Zit je wel op het juiste festival?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
Ik hoop stiekem een beetje op Eminem. Ondanks dat dat totaal niet mijn genre is. Greenday, Live, Will Smith zou ook wel aardig zijn.
Pinkpop 2010 #6 Nog maar 10 weken? JA NOG MAAR 10 WEKEN!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
Ik hoop stiekem een beetje op Eminem. Ondanks dat dat totaal niet mijn genre is. Greenday, Live, Will Smith zou ook wel aardig zijn.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
Maar Snoop Dogg is echt een cultheld, net als George Baker (quote:Op maandag 29 maart 2010 10:59 schreef lunko1979 het volgende:
Ja, ga al jaren naar Lowlands. Lowlands heeft altijd minimaal 1 publiekstrekker / Superster. Ik ben geen fan van Snoop Dog, maar moest vorig jaar toch even kijken, en ik was niet de enige.
Verder zal ik toch veel in de Mic-tent zijn.
Eens, derhalve vind ik Eminem ook (een soort van) cultheld.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar Snoop Dogg is echt een cultheld, net als George Baker () bijvoorbeeld. Dat kan ik van jouw lijstje niet zeggen, dat gaat echt NIET passen op het programma.
Ik vroeg het in de 3FM reeks, geen antwoordquote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef Guppi het volgende:
Net noemde Giel een naam, maar ik heb hem niet meegekregen. Iemand hier wel?
Net? Om 11.05 is giel toch allang weer van de zender.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef Guppi het volgende:
Net noemde Giel een naam, maar ik heb hem niet meegekregen. Iemand hier wel?
Neen, Eminem zal sowieso geen cultheld worden. Te beroemd geworden. Slim Shady valt nog over te twijfelen. Dat is dan weer wel erg cult. Maar Eminem nu al als held typeren? Dan zou ik dat eerder doen bij Dr. Dre...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:42 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Eens, derhalve vind ik Eminem ook (een soort van) cultheld.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef Angel-A het volgende:
Guido Wijers noemde hij.
Nee johquote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Zelfs voor een cabaretnaam is dat teleurstellend...
Neu, ik zie het wel op mijn Twitter timelinequote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Guppi het volgende:
Mijn vraag kwam inderdaad wat laat, maar het is ook maandagochtend.![]()
Jammer, ik hoopte op een muzikale naam! Bedankt voor het vragen in het andere topic trouwens. Morgen maar weer op 3fm afstemmen dan!
Gelukkig bepaal jij het programma niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
quote:
quote:1veel onbep telw; meer, meest een groot aantal: ~, vele mensen; ~ te ~; hij heeft er ~ veel vd eerder genoemde dingen; velen vele mensen; weet ik ~ ik weet het niet (en het interesseert me ook niet)
En wie zou jij graag zien?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire, Arcade Fire, Arcade Fire, Arcade Fire, Arcade Fire PLZKTHX
Nu zal het weer iets korter duren ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit topic gaat het zeker niet redden tot er nieuwe namen zijn?
Gebruik het eigenlijk bijna nooit. Kom er net achter dat Chrome het niet ondersteunt maar google wel.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk bijna nooit. Kom er net achter dat Chrome het niet ondersteunt maar google wel.
quote:From your 199 subscriptions, over the last 30 days you read 20,625 items, starred 6 items, shared 38 items, and emailed 2 items.
Lol. Twitter ís RSS. In het snel.quote:
I know, daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lol. Twitter ís RSS. In het snel.
Die hebben zeker geld nodig! Maar hoe dan ook zou ik ze wel op Lowlands willen zienquote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef JackHerrer het volgende:
The Libertines zijn weer bij elkaar en spelen op Reading & Leeds.
Yep, die staan op Bospop!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Jammer dat Anvil een maand eerder in NL is.
Als R&L een hoopvol punt is, daar is dus ook AF.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef JackHerrer het volgende:
The Libertines zijn weer bij elkaar en spelen op Reading & Leeds.
Chrome ook hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk bijna nooit. Kom er net achter dat Chrome het niet ondersteunt maar google wel.
Wel lame dat al die livenation festivals hun namen tegelijkertijd bekend moeten maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Christiaan het volgende:
Ik durf nu wel geld in te zetten op Arcade Fire. Zowel Rock en Seine als Reading & Leeds maken morgen/vanavond namen bekend, en Arcade Fire zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op allebei staan, en da's een week na Lowlands.
ReS is toch niet van LN?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wel lame dat al die livenation festivals hun namen tegelijkertijd bekend moeten maken.
Er is ook een RSS extension voor een in-browser reader. Gebruik zelf Slick RSS.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat werkt ook via google reader/igoogle. Niet in de browser zelf.
Rock en Seine gaat morgen QOTSA, Blink 182, Massive Attack en idd Arcade Fire bekend maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Christiaan het volgende:
Ik durf nu wel geld in te zetten op Arcade Fire. Zowel Rock en Seine als Reading & Leeds maken morgen/vanavond namen bekend, en Arcade Fire zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op allebei staan, en da's een week na Lowlands.
Weer een aparte site bekijken...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:53 schreef Mr.DD het volgende:
http://www.lolwands.nl/twitter > werkt ook goed als rss
30 stm en ik spuit sperma over mijn toetsenbord heenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef BlackRebel het volgende:
Het Oostenrijkse Frequency festival dat gelijk valt met Lowlands heeft ook wat namen bekend gemaakt.. Zitten misschien wat namen bij die morgen ook genoemd gaan worden:
MASSIVE ATTACK, THIRTY SECONDS TO MARS, ELEMENT OF CRIME, BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB, MADSEN, HOT CHIP, TOCOTRONIC, YEASAYER, DELPHIC, THE CRIBS, KASSIDY und BANG BANG ECHE
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
30 stm en ik Kots over mijn toetsenbord heen![]()
30stm was toch al sort of bevestigd?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
30 stm en ik spuit sperma over mijn toetsenbord heen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Mistaken het volgende:
[..]
30stm was toch al sort of bevestigd?
En waarom nou weer zo..
30stm en ik ga Jared Leto goed betastenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Houden we je aanquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
30stm en ik ga Jared Leto goed betastenIk vind het kutmuziek, maar Jared
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |