En wie zou jij graag zien?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire, Arcade Fire, Arcade Fire, Arcade Fire, Arcade Fire PLZKTHX
Nu zal het weer iets korter duren ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit topic gaat het zeker niet redden tot er nieuwe namen zijn?
Gebruik het eigenlijk bijna nooit. Kom er net achter dat Chrome het niet ondersteunt maar google wel.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk bijna nooit. Kom er net achter dat Chrome het niet ondersteunt maar google wel.
quote:From your 199 subscriptions, over the last 30 days you read 20,625 items, starred 6 items, shared 38 items, and emailed 2 items.
Lol. Twitter ís RSS. In het snel.quote:
I know, daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lol. Twitter ís RSS. In het snel.
Die hebben zeker geld nodig! Maar hoe dan ook zou ik ze wel op Lowlands willen zienquote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef JackHerrer het volgende:
The Libertines zijn weer bij elkaar en spelen op Reading & Leeds.
Yep, die staan op Bospop!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Jammer dat Anvil een maand eerder in NL is.
Als R&L een hoopvol punt is, daar is dus ook AF.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef JackHerrer het volgende:
The Libertines zijn weer bij elkaar en spelen op Reading & Leeds.
Chrome ook hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk bijna nooit. Kom er net achter dat Chrome het niet ondersteunt maar google wel.
Wel lame dat al die livenation festivals hun namen tegelijkertijd bekend moeten maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Christiaan het volgende:
Ik durf nu wel geld in te zetten op Arcade Fire. Zowel Rock en Seine als Reading & Leeds maken morgen/vanavond namen bekend, en Arcade Fire zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op allebei staan, en da's een week na Lowlands.
ReS is toch niet van LN?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wel lame dat al die livenation festivals hun namen tegelijkertijd bekend moeten maken.
Er is ook een RSS extension voor een in-browser reader. Gebruik zelf Slick RSS.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat werkt ook via google reader/igoogle. Niet in de browser zelf.
Rock en Seine gaat morgen QOTSA, Blink 182, Massive Attack en idd Arcade Fire bekend maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Christiaan het volgende:
Ik durf nu wel geld in te zetten op Arcade Fire. Zowel Rock en Seine als Reading & Leeds maken morgen/vanavond namen bekend, en Arcade Fire zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op allebei staan, en da's een week na Lowlands.
Weer een aparte site bekijken...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef Mr.DD het volgende:
http://www.lolwands.nl/twitter > werkt ook goed als rss
30 stm en ik spuit sperma over mijn toetsenbord heenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef BlackRebel het volgende:
Het Oostenrijkse Frequency festival dat gelijk valt met Lowlands heeft ook wat namen bekend gemaakt.. Zitten misschien wat namen bij die morgen ook genoemd gaan worden:
MASSIVE ATTACK, THIRTY SECONDS TO MARS, ELEMENT OF CRIME, BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB, MADSEN, HOT CHIP, TOCOTRONIC, YEASAYER, DELPHIC, THE CRIBS, KASSIDY und BANG BANG ECHE
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
30 stm en ik Kots over mijn toetsenbord heen![]()
30stm was toch al sort of bevestigd?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
30 stm en ik spuit sperma over mijn toetsenbord heen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Mistaken het volgende:
[..]
30stm was toch al sort of bevestigd?
En waarom nou weer zo..
30stm en ik ga Jared Leto goed betastenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Houden we je aanquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
30stm en ik ga Jared Leto goed betastenIk vind het kutmuziek, maar Jared
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |