Haha, als zij op Lowlands komen, ga ik er zeker kijken. Volgens mij is zo'n show hilarisch.quote:
quote:
Yaaaay.quote:Beste prijswinnaar,
In Biddinghuizen zal de 18e editie van A Campingflight to Lowlands plaatsvinden op vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 augustus.
En jij hebt bij 3FM twee toegangsbewijzen gewonnen voor Lowlands 2010!
De kaarten zijn vandaag aangetekend naar je verzonden. Houd de postbode dus in de gaten!
Namens 3FM heel veel plezier bij Lowlands!
Hartelijke groet,
Angelia ***
3FM
Die had je toch al een paar weken terug gewonnen ofzo?quote:
Kings of Leonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef alkaholic het volgende:
Bijna onwerkelijk deze geruchten?
http://www.rockblog.nl/festivals/lowlands-2010
All Time Low
Bad Religion
Billy Talent
David Guetta
Die Toten Hosen
Ellie Goulding
Faithless
Foo Fighters
GWAR
Iggy And The Stooges
Kings Of Leon
Madness
Major Lazer
Mumford and Sons
NOFX
Orquesta Buena Vista Social Club®
Passion Pit
Pendulum
Placebo
Queens Of The Stone Age
Scouting For Girls
Sum 41
The Asteroids Galaxy Tour
The Courteeners
The Flaming Lips
The Gaslight Anthem
The Kooks
The Offspring
The Sounds
The Specials
Tim Knol
Underground Star Power
White Lies
Ja klopt maar ze worden nu dus verstuurd en daar was ik even blij mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die had je toch al een paar weken terug gewonnen ofzo?
Gefeliciteerd thoughwat ga je met het 2e kaartje doen?
JA EINDELIJK?! Don't get me excited for nothing!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niet gaan en verkopen aan zonisdegod
owh... oke.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef zonisdegod het volgende:
uitgebreidere uitleg voor de sexisten onder ons; gul als in bloemen, milka chocola, home-made cadeau etc n_n
Wat moet ik daar nou meequote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef zonisdegod het volgende:
uitgebreidere uitleg voor de sexisten onder ons; gul als in bloemen, milka chocola, home-made cadeau etc n_n
Sorry dushi, she does and it is very loveable. n_____nquote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee
geef je je vriend ook dat soort dingen voor zijn verjaardag?
Geloof me, dat denken 99 van de 100 mannen.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef zonisdegod het volgende:
als je vriendin die dingen op random momenten aan je zou geven (in een relatie) reageer je dan zo? Of denk. Van ''wat moet ik daar nou mee'' : <
Ik wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sorry dushi, she does and it is very loveable. n_____n
Maar ik zeg, streaken of een party tent in de voortuin van die persoon en een bbq feest (op haar kosten) voor alle fokkers die naar LL Gaan.
Wat voor wedstrijd was het dan?quote:
Jaaaa tuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef Mr.DD het volgende:
Dat noemen we 3FM. Daar win je (bijna) altijd
Op 3FM moest je gewoon sms'en, bij Eric Corton.quote:
Ik had evenveel succes als op de zwarte cross helaas, hier een filmpje van hoe het mij daar vergingquote:Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef zonisdegod het volgende:
vandaar dat jullie allemaal een relatie met bimbo's hebben. Gaan voor uiterlijk ofcourse (:
meer heeft een meisje ook niet te bieden he (wat er toe doet)
*hoofd schud*
zeg eens julian, heb je vorig jaar op lowlands (een) meisje(s) gehosseld? : D : D : D
with a happy end i assume?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:13 schreef zonisdegod het volgende:
did I mention that i am a goddess in giving massages.
wat een misselijk figuur zeg. Gat-ver-dammequote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik had evenveel succes als op de zwarte cross helaas, hier een filmpje van hoe het mij daar verging
Hey da's niet lief.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
wat een misselijk figuur zeg. Gat-ver-damme
Niet haten op julian.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef zonisdegod het volgende:
vandaar dat jullie allemaal een relatie met bimbo's hebben. Gaan voor uiterlijk ofcourse (:
meer heeft een meisje ook niet te bieden he (wat er toe doet)
*hoofd schud*
zeg eens julian, heb je vorig jaar op lowlands (een) meisje(s) gehosseld? : D : D : D
sweetquote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef Mr.DD het volgende:
Dit jaar deel ik waarschijnlijk een tentje met een vriendin
"Want ze vond het vorige jaar niet zo leuk in haar kamp" Dus wil ze bij mij in de tent. Logisch
Ah joh. Die man telt alleen op Lowlands. Komt wel. Zorgen ze wel voor. Don't worry.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef conobram het volgende:
Beter bevestigen ze Kees van Hondt officieel
Telt alleen op Lowlands?! 3e Keesdag was anders ook geweldigquote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ah joh. Die man telt alleen op Lowlands. Komt wel. Zorgen ze wel voor. Don't worry.
Be happy
Zeurquote:
Daar was een vriendin van miij heen jaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Telt alleen op Lowlands?! 3e Keesdag was anders ook geweldig
Heeft ze nog een ontzettend vage gast langs zien snellen toevallig?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ZeurDinsdag namen, onthoud het nou maar
[..]
Daar was een vriendin van miij heen ja![]()
Maarjaaa
Vast welquote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heeft ze nog een ontzettend vage gast langs zien snellen toevallig?
Nicequote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef julian6 het volgende:
Ooh dat weet ik allemaal niet meer manIk ben nog nooit zo erg van de kaart geweest als die nacht
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef julian6 het volgende:
Welke fokker zat er vorig jaar trouwens over mijn tent heen te pissen toen ik net lag?
sorryquote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef julian6 het volgende:
Welke fokker zat er vorig jaar trouwens over mijn tent heen te pissen toen ik net lag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |