Vind ik ook, ik heb vorig jaar 'gekker' gedaan op Werchter dan op LL, ik hoef echt niet per se naar LL omdat je dan 'eens gek mag doen'. Vind het wellicht nog vreemder als dat wanneer je zegt dat je voor de namen gaat, dat je dan van die 'die-hard LL figuren' over je heen krijgt die zeggen dat het toch wel gezellig wordt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lowlands is leuk ja, maar als er geen goede namen staan ga ik niet heen
En het is gewoon één van de velen, Lowlands heeft mss iets anders maar 'lekker gek' doen kan je overal
(sowieso mensen die 'lekker gek' doen op LL)
Doet me denken aan 2 meisjes die twee jaar geleden op donderdagavond voor mij over de camping liepen en toen riepen: 'woohoo we zijn op Lowlands'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
'Meisjes van 15 die lekker gek gaan doen'
Best wel.quote:
En een dramatische zinsopbouw zie ik nu.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat een overdaad aan apostrofjes
Dat zou zo een grote afsluiter kunnen worden toch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een gave oude lullen show band zijn, waarop ik in ieder geval wel zit te wachten nog nooit live gezien.
Ik heb het idee dat het merendeel van de jeugd hier niet eens weet over welke band we het hebben. Maar misschien verkijk ik me wel op de muziekkennis van de jeugd hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dat zou zo een grote afsluiter kunnen worden toch.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een gave oude lullen show band zijn, waarop ik in ieder geval wel zit te wachten nog nooit live gezien.
voor de eerste namen vind ik dit echt top!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik had je toch wel wat hoger ingeschat
Ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor de eerste namen vind ik dit echt top!
Was juist tof! En gasten in witte tanktops? Waar ik stond waren die binnen een paar seconde uit en stonden ze halfnaakt te beukenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef zonisdegod het volgende:
vind het oneerlijk dat een klein meisje midden in een kleverig adrenaline pompende massa van mensen *kuch mannen* niet tekeer kan gaan T_T
Er stonden een aantal gasten in witte tanktops achter mij vorig jaar bij the prodigy. Je zag echt zo duidelijk dat ze zich aan het opladen waren en echt iedereen uit de weg wilden slaan zodra the prodigy begon. Ik kon het niet helpen steeds achterom te kijken, werd er tegelijkertijd bang van en moest ook weer lachen. Ze keken zo strak uit hun ogen..dan weet je ook wel hoe laat het is als je een meisje van 1.60 bent tussen mannen die minimaal 1.80 zijn T_T
conclusie; vond het supereffin k*t dat we na eventjes echt uit die massa moesten weggaan voordat we vertrapt werden. The prodigy was echt mijn nummer 1 act om te moeten zien op lowlands toen.
Wat wel supergeweldig was was dat als je buiten stond er facking veel mensen stonden, ook te party hardy'en. : D
Ach, het moet toch een keer je eerste keer zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 meisjes die twee jaar geleden op donderdagavond voor mij over de camping liepen en toen riepen: 'woohoo we zijn op Lowlands'.
Aan dat soort mensen erger ik me altijd op Lowlands. Het is maar een klein deel gelukkig.
Er zijn 20 namen bekendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is een topic over LL, en ik mag zeggen wat ik vind. De namen zijn niet bijzonder, LL zelf is een aftreksel van Roskilde en in vergelijking tot de namen die bijv. Pukkelpop en Reading heeft uitgegeven slaan ze hiermee de plank mis.
Maar goed, het is al uitverkocht en wat er ook komt de mensen die er zijn zullen zich ongetwijfeld wel vermaken.
denk dat iron maiden bij het merendeel wel bekend is hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het merendeel van de jeugd hier niet eens weet over welke band we het hebben. Maar misschien verkijk ik me wel op de muziekkennis van de jeugd hier.
Ik zou het in ieder geval heel tof vinden. Aangezien ze ook op pukkelpop staan bestaat er een reele kans dat LL ze ook programeerd.
Ik loop anders ook met een dikke grijns naar de camping die eerste keer hoor. En die uitspraak is mij niet echt vreemd. Voelt toch weer een beetje als thuiskomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 meisjes die twee jaar geleden op donderdagavond voor mij over de camping liepen en toen riepen: 'woohoo we zijn op Lowlands'.
Aan dat soort mensen erger ik me altijd op Lowlands. Het is maar een klein deel gelukkig.
same here! Het wordt mijn zesde keer Lowlands maar zal er ook met een big smile rondlopen, zo van ik ben er weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop anders ook met een dikke grijns naar de camping die eerste keer hoor. En die uitspraak is mij niet echt vreemd. Voelt toch weer een beetje als thuiskomen
ah ze kennen het toch minstens van "I've got two tickets to Iron Maiden babyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het merendeel van de jeugd hier niet eens weet over welke band we het hebben. Maar misschien verkijk ik me wel op de muziekkennis van de jeugd hier.
Ik zou het in ieder geval heel tof vinden. Aangezien ze ook op pukkelpop staan bestaat er een reele kans dat LL ze ook programeerd.
Ik maak ook altijd een vreugdedansje hoor, ik formuleerde het dan ook verkeerd. Ik bedoelde meer van die typische meisjes die zich heel stoer voelen omdat ze naar Lowlands gaan. Om lekker gek te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop anders ook met een dikke grijns naar de camping die eerste keer hoor. En die uitspraak is mij niet echt vreemd. Voelt toch weer een beetje als thuiskomen
Ik ben 19 en ken het repetoire wel aardig, dus ik denk dat dat wel losloopt. Iedereen waar ik mee ga kent IM iig ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |