Ik heb nu meerdere keren een rapgroepje gezien als zwart licht en nog meer van die top notch figuren en telkens vind ik het verschrikkelijk. Ik kan goede hiphop zeker waarderen maar dit zijn gewoon een stelletje negers met merkkleding en blingbling die een beetje in de microfoon bléren hoe hard ze wel niet zijn. Van een beat kan ik meestal niks ontdekken en van enig ritmisch gevoel al helemaal niet. Mijn oren gaan er serieus zeer van doen, beter huren ze wat vette amerikaanse rapgroepen in ofzo. Wu Tang Clan bvquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe maar wel, dat was vorig jaar ook een succes.
juist, nederhop is gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere keren een rapgroepje gezien als zwart licht en nog meer van die top notch figuren en telkens vind ik het verschrikkelijk. Ik kan goede hiphop zeker waarderen maar dit zijn gewoon een stelletje negers met merkkleding en blingbling die een beetje in de microfoon bléren hoe hard ze wel niet zijn. Van een beat kan ik meestal niks ontdekken en van enig ritmisch gevoel al helemaal niet. Mijn oren gaan er serieus zeer van doen, beter huren ze wat vette amerikaanse rapgroepen in ofzo. Wu Tang Clan bv
Dat is natuurlijk grotendeels een kwestie van smaak. Maar op de zaterdag stond de tent toch aardig vol en het was een mooi feestje, vond ik. Maar een act alla Wu Tang Clan of Beastie Boys lijkt me ook tof.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere keren een rapgroepje gezien als zwart licht en nog meer van die top notch figuren en telkens vind ik het verschrikkelijk. Ik kan goede hiphop zeker waarderen maar dit zijn gewoon een stelletje negers met merkkleding en blingbling die een beetje in de microfoon bléren hoe hard ze wel niet zijn. Van een beat kan ik meestal niks ontdekken en van enig ritmisch gevoel al helemaal niet. Mijn oren gaan er serieus zeer van doen, beter huren ze wat vette amerikaanse rapgroepen in ofzo. Wu Tang Clan bv
Die Antwoord zou ook vet zijn overigens
Dat is David Bowie, of is dat nog een te kleine naam voor je?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook, of heb je ooglapje nog steeds op?
Die zou natuurlijk ook wel mogen komen als oude lullen act.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Dat is David Bowie, of is dat nog een te kleine naam voor je?
Wat een lul hèquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die zou natuurlijk ook wel mogen komen als oude lullen act.![]()
Op werchter had hij toen gecanceld omdat hij toen net zijn hartaanval had gehad.
Vind je dit ook niet tof?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die Antwoord zou ook vet zijn overigens
Nee, van de Boombox op Duizend EP vind ik alleen Future Shock, I saw the Future en Hakkemdoordemidde wat hebben.quote:
Dat optreden was één grote anticlimax, continu gabber dingen aanhalen, maar dan alleen wat hiphop/dubstep beats te horen krijgen.quote:
ohja, lolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doen
Inderdaad, ik stond daar best wel voor lul in mijn masters of hardcore shirtjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat optreden was één grote anticlimax, continu gabber dingen aanhalen, maar dan alleen wat hiphop/dubstep beats te horen krijgen.
woohooquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef HAL9000S het volgende:
Massive attack is zeker, the XX vrijwel zekerBevestiging volgt nog.
Ik blijf toch lekker hopen op LBquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer trouwens dat Lowlands Iron Maiden & Limp Bizkit niet boekt, dat zou vet zijn
Niet alleen daar hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik stond daar best wel voor lul in mijn masters of hardcore shirtje
Precies! Wat een aanfluiting!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef JackHerrer het volgende:
Dat optreden was één grote anticlimax, continu gabber dingen aanhalen, maar dan alleen wat hiphop/dubstep beats te horen krijgen.
Heb je nog meer van die info?quote:
Het zijn zeker goeie namen maar schijnbaar weer niet de oude rockers waar veel mensen toch schijnbaar op hopen. Ik zou een lijst met alleen maar grote lang bekende namen alleen maar saai vinden. Ik vind het een super eerste lijst. Veel leuks, dat wordt weer hard rennen tussen de tenten en niet slapen :p Juist hiervoor ga ik naar Lowlands. Namen als Iron Maiden & Limp Bizkit hoef ik bv echt niet te zien ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?
Ehh
SERIEUS!? VET was vergeten dat het vandaag was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef Mr.DD het volgende:
Wat een namen![]()
The XX![]()
QOTSA
Pendulum
etc.
Mooi begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |