Wie zei dat op welk radiostation op welk tijdstip?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
Op de radio zeiden ze net: Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam voor LL
Kan lowlands stukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef N-E-R-D het volgende:
Als de beastie boys komen kan mijn lowlands sowieso niet meer stuk.
net op 3fm.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wie zei dat op welk radiostation op welk tijdstip?
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
Op de radio zeiden ze net: Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam voor LL
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topicquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.
Die gaat ook in de lijst.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Stinkerd het volgende:
Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam
dan verkoop ik mijn kaartje
Je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topic
[Als die artiest komt]
- dan ga ik huilen
- dan kom ik klaar
- dan ga ik dood
- Dan verkoop ik mijn kaartje
- dan spuit ik een 30cm lange straal over mijn toetsenbord <-- deze spande de kroon
Als DJ Promo of een andere harde DJ komt ben ik blij en heb ik ietsje meer zin in Lowlands.
Als ze komen schiet ik ze dood zodat jij gaat huilen en ik dus kan lachen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef conobram het volgende:
Als Editors komen ga ik mezelf dood huilen.
Kom je het me wel vertellen als je het gedaan hebt? Want ik ga er niet naar kijken mochten ze komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als ze komen schiet ik ze dood zodat jij gaat huilen en ik dus kan lachen.
Subtiel zijn op een forum is not done, jwt!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topic
[Als die artiest komt]
- dan ga ik huilen
- dan kom ik klaar
- dan ga ik dood
- Dan verkoop ik mijn kaartje
- dan spuit ik een 30cm lange straal over mijn toetsenbord <-- deze spande de kroon
Als DJ Promo of een andere harde DJ komt ben ik blij en heb ik ietsje meer zin in Lowlands.
Je hebt natuurlijk totaal geen keus als ze *wel* op Lowlands komen. Dan ben je verplicht ze te gaan zien. Je mag nergens anders heen natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
Voor Pearl Jam ga ik al naar Rock in Park, dus die hoeven niet op LL
Damn wat waren die OER en OERslecht vorig jaar op Werchterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef julian6 het volgende:
Had liever limp bizkit gezien ipv blink 182.
Zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef julian6 het volgende:
Had liever limp bizkit gezien ipv blink 182.
Ja? Oh ik had een keer een live optreden van ze op TV gezien en zag er wel heel tof uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn wat waren die OER en OERslecht vorig jaar op Werchter
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
KISS gaat aangekondigd worden en vervult dit jaar de rol van ouwe-lullen-band
zou mijn pa ook wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
KISS gaat aangekondigd worden en vervult dit jaar de rol van ouwe-lullen-band
gvd zit tot 2 uur op schoolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:43 schreef Olieeee het volgende:
Na 9 uur zal EvE bij Giel@3FM de eerste namen onthullen.
quote:Goedemorgen Lowlanders! Nog iets meer dan een uur en dan 17 nieuwe #LL10 namen op @giel3fm en hier op Twitter!
about 1 hours ago via TweetDeck
Haha, dat bedoel ik niet! Ze kunnen dan beter die plek opvullen met een band die ik wel wil zien, gewoon meer mogelijkheden in de programmeringquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk totaal geen keus als ze *wel* op Lowlands komen. Dan ben je verplicht ze te gaan zien. Je mag nergens anders heen natuurlijk.
quote:Zo komen de Queens of the Stone Age deze zomer rocken in Biddinghuizen, staat Snow Patrol op het podium, krijgt Pendulum (live) gegarandeerd de voetjes van de vloer en kun je verder onder meer genieten van Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, Thirty Seconds To Mars, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |