Uh-huhquote:Op zondag 28 maart 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Het is hier toch altijd gezellig?
Juist! That's the spiritquote:
Zijn zelf ongezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die gelijk zeuren dat het ongezellig is
Van z'n pan met sop op de grondquote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het kan de boel wel afleiden.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
Als nu iedereen op elkaar gaatdan schiet het niet op.
Vertel, wat had je TT geweest?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Duimelot het volgende:
ik had voor deze ene keer zo graag willen openen he, maar helaas....
De ene keer gezelliger dan de andere keerquote:Op zondag 28 maart 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Het is hier toch altijd gezellig?
Je mag van mij een TT-wijziging aanvragen hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Duimelot het volgende:
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Duimelot het volgende:
Vrede op aardequote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
Als nu iedereen op elkaar gaatdan schiet het niet op.
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
De ene keer gezelliger dan de andere keer
Zonder downs, geen ups!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
De ene keer gezelliger dan de andere keer
Shit, ik heb de gezelligheid van gisteravond gemist!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon de gezelligheid van gisteravond vasthouden vandaag en lekker doorgaan
Nou, zoiets.quote:
Goed idee.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon de gezelligheid van gisteravond vasthouden vandaag en lekker doorgaan
Can't we all just....get along?quote:
natuurlijk iets met sex enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goed. Nu weet ik wat het betekend om ze uit te delen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nu heb jij ook een punt, hoe voelt dat nou
Denkt aan gezellig feestje gister nacht/ vanochtend en om 7 uur op de bank in slaap pleuren. Om 11 uur weer op met koppijnquote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, zoiets.![]()
[..]
Goed idee.
* denkt aan het etentje van gister en het slapen op de bank.
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
natuurlijk iets met sex enzoVrouwen denken ook altijd alleen maar aan sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je ook bij de meet of gaat dit over een ander feestje?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Denkt aan gezellig feestje gister nacht/ vanochtend en om 7 uur op de bank in slaap pleuren. Om 11 uur weer op met koppijn
Can we all just get along?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Duimelot het volgende:
zo even heel serieus, iemand nog een leuke stelling?
je bent helderziend en riep de stelling voor ik er om vroegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook altijd alleen maar aan sex
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Duimelot het volgende:
zo even heel serieus, iemand nog een leuke stelling?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat zoiets als: maak elkaar zachtjes af?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu de eeuwige dooddoener erin gooien: Lief spelen, vriendjes
Ja, moeder....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Spelen nog welquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was je ook bij de meet of gaat dit over een ander feestje?
Ik niet, ik ben een spelbreker rememberquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Het is een gavequote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent helderziend en riep de stelling voor ik er om vroeg
Gij zijt ook een vrouwmens?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook best geinig hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezellig
ik vrees dat dat niet gaat lukken, soms botsen bepaalde karakters nu eenmaal, daarnaast heb je ook nog gewoon bitches die graag bitchen en eikels die graag rotopmerkingen uitdelen.quote:
Het kan best geinig zijn inderdaadquote:
Oh absoluut. Beetje geknor mag af en toe ook wel hoor. Maar soms word ik er beetje moe van. Het is zo vaak van hetzelfde en slaat lang niet altijd ergens op.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vrees dat dat niet gaat lukken, soms botsen bepaalde karakters nu eenmaal, daarnaast heb je ook nog gewoon bitches die graag bitchen en eikels die graag rotopmerkingen uitdelen.
maar zeg nu zelf, als we allemaal maar altijd goed met elkaar om konden gaan zou het toch echt behoorlijk saai en verveldn worden....!?
zeker nog wel, niet misschien?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezellig
Jaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een spelbreker remember
Braafquote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, maar, ik denk niet altijd aan sex.
Zeg, niet zo reageren, gij blondtjequote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vrees dat dat niet gaat lukken, soms botsen bepaalde karakters nu eenmaal, daarnaast heb je ook nog gewoon bitches die graag bitchen en eikels die graag rotopmerkingen uitdelen.
maar zeg nu zelf, als we allemaal maar altijd goed met elkaar om konden gaan zou het toch echt behoorlijk saai en verveldn worden....!?
Tis wel een topic van extremen, dan weer kusje kroel dan weer haat en nijdquote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh absoluut. Beetje geknor mag af en toe ook wel hoor. Maar soms word ik er beetje moe van. Het is zo vaak van hetzelfde en slaat lang niet altijd ergens op.
En men hoeft zeker niet allemaal vrienden te zijn.
Ja, dat is waarquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis wel een topic van extremen, dan weer kusje kroel dan weer haat en nijd
Je hebt RZ zo ver gekregen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Even de mensen nieuwsgierig maken, ik sliep niet alleen op de hotelkamer vannacht
gewoon als je er even moe van bent of geen zin in hebt een flinke balk voor je hoofd leggen en net doen of je er niets van begrijpt allemaal, werkt heel goedquote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh absoluut. Beetje geknor mag af en toe ook wel hoor. Maar soms word ik er beetje moe van. Het is zo vaak van hetzelfde en slaat lang niet altijd ergens op.
En men hoeft zeker niet allemaal vrienden te zijn.
Gefeliciteerd met het feit dat je niet alleen geslapen hebtquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Even de mensen nieuwsgierig maken, ik sliep niet alleen op de hotelkamer vannacht
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
"Normaal" kan niet, haha.
quote:
Je rukte ook nog?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Je was ook in slaap gevallen aan de bar en in het toilet?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
het feit dat je hierme aangeeft dat je wel GESLAPEN hebt zegt al genoegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Het gaat vaak een periode goed & dan breekt weer de "pleuris" uit...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Doe jij vaak de radslag in bikini?
Tja, dat zijn dan de gevolgen hequote:Op zondag 28 maart 2010 16:43 schreef VorteXxX het volgende:
had het gister teveel naar mn zin om met vrouwen te flirten... dus sliep weer alleen
Mwa, vind meevallen opzich. Het kan een tijd indd. gewoon relaxed zijn en soms is er weer wat gedoe en dan weer geplak. Het wisselt best wel vind ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het gaat vaak een periode goed & dan breekt weer de "pleuris" uit...
Conclusie is in ieder geval wel dat het hier heel wisselend isquote:Op zondag 28 maart 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, vind meevallen opzich. Het kan een tijd indd. gewoon relaxed zijn en soms is er weer wat gedoe en dan weer geplak. Het wisselt best wel vind ik.
Dat is je geradenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak het de volgende keer wel goed ok?
Dat sowieso.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Conclusie is in ieder geval wel dat het hier heel wisselend is
altijd beter dan dood en saaiquote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou dit topic al lang dood zijn....quote:
Vergeet saai niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou dit topic al lang dood zijn....
quote:
Toch valt me op dat het meestal een of twee personen zijn die de sfeer (proberen te) verknallenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is raar...ik ben ik niet eens nieuwsgierig naar de namen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Toch valt me op dat het meestal een of twee personen zijn die de sfeer verknallen
Tot de Maas heel Limburg vultquote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag... *wacht tot Kreng aanvult*
TOT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag... *wacht tot Kreng aanvult*
Een niet bestaand topic kan onmogelijk saai zijn...quote:
quote:
ik wel!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is raar...ik ben ik niet eens nieuwsgierig naar de namen.
Haha ik wel, ik ben hier te kort om dat al door te hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is raar...ik ben ik niet eens nieuwsgierig naar de namen.
Valt mee. Ik was niet nieuwsgierig.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft een scharrel gebeld
nu heb ik de roddel zeker verpest?
Dat komt snel genoeg hier.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha ik wel, ik ben hier te kort om dat al door te hebben
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef VorteXxX het volgende:
Limburgs Dialectheeft toch wel iets erotisch
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik kom je dan natuurlijk redden in mijn witte rubberbootje
Met een schattige zachte G.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt natuurlijk nog een Limburgs dialect he?
jaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt natuurlijk nog een Limburgs dialect he?
Oeh!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb chocolademuffins. Mijn geweldige collega's roelen
dat slaap ik (bijna) elk weekend... niks speciaals aanquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sliep vannacht lekker alleen in mn eigen bed trouwens
ik sliep eerst samen op de bank, toen was ik opeens alleen op de bank en toen sliep ik samen in bedquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sliep vannacht lekker alleen in mn eigen bed trouwens
Met je huidige toyboy?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sliep eerst samen op de bank, toen was ik opeens alleen op de bank en toen sliep ik samen in bed
Wrom niet?quote:
en door de weeks?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dat slaap ik (bijna) elk weekend... niks speciaals aan
quote:
Tja, dat heb je dan weer gemist he.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
He verdorie, was ik nou maar iets langer gebleven
nee gewoon een heel goeie vriend, en het was ook daadwerkelijk slapen! daar hadden we t over toch!?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
das niet lief.
[..]
Tja, dat heb je dan weer gemist he.
Oooh, hijquote:Op zondag 28 maart 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee gewoon een heel goeie vriend, en het was ook daadwerkelijk slapen! daar hadden we t over toch!?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft een scharrel gebeld
nu heb ik de roddel zeker verpest?
wat een energie verspilling!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ook alleen... in een groot 2 persoons waterbed
Ja erg he... maar anders kom jij even dat andere gedeelte opvullenquote:
Ik wist niet dat HW kapperstalent had?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef krengetje het volgende:
[..]maar hij deed wel mn haren in model
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja erg he... maar anders kom jij even dat andere gedeelte opvullen
Nog in bad gelegen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb haar helemaal niet gebeld, het was sms
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HW kapperstalent had?
Ik ben verontwaardigd over jouw desinteresse jegens mijn wens iets in jouw fobo te plaatsenquote:
Maar heb heul geen fobo...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben verontwaardigd over jouw desinteresse jegens mijn wens iets in jouw fobo te plaatsen
Same herequote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend jaGisteravond leek me geen goed idee
Dat kanon op de voorplecht, dat heeft natuurlijk ieder koopvaardijschip he?quote:
Als we haar toch niet haddenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Lotusss er is gaat dit draadje 10x sneller
jammer dat ze weer met de staart tussen de benen weggerend is danquote:Op zondag 28 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Lotusss er is gaat dit draadje 10x sneller
Zal je het ook wel niet druk hebben gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
Woohoo, met mijn brakke hoofd toch mijn doel leeg weten te houden en 6-0 gewonnen
1 bal op doel in 90 minutenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
Zal je het ook wel niet druk hebben gehad.
Alsof ze wegrentquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer dat ze weer met de staart tussen de benen weggerend is dan
want vind t maar traag gaan hier nu
quote:
nieuwe!?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof ze wegrent![]()
Het is eerder dat ze nieuwe munitie gaat halen
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof ze wegrent![]()
Het is eerder dat ze nieuwe munitie gaat halen
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeft
Een leven is voor N00bsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeft
Ok, dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hoeft hier niet eens te vissen met aas. Ze bijten hier toch wel
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik speel dat soort spelletjes soms graag meequote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat geldt voor de meeste singles hierquote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valt
om op te happen hier en een beetje te stangen, bitchen etc etcquote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste singles hier
Als er maar wat te pakken valt!
Jij voelt je wel stukken beter dan velen die hier posten hequote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste singles hier
Als er maar wat te pakken valt!
Maar het was geen succes geworden?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
om op te happen hier en een beetje te stangen, bitchen etc etc
de rest van het pakken zoals je wellicht suggereerd.... BEEN THERE DONE THAT!
Ik soms ook maar ik wil me ook niet altijd maar laten kennen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik speel dat soort spelletjes soms graag mee
Met het spelletje meespelen, bedoel ik dan juist niet me laten kennenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik soms ook maar ik wil me ook niet altijd maar laten kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valt
echt super toevallig zat ik nu net met een van die singles onze ervaringen van toen door te spreken, en sja het was wel degelijk een suc6 zijn we over uit!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar het was geen succes geworden?
Ikkequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef krengetje het volgende:
Mn kat was echt blij om me te zienLigt al de hele tijd in mn nek
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef STING het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Omnomnomnom....quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Lily-Ella het volgende:
*deelt muffins uit*
Voor de saamhorigheid enzo
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik d8 wat is er nu zo bijzonder, tot ik ging scrollen
heb ik eindelijk een foto van de kardinaal gezien![]()
mjamiequote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Lily-Ella het volgende:
*deelt muffins uit*
Voor de saamhorigheid enzo
Hey, ik ben jou ook tegemoet gekomen toch?quote:
Niet kruimelen he?quote:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
Een succesvolle hit maakt je nog geen rasartiestquote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt super toevallig zat ik nu net met een van die singles onze ervaringen van toen door te spreken, en sja het was wel degelijk een suc6 zijn we over uit!
* jaloers is.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef STING het volgende:
Gisteren al twee muffins gegeten
Hou het nu maar ff bij een paaseitje.
gelukkig dan dat ik niet beweer een rasartiest te zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een succesvolle hit maakt je nog geen rasartiest
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Live from work:
1: Mijn vrouw leeft al een tijd niet meer.
2: Jeetje, wat erg.
...
2: Wie heb je nu dan voor je huishouden?
![]()
Waarvan aktequote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik ben jou ook tegemoet gekomen toch?![]()
Sorry, je commentaar was me even ontgaan, Blijkbaar val je voor mannen net zo min op als voor vrouwen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij voelt je wel stukken beter dan velen die hier posten hehoe is dat nu voor je zo'n feel good topic ?
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Live from work:
1: Mijn vrouw leeft al een tijd niet meer.
2: Jeetje, wat erg.
...
2: Wie heb je nu dan voor je huishouden?
![]()
was het commentaar je echt ontgaan of had je gewoon even tijd nodig om te googlen naar een gevat commentaar terug?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry, je commentaar was me even ontgaan, Blijkbaar val je voor mannen net zo min op als voor vrouwen.
quote:
Echt ontgaan helaas. Als je op google kon zoeken naar gevat commentaar dan had je zelf ook vast betere opmerkingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was het commentaar je echt ontgaan of had je gewoon even tijd nodig om te googlen naar een gevat commentaar terug?
Ik ook. Alweer.quote:
Toch maar eens wat te eten klaar maken dan?quote:
Oh dat was echt lekker.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef STING het volgende:
[..]
En dat na al dat geschrans van gisterenavond
Ja, wij gaan nu nog ff niet eten en ik heb wel echt honger. Misschien hebben we nog wel smac.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar eens wat te eten klaar maken dan?
dat is eigenlijk nog triester, het was je ontgaan en bent vrijwillig zomaar een topic als singles nog eens gaan teruglezen en toen zag je het opeens welquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt ontgaan helaas. Als je op google kon zoeken naar gevat commentaar dan had je zelf ook vast betere opmerkingen.
Ik ga zo een simpel soepje klaarmaken, en later vanavond een pastasalade eten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dat was echt lekker.Moet ik onthouden daarzo.
[..]
Ja, wij gaan nu nog ff niet eten en ik heb wel echt honger. Misschien hebben we nog wel smac.
Ik voel dat je je hebt moeten inhouden bij het stellen van de vraagquote:
Waarom ga je hier eigenlijk op in?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is eigenlijk nog triester, het was je ontgaan en bent vrijwillig zomaar een topic als singles nog eens gaan teruglezen en toen zag je het opeens welik had je hoger in geschat
Valt mee hoor, maar ik kon het indd. niet laten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik voel dat je je hebt moeten inhouden bij het stellen van de vraag![]()
Kip salade staat er op het menu
Jambo prawnquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef HeatWave het volgende:
1x [Starters voorgerechten] Jambo prawn ¤7,50
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Cheese nan ¤3,00
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Garlic nan ¤2,50
1x [Accompaniments bijgerechten] Raita ¤2,50
1x [Main course & grill dishes hoofdgerechten & grillgerechten] Zaika sizzler (chefs specialty), naan.
ik krijg opeens een geweldig idee, ik ga eten bestellen en niet zelf koken!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef HeatWave het volgende:
1x [Starters voorgerechten] Jambo prawn ¤7,50
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Cheese nan ¤3,00
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Garlic nan ¤2,50
1x [Accompaniments bijgerechten] Raita ¤2,50
1x [Main course & grill dishes hoofdgerechten & grillgerechten] Zaika sizzler (chefs specialty), naan.
En je een vestiging in de buurt hebt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef VorteXxX het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
ideaal voor zondagen als je te brak bent om te koken
Wacht maar tot je hem proeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mee hoor, maar ik kon het indd. niet laten.
Hm, salade is wel wat saai.
er is genoeg voor 2 hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg opeens een geweldig idee, ik ga eten bestellen en niet zelf koken!
Bij jullie geen bezorgservice in de buurt?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je een vestiging in de buurt hebt.
zoals eerder gezegd (mss moet je ook es teruglezenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd (mss moet je ook es teruglezen) ik verveel me en heb zin om een beetje te bitchen enzo alleen is de Kardinaal helaas niet echt partij voor mij
Warmhouden in de magnetron gaat prima hoorquote:
Maaltijdsaladesquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog beter is fokken en een ander laten koken
Zit er bij jou helemaal geen eet zaak in de buurtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je een vestiging in de buurt hebt.
Dat klopt, maar om naar de amateursdivisie te degraderen zodat jij het wel kan bijbenen daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd (mss moet je ook es teruglezen) ik verveel me en heb zin om een beetje te bitchen enzo alleen is de Kardinaal helaas niet echt partij voor mij
Dat ben ik net aan het etenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Tijd om een pizza met warme ananas te bestellen
Niet de bekende namen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij jullie geen bezorgservice in de buurt?
Damn.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet dat ook op de things to eat list?
Hawaïquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Jawel maar dus niet de bekende namen met websites en vestigingen door heel NL.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Zit er bij jou helemaal geen eet zaak in de buurt![]()
ik kan er uit ongeveer 30 kiezen
moet je zien zelfs blondt met plank voor de kop kan ik hem aan met een hand op de rug gebonden en mijn benen in de knoop ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar...je was blondt vandaag?
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je zien zelfs blondt met plank voor de kop kan ik hem aan met een hand op de rug gebonden en mijn benen in de knoop ofzo
oh ok, pm maar ff waar ik moet zijn dan! (moet je me wel niet uitlachen om mijn schattige limburge accentje enzo hequote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Warmhouden in de magnetron gaat prima hoor.
Ja maar daar ken ik geen sites van.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
De lokale turk of griek is ook goed hoor
Keldertje is dit niet he VDquote:
Ik garandeer nietsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok, pm maar ff waar ik moet zijn dan! (moet je me wel niet uitlachen om mijn schattige limburge accentje enzo he)
Gouden gidsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar daar ken ik geen sites van.
Erger dan Hawaï, ook met gorgonzola, champignons en hamquote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hawaïik probeer iedereen ervan te overtuigen dat ananas op pizza wel lekker is maar iedereen vind et smerig...
Internetjugend...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar daar ken ik geen sites van.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik garandeer niets.
nee hoor, vind het bij vrouwen wel ok (al werd krengetje wel boos gisteren toen ik zei van niet in dr gezicht).
quote:
quote:
Euhm, het ging er niet om dat ik nergens eten kan bestellen maar de bekende namen (bijv. Domino's), hebben wij niet. Dat was het punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Internetjugend...
ff telefoon nummertje googlen?
Ik hoef maar 150 tot 200 meter te lopen en ik loop langs een hele rij eettentjes/barretjesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet de bekende namen.
[..]
Damn.Ik wist niet dat jij goede smaak had!
De lokale pizzeria is vaak toch veel lekkerder dan die troep van Domino's/New York Pizzaquote:Op zondag 28 maart 2010 17:46 schreef vencodark het volgende:
Euhm, het ging er niet om dat ik nergens eten kan bestellen maar de bekende namen (bijv. Domino's), hebben wij niet. Dat was het punt.
Ik ook, als ik naar Goes rijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef maar 150 tot 200 meter te lopen en ik loop langs een hele rij eettentjes/barretjes
je spuit niet in de gezichten van lieve limburgse vrouwtjes???quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik garandeer niets.
nee hoor, vind het bij vrouwen wel ok (al werd krengetje wel boos gisteren toen ik zei van niet in dr gezicht).
Ja, ik heb hier 3 chinezen 1 wokschuur, febo, lunchrooms etc op kruipafstandquote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef maar 150 tot 200 meter te lopen en ik loop langs een hele rij eettentjes/barretjes
Die hebben we zelfs op het dorp.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
De lokale pizzeria is vaak toch veel lekkerder dan die troep van Domino's/New York Pizza
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis hier een stampende voet en een "Nou!".
je moet ook geen zooi van dat soort ketens maar gewoon een pizzarie uit de buurt hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Euhm, het ging er niet om dat ik nergens eten kan bestellen maar de bekende namen (bijv. Domino's), hebben wij niet. Dat was het punt.
Ik heb er iig geen ervaring meequote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je spuit niet in de gezichten van lieve limburgse vrouwtjes???
Pff, wat klaag je dan nogquote:Op zondag 28 maart 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die hebben we zelfs op het dorp.( nog nooit geweest trouwens).
Had je anders verwacht van zo'n achterbakse Amsterdammer dan?quote:
Ja, maar daar ging het niet om.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet ook geen zooi van dat soort ketens maar gewoon een pizzarie uit de buurt hebben
Deed ik niet.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van zo'n achterbakse Amsterdammer dan?.
Ze zou het nu toch gewend moeten zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van zo'n achterbakse Amsterdammer dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |