Eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:13 schreef frame-saw het volgende:
Doet me allemaal niets. Alleen QOTSA is de moeite waard, de rest wil ik niet zien of kan ik overal zien. Geen boeiende kleine namen, ok die 2 NMEhypes maar laat ik dat net allebei niks vinden. Teleurgesteld, draai me dus nog eventjes om :p
Ik zou mezelf graag nog onder de jeugd scharen, maar dat gaat zo moelijk met 39 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
of is dat ook al weer voor oude mensen
nee ik ben nog best jeugd vind ik zelf
oh nee dan ben ik nog wel echt jongquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf graag nog onder de jeugd scharen, maar dat gaat zo moelijk met 39 jaar. Dus noem ik me maar oudere jongere
![]()
Enkele jaren geleden speelde op werchter the who, speelde ze behind blue eyes, en verschillende jeugdigen om mij heen hadden echt een vleug van herkenning en hadden zoiets he ze coveren een nummer van limb bizkit. En ja daardoor heeft mijn vertrouwen in de muziekkennis van de jeugd wel een deuk opgelopen.
Geweldige muziek maken die gasten, ik moet zeggen dat ik het thuis op een cd niet over vind komen, maar op een festival des te meer. Aantal jaar terug op LL meer dan prima mee vermaakt.quote:
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef zonisdegod het volgende:
vind het oneerlijk dat een klein meisje midden in een kleverig adrenaline pompende massa van mensen *kuch mannen* niet tekeer kan gaan T_T
Er stonden een aantal gasten in witte tanktops achter mij vorig jaar bij the prodigy. Je zag echt zo duidelijk dat ze zich aan het opladen waren en echt iedereen uit de weg wilden slaan zodra the prodigy begon. Ik kon het niet helpen steeds achterom te kijken, werd er tegelijkertijd bang van en moest ook weer lachen. Ze keken zo strak uit hun ogen..dan weet je ook wel hoe laat het is als je een meisje van 1.60 bent tussen mannen die minimaal 1.80 zijn T_T
conclusie; vond het supereffin k*t dat we na eventjes echt uit die massa moesten weggaan voordat we vertrapt werden. The prodigy was echt mijn nummer 1 act om te moeten zien op lowlands toen.
Wat wel supergeweldig was was dat als je buiten stond er facking veel mensen stonden, ook te party hardy'en. : D
Je hebt zo een blessure; Rule #18: Limber Up!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doen
Ik heb ze nog niet live gezien dus weet het niet. Maar thuis 's avonds laat met een biertje een jointje kan ik er helemaal in opgaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geweldige muziek maken die gasten, ik moet zeggen dat ik het thuis op een cd niet over vind komen, maar op een festival des te meer. Aantal jaar terug op LL meer dan prima mee vermaakt.
Zo'n metalbandje valt in het niet bij een echt dik hardcorefeest met bv Promo of Partyraiserquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet hier door denken aan die gast voor ons bij bring me the horizon... Ging opeens een hele warming up doen
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geweldige muziek maken die gasten, ik moet zeggen dat ik het thuis op een cd niet over vind komen, maar op een festival des te meer. Aantal jaar terug op LL meer dan prima mee vermaakt.
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:57 schreef Septillion het volgende:
Hehe, ik vind de eerste namen super! Weer lekker frisse wind afgewisseld met wat old school. En alle mensen die zeuren om grote namen en dat deze wel op Pukkelpop staan, tja, ga daar dan lekker heen ofzo. En enkele grote naam is leuk enzo, maar daar kom ik niet voor. Dan moet je bij de massa van Pinkpop zijn.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zo'n metalbandje valt in het niet bij een echt dik hardcorefeest met bv Promo of Partyraiser
heb nog wekenlang spierpijn gehad van m'n laatste feesje![]()
![]()
Dat klopt toch ook, of heb je ooglapje nog steeds op?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?
Ehh
Geen echt grote namen maar daar is Lowlands ook het festival niet voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er nu geen grote namen komen? Dat er in de lijst tot nu toe zelfs onbekendere namen staan?
Ehh
Wat zijn echt grote namen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen echt grote namen maar daar is Lowlands ook het festival niet voor
Doe maar wel, dat was vorig jaar ook een succes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
als het maar geen nederhop wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |