Ah joh. Die man telt alleen op Lowlands. Komt wel. Zorgen ze wel voor. Don't worry.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef conobram het volgende:
Beter bevestigen ze Kees van Hondt officieel
Telt alleen op Lowlands?! 3e Keesdag was anders ook geweldigquote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ah joh. Die man telt alleen op Lowlands. Komt wel. Zorgen ze wel voor. Don't worry.
Be happy
Zeurquote:
Daar was een vriendin van miij heen jaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Telt alleen op Lowlands?! 3e Keesdag was anders ook geweldig
Heeft ze nog een ontzettend vage gast langs zien snellen toevallig?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ZeurDinsdag namen, onthoud het nou maar
[..]
Daar was een vriendin van miij heen ja![]()
Maarjaaa
Vast welquote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heeft ze nog een ontzettend vage gast langs zien snellen toevallig?
Nicequote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef julian6 het volgende:
Ooh dat weet ik allemaal niet meer manIk ben nog nooit zo erg van de kaart geweest als die nacht
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef julian6 het volgende:
Welke fokker zat er vorig jaar trouwens over mijn tent heen te pissen toen ik net lag?
sorryquote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef julian6 het volgende:
Welke fokker zat er vorig jaar trouwens over mijn tent heen te pissen toen ik net lag?
Zit je wel op het juiste festival?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
Ik hoop stiekem een beetje op Eminem. Ondanks dat dat totaal niet mijn genre is. Greenday, Live, Will Smith zou ook wel aardig zijn.
Pinkpop 2010 #6 Nog maar 10 weken? JA NOG MAAR 10 WEKEN!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
Ik hoop stiekem een beetje op Eminem. Ondanks dat dat totaal niet mijn genre is. Greenday, Live, Will Smith zou ook wel aardig zijn.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
Maar Snoop Dogg is echt een cultheld, net als George Baker (quote:Op maandag 29 maart 2010 10:59 schreef lunko1979 het volgende:
Ja, ga al jaren naar Lowlands. Lowlands heeft altijd minimaal 1 publiekstrekker / Superster. Ik ben geen fan van Snoop Dog, maar moest vorig jaar toch even kijken, en ik was niet de enige.
Verder zal ik toch veel in de Mic-tent zijn.
Eens, derhalve vind ik Eminem ook (een soort van) cultheld.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar Snoop Dogg is echt een cultheld, net als George Baker () bijvoorbeeld. Dat kan ik van jouw lijstje niet zeggen, dat gaat echt NIET passen op het programma.
Ik vroeg het in de 3FM reeks, geen antwoordquote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef Guppi het volgende:
Net noemde Giel een naam, maar ik heb hem niet meegekregen. Iemand hier wel?
Net? Om 11.05 is giel toch allang weer van de zender.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef Guppi het volgende:
Net noemde Giel een naam, maar ik heb hem niet meegekregen. Iemand hier wel?
Neen, Eminem zal sowieso geen cultheld worden. Te beroemd geworden. Slim Shady valt nog over te twijfelen. Dat is dan weer wel erg cult. Maar Eminem nu al als held typeren? Dan zou ik dat eerder doen bij Dr. Dre...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:42 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Eens, derhalve vind ik Eminem ook (een soort van) cultheld.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef Angel-A het volgende:
Guido Wijers noemde hij.
Nee johquote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Zelfs voor een cabaretnaam is dat teleurstellend...
Neu, ik zie het wel op mijn Twitter timelinequote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Guppi het volgende:
Mijn vraag kwam inderdaad wat laat, maar het is ook maandagochtend.![]()
Jammer, ik hoopte op een muzikale naam! Bedankt voor het vragen in het andere topic trouwens. Morgen maar weer op 3fm afstemmen dan!
Gelukkig bepaal jij het programma niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef lunko1979 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |