Wie zei dat op welk radiostation op welk tijdstip?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
Op de radio zeiden ze net: Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam voor LL
Kan lowlands stukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef N-E-R-D het volgende:
Als de beastie boys komen kan mijn lowlands sowieso niet meer stuk.
net op 3fm.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wie zei dat op welk radiostation op welk tijdstip?
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef don-diablo het volgende:
Op de radio zeiden ze net: Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam voor LL
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topicquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, maar als dat echt zo is ga ik dood.
Die gaat ook in de lijst.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Stinkerd het volgende:
Arcade Fire, The Editors en Pearl Jam
dan verkoop ik mijn kaartje
Je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topic
[Als die artiest komt]
- dan ga ik huilen
- dan kom ik klaar
- dan ga ik dood
- Dan verkoop ik mijn kaartje
- dan spuit ik een 30cm lange straal over mijn toetsenbord <-- deze spande de kroon
Als DJ Promo of een andere harde DJ komt ben ik blij en heb ik ietsje meer zin in Lowlands.
Als ze komen schiet ik ze dood zodat jij gaat huilen en ik dus kan lachen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef conobram het volgende:
Als Editors komen ga ik mezelf dood huilen.
Kom je het me wel vertellen als je het gedaan hebt? Want ik ga er niet naar kijken mochten ze komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als ze komen schiet ik ze dood zodat jij gaat huilen en ik dus kan lachen.
Subtiel zijn op een forum is not done, jwt!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die overdreven reacties in dit topic
[Als die artiest komt]
- dan ga ik huilen
- dan kom ik klaar
- dan ga ik dood
- Dan verkoop ik mijn kaartje
- dan spuit ik een 30cm lange straal over mijn toetsenbord <-- deze spande de kroon
Als DJ Promo of een andere harde DJ komt ben ik blij en heb ik ietsje meer zin in Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |