quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef vault_tec het volgende:
placebo, the xx, nofx, QOTSA en 30 STM... toetsen bord zit onder hoor
Voor mij is het nu al geslaagdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef FalleNk810i het volgende:
mensen die na de namen van vandaag nog steeds aan t zeuren zijn, die kleinere namen komen echt wellll
Alleen wachten tot er kaartjes in de verkoop gaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef zonisdegod het volgende:
Lowlands moet Au Revoir Simone en Goldfrapp ook boekuhhhhh
Nou ik had je toch wel wat hoger ingeschatquote:
Dat denk ik ook wel, stonden volgens mij een jaar of 5 geleden ook op Lowlands, toen gemist, maar later wel teruggeluisterd op 3VOOR12quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dan zal Fat Freddy's Drop je ook wel bevallen denk ik....
Live is met band! Veeeeeeeeeeeeel vetter dan alleen DJ setquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef Hpzone het volgende:
Is Pendulum (live) alleen DJ-set of iets dergelijks?
En als ik het tourschema van Iron Maiden zo bekijk, Zouden die ook best langs kunnen komen.
En dat inderdaad, ik heb ze vorige keer gemist, maar dat gaat nu niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Live is met band! Veeeeeeeeeeeeel vetter dan alleen DJ set
Was inderdaad episch de vorige keer. Echt blij dat ze dit jaar komen! QOTSA, Placebo en 30STM (emo misschien, maar wel toffe emo muziek!) zijn ook erg tof. Voor Limp Bizkit zou ik een moord doen, had ze vorige jaar ook al graag willen zien, maar dat kwam toen erg slecht uit, echt jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
tvp
leuke namen!
vooral massive attack vond ik eerder echt briljant leuk op LL
Beide kan je echt vergeten dit jaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Daarnaast hoop ik nog steeds erg op:
- Muse, altijd super tof
- The Prodigy, nog erger naar de klote gaan dan vorig jaar!
niet true wel truequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Was inderdaad episch de vorige keer. Echt blij dat ze dit jaar komen! QOTSA, Placebo en 30STM (emo misschien, maar wel toffe emo muziek!) zijn ook erg tof. Voor Limp Bizkit zou ik een moord doen, had ze vorige jaar ook al graag willen zien, maar dat kwam toen erg slecht uit, echt jeugdsentiment.
Daarnaast hoop ik nog steeds erg op:
- Muse, altijd super tof
- The Prodigy, nog erger naar de klote gaan dan vorig jaar!
Die hoeven van mij niet meer, hun eerdere albums waren goed, maar ik heb ze in 2008 op Werchter gezien en dat viel me toch zwaar tegen.quote:
oooh dan gaat mn vriend echt helemaal door het lint van gelukkigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |