dat had ie 3 weken geleden al gezegd dat hij ik bedoel 'ze' zouden komenquote:
Dat ja. Overigens moet er dus nog een headliner komen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, daar zullen veel mensen wel blij mee zijn.
Ik ga zo even met de hond lopen en daarna even naar de bakker om een halfje bruin te halen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb m'n man maar even op zijn werk gebeld want die zit al weken te zenuwen of de Specials wel op lowlands komen
Lekker zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ga zo even met de hond lopen en daarna even naar de bakker om een halfje bruin te halen.
Nee die komen niet, spelen waarschijnlijk de vrijdag op Pukkelpop en staan in het weekend op V festival.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik verwachte The Prodigy eigenlijk ook weer, nu ze ook op Pukkelpop staan.
Dan zal Fat Freddy's Drop je ook wel bevallen denk ik....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef Luni het volgende:
Als Reggae en Ska liefhebber zit ik dit jaar goed met Burning Spear, Gentlemen, en The Specials!
Gelukkig niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:13 schreef Tuurrr het volgende:
Nice! Had wel verwacht dat Limp Bizkit hier ook bij zou zitten (aangezien ze op Pukkelpop staan)...
Doe maar 2 Many DJ's, Boys Noize, Digitalism en Goldfrappquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:20 schreef Dupje het volgende:
Pukkelpop is ook goed bezig:
Iron Maiden
Queens Of The Stone Age
Placebo
2manydjs
The Prodigy
Soulwax
Blink-182
The Kooks
Jónsi
Boys Noize
The Flaming Lips
Pendulum
Mumford & Sons
NOFX
Goldfrapp
Diplo
Fake Blood
White Lies
Major Lazer
Richie Hawtin presents Plastikman live
Hot Chip
Digitalism
Magnetic Man
Gojira
Noisia
D.I.M
Parkway Drive
The Low Anthem
Au Revoir Simone
Boris Dlugosch
Four Tet
Switch
Djedjotronic
Ill Nino
These New Puritans
OK Go
Les Petits Pilous live
Nero
Martyn
High Contrast
Caspa & MC Rod Azlan
Benny Benassi
Beach House
Housemeister Kylesa
Lonelady
Sleepy Sun
Speech Debelle
Joker & MC Nomad
Renaissance Man
Jack Beats,
General Fiasco
Cymbals eat Guitars
Aeroplane
Jakwob
Two Door Cinema
Club L-VIS 1990
Megafaun
Riva Starr
Ou Est Le Swimming Pool
Ben benieuwd wat daarvan ook op Lowlands komt.
Le Petit Pilous en Four Tet mogen ook wel. En hoewel Sleepy Sun ook op Haldern staat, mogen ze wat mij betreft op Lowlands ook wel op herhaling, bijvoorbeeld op het Charlie podium of zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef Ruud het volgende:
Massive Attack en Placebo
[..]
Doe maar 2 Many DJ's, Boys Noize, Digitalism en Goldfrapp
Owh, 2006, hmmmz, dan heb ik ze dus eerder gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was echt zo vet vorige keer op LL!
Ja, dat is moeilijk zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
Fuckerdefuck EN Soulwax EN 2manyDJs op Pukkelpop
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
Fuckerdefuck EN Soulwax EN 2manyDJs op Pukkelpop
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef vault_tec het volgende:
placebo, the xx, nofx, QOTSA en 30 STM... toetsen bord zit onder hoor
Voor mij is het nu al geslaagdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die na de namen van vandaag nog steeds aan t zeuren zijn, die kleinere namen komen echt wellll
Alleen wachten tot er kaartjes in de verkoop gaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef zonisdegod het volgende:
Lowlands moet Au Revoir Simone en Goldfrapp ook boekuhhhhh
Nou ik had je toch wel wat hoger ingeschatquote:
Dat denk ik ook wel, stonden volgens mij een jaar of 5 geleden ook op Lowlands, toen gemist, maar later wel teruggeluisterd op 3VOOR12quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dan zal Fat Freddy's Drop je ook wel bevallen denk ik....
Live is met band! Veeeeeeeeeeeeel vetter dan alleen DJ setquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef Hpzone het volgende:
Is Pendulum (live) alleen DJ-set of iets dergelijks?
En als ik het tourschema van Iron Maiden zo bekijk, Zouden die ook best langs kunnen komen.
En dat inderdaad, ik heb ze vorige keer gemist, maar dat gaat nu niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Live is met band! Veeeeeeeeeeeeel vetter dan alleen DJ set
Was inderdaad episch de vorige keer. Echt blij dat ze dit jaar komen! QOTSA, Placebo en 30STM (emo misschien, maar wel toffe emo muziek!) zijn ook erg tof. Voor Limp Bizkit zou ik een moord doen, had ze vorige jaar ook al graag willen zien, maar dat kwam toen erg slecht uit, echt jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
tvp
leuke namen!
vooral massive attack vond ik eerder echt briljant leuk op LL
Beide kan je echt vergeten dit jaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Daarnaast hoop ik nog steeds erg op:
- Muse, altijd super tof
- The Prodigy, nog erger naar de klote gaan dan vorig jaar!
niet true wel truequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Was inderdaad episch de vorige keer. Echt blij dat ze dit jaar komen! QOTSA, Placebo en 30STM (emo misschien, maar wel toffe emo muziek!) zijn ook erg tof. Voor Limp Bizkit zou ik een moord doen, had ze vorige jaar ook al graag willen zien, maar dat kwam toen erg slecht uit, echt jeugdsentiment.
Daarnaast hoop ik nog steeds erg op:
- Muse, altijd super tof
- The Prodigy, nog erger naar de klote gaan dan vorig jaar!
Die hoeven van mij niet meer, hun eerdere albums waren goed, maar ik heb ze in 2008 op Werchter gezien en dat viel me toch zwaar tegen.quote:
oooh dan gaat mn vriend echt helemaal door het lint van gelukkigheidquote:
post ff een foto van je vriend, dan weet ik dat ik die van mij bij hem uit de buurt moet houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef Lips het volgende:
Mijn vriend zit in een Radiohead tribute band en door hem ben ik ook helemaal Radiohead fan
Hij heeft ze in 2008 in Amsterdam (Westerpark) gezien en vond het super.
Ja maar zelfs de India/Bravo-namen vind ik nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die na de namen van vandaag nog steeds aan t zeuren zijn, die kleinere namen komen echt wellll
owh oke.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar zelfs de India/Bravo-namen vind ik niets
Ik vind het allemaal beetje RW-namen tbh.
Tuuuuuurlijk zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef chansadres het volgende:
Heel stiekem ben ik wel blij dat ik geen kaart heb. Al zouden de nieuwe namen alles kunnen veranderen...
T_Tquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef zonisdegod het volgende:
vind het oneerlijk dat een klein meisje midden in een kleverig adrenaline pompende massa van mensen *kuch mannen* niet tekeer kan gaan T_T
Er stonden een aantal gasten in witte tanktops achter mij vorig jaar bij the prodigy. Je zag echt zo duidelijk dat ze zich aan het opladen waren en echt iedereen uit de weg wilden slaan zodra the prodigy begon. Ik kon het niet helpen steeds achterom te kijken, werd er tegelijkertijd bang van en moest ook weer lachen. Ze keken zo strak uit hun ogen..dan weet je ook wel hoe laat het is als je een meisje van 1.60 bent tussen mannen die minimaal 1.80 zijn T_T
conclusie; vond het supereffin k*t dat we na eventjes echt uit die massa moesten weggaan voordat we vertrapt werden. The prodigy was echt mijn nummer 1 act om te moeten zien op lowlands toen.
Wat wel supergeweldig was was dat als je buiten stond er facking veel mensen stonden, ook te party hardy'en. : D
Wild zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef zonisdegod het volgende:
pffffffffffffff, hoe kunnen nieuwe namen je lowlands veranderen? Het is toch niet dat er niks anders dan acts te beleven valt. Ben je wel eens naar cabaretiers gaan kijken? Teuring, dat was zo awesome!! Of meespringtouwen met een groep van 50 mensen? : D
En 300.(000) andere festivals.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef zonisdegod het volgende:
ik vind het niet wild, ik vind het iets wat je normaliter niet doet, en het de dingen zijn die lowlands zijn naam eer geeft.
Haha, dan zet je vriend maar bij ons neer als ze komen, kan jij iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
post ff een foto van je vriend, dan weet ik dat ik die van mij bij hem uit de buurt moet houden![]()
Altijd als die van mij een mede fan vind stopt ie pas na dagen met praten![]()
![]()
en ik hou echt niet van radiohead haha en dan sta je er ook maar zo bij![]()
Mjah sommige mensen komen voor de namen, andere gaan puur voor de sfeer, ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef zonisdegod het volgende:
pffffffffffffff, hoe kunnen nieuwe namen je lowlands veranderen? Het is toch niet dat er niks anders dan acts te beleven valt. Ben je wel eens naar cabaretiers gaan kijken? Teuring, dat was zo awesome!! Of meespringtouwen met een groep van 50 mensen? : D
nee. Wat is je probleem ? Dit is een forum om lowlands te aanbidden, niet om af te kraken als ''een van de 300.000 andere' ;p;pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En 300.(000) andere festivals.
graagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dan zet je vriend maar bij ons neer als ze komen, kan jij iets anders gaan doen
Het is een topic over LL, en ik mag zeggen wat ik vind. De namen zijn niet bijzonder, LL zelf is een aftreksel van Roskilde en in vergelijking tot de namen die bijv. Pukkelpop en Reading heeft uitgegeven slaan ze hiermee de plank mis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
nee. Wat is je probleem ? Dit is een forum om lowlands te aanbidden, niet om af te kraken als ''een van de 300.000 andere' ;p;p
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
nee. Wat is je probleem ? Dit is een forum om lowlands te aanbidden, niet om af te kraken als ''een van de 300.000 andere' ;p;p
haha, nou ik vond het wel awesome. Dat zegt iets over mijn leven, en daardoor is Lowlands voor mij exxxxtra supertof!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
graag
En ik snap wel wat iets-met-zon-in-haar-naam bedoeld over de charme van LL, alleen ik weet niet of het touwtje spring voorbeeld een goed voorbeeld is
'Meisjes van 15 die lekker gek gaan doen'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lowlands is leuk ja, maar als er geen goede namen staan ga ik niet heen
En het is gewoon één van de velen, Lowlands heeft mss iets anders maar 'lekker gek' doen kan je overal
(sowieso mensen die 'lekker gek' doen op LL)
Dat zou pas echt een gave oude lullen show band zijn, waarop ik in ieder geval wel zit te wachten nog nooit live gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef Hpzone het volgende:
En als ik het tourschema van Iron Maiden zo bekijk, Zouden die ook best langs kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |