er kaartjes in de verkoop gaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef zonisdegod het volgende:
Lowlands moet Au Revoir Simone en Goldfrapp ook boekuhhhhh
Nou ik had je toch wel wat hoger ingeschatquote:
Dat denk ik ook wel, stonden volgens mij een jaar of 5 geleden ook op Lowlands, toen gemist, maar later wel teruggeluisterd op 3VOOR12quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dan zal Fat Freddy's Drop je ook wel bevallen denk ik....
Live is met band! Veeeeeeeeeeeeel vetter dan alleen DJ setquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef Hpzone het volgende:
Is Pendulum (live) alleen DJ-set of iets dergelijks?
En als ik het tourschema van Iron Maiden zo bekijk, Zouden die ook best langs kunnen komen.
En dat inderdaad, ik heb ze vorige keer gemist, maar dat gaat nu niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Live is met band! Veeeeeeeeeeeeel vetter dan alleen DJ set
Was inderdaad episch de vorige keer. Echt blij dat ze dit jaar komen! QOTSA, Placebo en 30STM (emo misschien, maar wel toffe emo muziek!) zijn ook erg tof. Voor Limp Bizkit zou ik een moord doen, had ze vorige jaar ook al graag willen zien, maar dat kwam toen erg slecht uit, echt jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
tvp
leuke namen!
vooral massive attack vond ik eerder echt briljant leuk op LL
Beide kan je echt vergeten dit jaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Daarnaast hoop ik nog steeds erg op:
- Muse, altijd super tof
- The Prodigy, nog erger naar de klote gaan dan vorig jaar!
niet true wel truequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Was inderdaad episch de vorige keer. Echt blij dat ze dit jaar komen! QOTSA, Placebo en 30STM (emo misschien, maar wel toffe emo muziek!) zijn ook erg tof. Voor Limp Bizkit zou ik een moord doen, had ze vorige jaar ook al graag willen zien, maar dat kwam toen erg slecht uit, echt jeugdsentiment.
Daarnaast hoop ik nog steeds erg op:
- Muse, altijd super tof
- The Prodigy, nog erger naar de klote gaan dan vorig jaar!
Die hoeven van mij niet meer, hun eerdere albums waren goed, maar ik heb ze in 2008 op Werchter gezien en dat viel me toch zwaar tegen.quote:
oooh dan gaat mn vriend echt helemaal door het lint van gelukkigheidquote:
post ff een foto van je vriend, dan weet ik dat ik die van mij bij hem uit de buurt moet houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef Lips het volgende:
Mijn vriend zit in een Radiohead tribute band en door hem ben ik ook helemaal Radiohead fan
Hij heeft ze in 2008 in Amsterdam (Westerpark) gezien en vond het super.
Ja maar zelfs de India/Bravo-namen vind ik nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die na de namen van vandaag nog steeds aan t zeuren zijn, die kleinere namen komen echt wellll
owh oke.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar zelfs de India/Bravo-namen vind ik niets
Ik vind het allemaal beetje RW-namen tbh.
Tuuuuuurlijk zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef chansadres het volgende:
Heel stiekem ben ik wel blij dat ik geen kaart heb. Al zouden de nieuwe namen alles kunnen veranderen...
T_Tquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef zonisdegod het volgende:
vind het oneerlijk dat een klein meisje midden in een kleverig adrenaline pompende massa van mensen *kuch mannen* niet tekeer kan gaan T_T
Er stonden een aantal gasten in witte tanktops achter mij vorig jaar bij the prodigy. Je zag echt zo duidelijk dat ze zich aan het opladen waren en echt iedereen uit de weg wilden slaan zodra the prodigy begon. Ik kon het niet helpen steeds achterom te kijken, werd er tegelijkertijd bang van en moest ook weer lachen. Ze keken zo strak uit hun ogen..dan weet je ook wel hoe laat het is als je een meisje van 1.60 bent tussen mannen die minimaal 1.80 zijn T_T
conclusie; vond het supereffin k*t dat we na eventjes echt uit die massa moesten weggaan voordat we vertrapt werden. The prodigy was echt mijn nummer 1 act om te moeten zien op lowlands toen.
Wat wel supergeweldig was was dat als je buiten stond er facking veel mensen stonden, ook te party hardy'en. : D
Wild zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef zonisdegod het volgende:
pffffffffffffff, hoe kunnen nieuwe namen je lowlands veranderen? Het is toch niet dat er niks anders dan acts te beleven valt. Ben je wel eens naar cabaretiers gaan kijken? Teuring, dat was zo awesome!! Of meespringtouwen met een groep van 50 mensen? : D
En 300.(000) andere festivals.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef zonisdegod het volgende:
ik vind het niet wild, ik vind het iets wat je normaliter niet doet, en het de dingen zijn die lowlands zijn naam eer geeft.
Haha, dan zet je vriend maar bij ons neer als ze komen, kan jij iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
post ff een foto van je vriend, dan weet ik dat ik die van mij bij hem uit de buurt moet houden![]()
Altijd als die van mij een mede fan vind stopt ie pas na dagen met praten![]()
![]()
en ik hou echt niet van radiohead haha en dan sta je er ook maar zo bij![]()
Mjah sommige mensen komen voor de namen, andere gaan puur voor de sfeer, ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef zonisdegod het volgende:
pffffffffffffff, hoe kunnen nieuwe namen je lowlands veranderen? Het is toch niet dat er niks anders dan acts te beleven valt. Ben je wel eens naar cabaretiers gaan kijken? Teuring, dat was zo awesome!! Of meespringtouwen met een groep van 50 mensen? : D
nee. Wat is je probleem ? Dit is een forum om lowlands te aanbidden, niet om af te kraken als ''een van de 300.000 andere' ;p;pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En 300.(000) andere festivals.
graagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dan zet je vriend maar bij ons neer als ze komen, kan jij iets anders gaan doen
Het is een topic over LL, en ik mag zeggen wat ik vind. De namen zijn niet bijzonder, LL zelf is een aftreksel van Roskilde en in vergelijking tot de namen die bijv. Pukkelpop en Reading heeft uitgegeven slaan ze hiermee de plank mis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
nee. Wat is je probleem ? Dit is een forum om lowlands te aanbidden, niet om af te kraken als ''een van de 300.000 andere' ;p;p
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
nee. Wat is je probleem ? Dit is een forum om lowlands te aanbidden, niet om af te kraken als ''een van de 300.000 andere' ;p;p
haha, nou ik vond het wel awesome. Dat zegt iets over mijn leven, en daardoor is Lowlands voor mij exxxxtra supertof!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
graag
En ik snap wel wat iets-met-zon-in-haar-naam bedoeld over de charme van LL, alleen ik weet niet of het touwtje spring voorbeeld een goed voorbeeld is
'Meisjes van 15 die lekker gek gaan doen'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lowlands is leuk ja, maar als er geen goede namen staan ga ik niet heen
En het is gewoon één van de velen, Lowlands heeft mss iets anders maar 'lekker gek' doen kan je overal
(sowieso mensen die 'lekker gek' doen op LL)
Dat zou pas echt een gave oude lullen show band zijn, waarop ik in ieder geval wel zit te wachten nog nooit live gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef Hpzone het volgende:
En als ik het tourschema van Iron Maiden zo bekijk, Zouden die ook best langs kunnen komen.
Vind ik ook, ik heb vorig jaar 'gekker' gedaan op Werchter dan op LL, ik hoef echt niet per se naar LL omdat je dan 'eens gek mag doen'. Vind het wellicht nog vreemder als dat wanneer je zegt dat je voor de namen gaat, dat je dan van die 'die-hard LL figuren' over je heen krijgt die zeggen dat het toch wel gezellig wordt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lowlands is leuk ja, maar als er geen goede namen staan ga ik niet heen
En het is gewoon één van de velen, Lowlands heeft mss iets anders maar 'lekker gek' doen kan je overal
(sowieso mensen die 'lekker gek' doen op LL)
Doet me denken aan 2 meisjes die twee jaar geleden op donderdagavond voor mij over de camping liepen en toen riepen: 'woohoo we zijn op Lowlands'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
'Meisjes van 15 die lekker gek gaan doen'
Best wel.quote:
En een dramatische zinsopbouw zie ik nu.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat een overdaad aan apostrofjes
Dat zou zo een grote afsluiter kunnen worden toch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een gave oude lullen show band zijn, waarop ik in ieder geval wel zit te wachten nog nooit live gezien.
Ik heb het idee dat het merendeel van de jeugd hier niet eens weet over welke band we het hebben. Maar misschien verkijk ik me wel op de muziekkennis van de jeugd hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dat zou zo een grote afsluiter kunnen worden toch.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een gave oude lullen show band zijn, waarop ik in ieder geval wel zit te wachten nog nooit live gezien.
voor de eerste namen vind ik dit echt top!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik had je toch wel wat hoger ingeschat
Ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor de eerste namen vind ik dit echt top!
Was juist tof! En gasten in witte tanktops? Waar ik stond waren die binnen een paar seconde uit en stonden ze halfnaakt te beukenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef zonisdegod het volgende:
vind het oneerlijk dat een klein meisje midden in een kleverig adrenaline pompende massa van mensen *kuch mannen* niet tekeer kan gaan T_T
Er stonden een aantal gasten in witte tanktops achter mij vorig jaar bij the prodigy. Je zag echt zo duidelijk dat ze zich aan het opladen waren en echt iedereen uit de weg wilden slaan zodra the prodigy begon. Ik kon het niet helpen steeds achterom te kijken, werd er tegelijkertijd bang van en moest ook weer lachen. Ze keken zo strak uit hun ogen..dan weet je ook wel hoe laat het is als je een meisje van 1.60 bent tussen mannen die minimaal 1.80 zijn T_T
conclusie; vond het supereffin k*t dat we na eventjes echt uit die massa moesten weggaan voordat we vertrapt werden. The prodigy was echt mijn nummer 1 act om te moeten zien op lowlands toen.
Wat wel supergeweldig was was dat als je buiten stond er facking veel mensen stonden, ook te party hardy'en. : D
Ach, het moet toch een keer je eerste keer zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 meisjes die twee jaar geleden op donderdagavond voor mij over de camping liepen en toen riepen: 'woohoo we zijn op Lowlands'.
Aan dat soort mensen erger ik me altijd op Lowlands. Het is maar een klein deel gelukkig.
Er zijn 20 namen bekendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is een topic over LL, en ik mag zeggen wat ik vind. De namen zijn niet bijzonder, LL zelf is een aftreksel van Roskilde en in vergelijking tot de namen die bijv. Pukkelpop en Reading heeft uitgegeven slaan ze hiermee de plank mis.
Maar goed, het is al uitverkocht en wat er ook komt de mensen die er zijn zullen zich ongetwijfeld wel vermaken.
denk dat iron maiden bij het merendeel wel bekend is hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het merendeel van de jeugd hier niet eens weet over welke band we het hebben. Maar misschien verkijk ik me wel op de muziekkennis van de jeugd hier.
Ik zou het in ieder geval heel tof vinden. Aangezien ze ook op pukkelpop staan bestaat er een reele kans dat LL ze ook programeerd.
Ik loop anders ook met een dikke grijns naar de camping die eerste keer hoor. En die uitspraak is mij niet echt vreemd. Voelt toch weer een beetje als thuiskomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 meisjes die twee jaar geleden op donderdagavond voor mij over de camping liepen en toen riepen: 'woohoo we zijn op Lowlands'.
Aan dat soort mensen erger ik me altijd op Lowlands. Het is maar een klein deel gelukkig.
same here! Het wordt mijn zesde keer Lowlands maar zal er ook met een big smile rondlopen, zo van ik ben er weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop anders ook met een dikke grijns naar de camping die eerste keer hoor. En die uitspraak is mij niet echt vreemd. Voelt toch weer een beetje als thuiskomen
ah ze kennen het toch minstens van "I've got two tickets to Iron Maiden babyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het merendeel van de jeugd hier niet eens weet over welke band we het hebben. Maar misschien verkijk ik me wel op de muziekkennis van de jeugd hier.
Ik zou het in ieder geval heel tof vinden. Aangezien ze ook op pukkelpop staan bestaat er een reele kans dat LL ze ook programeerd.
Ik maak ook altijd een vreugdedansje hoor, ik formuleerde het dan ook verkeerd. Ik bedoelde meer van die typische meisjes die zich heel stoer voelen omdat ze naar Lowlands gaan. Om lekker gek te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop anders ook met een dikke grijns naar de camping die eerste keer hoor. En die uitspraak is mij niet echt vreemd. Voelt toch weer een beetje als thuiskomen
Ik ben 19 en ken het repetoire wel aardig, dus ik denk dat dat wel losloopt. Iedereen waar ik mee ga kent IM iig ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:13 schreef frame-saw het volgende:
Doet me allemaal niets. Alleen QOTSA is de moeite waard, de rest wil ik niet zien of kan ik overal zien. Geen boeiende kleine namen, ok die 2 NMEhypes maar laat ik dat net allebei niks vinden. Teleurgesteld, draai me dus nog eventjes om :p
Ik zou mezelf graag nog onder de jeugd scharen, maar dat gaat zo moelijk met 39 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
of is dat ook al weer voor oude mensen
nee ik ben nog best jeugd vind ik zelf
oh nee dan ben ik nog wel echt jongquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf graag nog onder de jeugd scharen, maar dat gaat zo moelijk met 39 jaar. Dus noem ik me maar oudere jongere
![]()
Enkele jaren geleden speelde op werchter the who, speelde ze behind blue eyes, en verschillende jeugdigen om mij heen hadden echt een vleug van herkenning en hadden zoiets he ze coveren een nummer van limb bizkit. En ja daardoor heeft mijn vertrouwen in de muziekkennis van de jeugd wel een deuk opgelopen.
Geweldige muziek maken die gasten, ik moet zeggen dat ik het thuis op een cd niet over vind komen, maar op een festival des te meer. Aantal jaar terug op LL meer dan prima mee vermaakt.quote:
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef zonisdegod het volgende:
Je hebt zo een blessure; Rule #18: Limber Up!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doen
Ik heb ze nog niet live gezien dus weet het niet. Maar thuis 's avonds laat met een biertje een jointje kan ik er helemaal in opgaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geweldige muziek maken die gasten, ik moet zeggen dat ik het thuis op een cd niet over vind komen, maar op een festival des te meer. Aantal jaar terug op LL meer dan prima mee vermaakt.
Zo'n metalbandje valt in het niet bij een echt dik hardcorefeest met bv Promo of Partyraiserquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doen
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geweldige muziek maken die gasten, ik moet zeggen dat ik het thuis op een cd niet over vind komen, maar op een festival des te meer. Aantal jaar terug op LL meer dan prima mee vermaakt.
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:57 schreef Septillion het volgende:
Hehe, ik vind de eerste namen super! Weer lekker frisse wind afgewisseld met wat old school. En alle mensen die zeuren om grote namen en dat deze wel op Pukkelpop staan, tja, ga daar dan lekker heen ofzo. En enkele grote naam is leuk enzo, maar daar kom ik niet voor. Dan moet je bij de massa van Pinkpop zijn.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zo'n metalbandje valt in het niet bij een echt dik hardcorefeest met bv Promo of Partyraiser
heb nog wekenlang spierpijn gehad van m'n laatste feesje![]()
![]()
Dat klopt toch ook, of heb je ooglapje nog steeds op?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?
Ehh
Geen echt grote namen maar daar is Lowlands ook het festival niet voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?
Ehh
Wat zijn echt grote namen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen echt grote namen maar daar is Lowlands ook het festival niet voor
Doe maar wel, dat was vorig jaar ook een succes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
als het maar geen nederhop wordt...
Ik heb nu meerdere keren een rapgroepje gezien als zwart licht en nog meer van die top notch figuren en telkens vind ik het verschrikkelijk. Ik kan goede hiphop zeker waarderen maar dit zijn gewoon een stelletje negers met merkkleding en blingbling die een beetje in de microfoon bléren hoe hard ze wel niet zijn. Van een beat kan ik meestal niks ontdekken en van enig ritmisch gevoel al helemaal niet. Mijn oren gaan er serieus zeer van doen, beter huren ze wat vette amerikaanse rapgroepen in ofzo. Wu Tang Clan bvquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe maar wel, dat was vorig jaar ook een succes.
juist, nederhop is gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere keren een rapgroepje gezien als zwart licht en nog meer van die top notch figuren en telkens vind ik het verschrikkelijk. Ik kan goede hiphop zeker waarderen maar dit zijn gewoon een stelletje negers met merkkleding en blingbling die een beetje in de microfoon bléren hoe hard ze wel niet zijn. Van een beat kan ik meestal niks ontdekken en van enig ritmisch gevoel al helemaal niet. Mijn oren gaan er serieus zeer van doen, beter huren ze wat vette amerikaanse rapgroepen in ofzo. Wu Tang Clan bv
Dat is natuurlijk grotendeels een kwestie van smaak. Maar op de zaterdag stond de tent toch aardig vol en het was een mooi feestje, vond ik. Maar een act alla Wu Tang Clan of Beastie Boys lijkt me ook tof.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere keren een rapgroepje gezien als zwart licht en nog meer van die top notch figuren en telkens vind ik het verschrikkelijk. Ik kan goede hiphop zeker waarderen maar dit zijn gewoon een stelletje negers met merkkleding en blingbling die een beetje in de microfoon bléren hoe hard ze wel niet zijn. Van een beat kan ik meestal niks ontdekken en van enig ritmisch gevoel al helemaal niet. Mijn oren gaan er serieus zeer van doen, beter huren ze wat vette amerikaanse rapgroepen in ofzo. Wu Tang Clan bv
Die Antwoord zou ook vet zijn overigens
Dat is David Bowie, of is dat nog een te kleine naam voor je?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook, of heb je ooglapje nog steeds op?
Die zou natuurlijk ook wel mogen komen als oude lullen act.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Dat is David Bowie, of is dat nog een te kleine naam voor je?
Wat een lul hèquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die zou natuurlijk ook wel mogen komen als oude lullen act.![]()
Op werchter had hij toen gecanceld omdat hij toen net zijn hartaanval had gehad.
Vind je dit ook niet tof?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die Antwoord zou ook vet zijn overigens
Nee, van de Boombox op Duizend EP vind ik alleen Future Shock, I saw the Future en Hakkemdoordemidde wat hebben.quote:
Dat optreden was één grote anticlimax, continu gabber dingen aanhalen, maar dan alleen wat hiphop/dubstep beats te horen krijgen.quote:
ohja, lolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stond daar best wel voor lul in mijn masters of hardcore shirtjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat optreden was één grote anticlimax, continu gabber dingen aanhalen, maar dan alleen wat hiphop/dubstep beats te horen krijgen.
woohooquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
Massive attack is zeker, the XX vrijwel zekerBevestiging volgt nog.
Ik blijf toch lekker hopen op LBquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer trouwens dat Lowlands Iron Maiden & Limp Bizkit niet boekt, dat zou vet zijn
Niet alleen daar hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stond daar best wel voor lul in mijn masters of hardcore shirtje
Precies! Wat een aanfluiting!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef JackHerrer het volgende:
Dat optreden was één grote anticlimax, continu gabber dingen aanhalen, maar dan alleen wat hiphop/dubstep beats te horen krijgen.
Heb je nog meer van die info?quote:
Het zijn zeker goeie namen maar schijnbaar weer niet de oude rockers waar veel mensen toch schijnbaar op hopen. Ik zou een lijst met alleen maar grote lang bekende namen alleen maar saai vinden. Ik vind het een super eerste lijst. Veel leuks, dat wordt weer hard rennen tussen de tenten en niet slapen :p Juist hiervoor ga ik naar Lowlands. Namen als Iron Maiden & Limp Bizkit hoef ik bv echt niet te zien ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ehh
SERIEUS!? VET was vergeten dat het vandaag was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef Mr.DD het volgende:
Wat een namen![]()
The XX![]()
QOTSA
Pendulum
etc.
Mooi begin
+ Kings of Leonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:03 schreef fredjanssen het volgende:
MGMT, Vampire Weekend en Noisia zie ik ook nog wel verschijnen op Lowlands.
Ze staan ook op Sziget volgens mij. Muse + Gorillaz.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Muse komt niet, die doen al een heel evenement alleen. Pinkpop wou ook Muse hebben, maar dat lukte ze ook niet. Gorillaz staan exclusief op Roskilde, dus kun je ook vergeten.
Precies! Keiharde teringherrie willen we!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef vault_tec het volgende:
ik hoop op een deathcore achtig iets als BMTH verleden jaar
Hongarije ≠ Nederland.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze staan ook op Sziget volgens mij. Muse + Gorillaz.
Slayer met daarvoor een reunie-show van LIARquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef vault_tec het volgende:
ik hoop op een deathcore achtig iets als BMTH verleden jaar
1 pot nat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hongarije ≠ Nederland.
Op Sziget staat trouwens Gorillaz Soundsystem, niet Gorillaz zelf.
quote:
De nieuwe Theo van 2010 -----> SLAYERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef onderjas het volgende:
Ej Demon_Hunter, zit je nu echt gewoon de hele dag slayer te roepen?
Oh het is dus toch een 'zij'? Dat lange haar werkt zo verwarrendquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
moet jij zeggen met die softe bandjes
RAGGEN!!!
Dat roept men toch al jaren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De nieuwe Theo van 2010 -----> SLAYERRRRRRRRR
Of Freebird.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De nieuwe Theo van 2010 -----> SLAYERRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |