Ik garandeer nietsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok, pm maar ff waar ik moet zijn dan! (moet je me wel niet uitlachen om mijn schattige limburge accentje enzo he)
Gouden gidsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar daar ken ik geen sites van.
Erger dan Hawaï, ook met gorgonzola, champignons en hamquote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hawaïik probeer iedereen ervan te overtuigen dat ananas op pizza wel lekker is maar iedereen vind et smerig...
Internetjugend...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar daar ken ik geen sites van.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik garandeer niets.
nee hoor, vind het bij vrouwen wel ok (al werd krengetje wel boos gisteren toen ik zei van niet in dr gezicht).
quote:
quote:
Euhm, het ging er niet om dat ik nergens eten kan bestellen maar de bekende namen (bijv. Domino's), hebben wij niet. Dat was het punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Internetjugend...
ff telefoon nummertje googlen?
Ik hoef maar 150 tot 200 meter te lopen en ik loop langs een hele rij eettentjes/barretjesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet de bekende namen.
[..]
Damn.Ik wist niet dat jij goede smaak had!
De lokale pizzeria is vaak toch veel lekkerder dan die troep van Domino's/New York Pizzaquote:Op zondag 28 maart 2010 17:46 schreef vencodark het volgende:
Euhm, het ging er niet om dat ik nergens eten kan bestellen maar de bekende namen (bijv. Domino's), hebben wij niet. Dat was het punt.
Ik ook, als ik naar Goes rijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef maar 150 tot 200 meter te lopen en ik loop langs een hele rij eettentjes/barretjes
je spuit niet in de gezichten van lieve limburgse vrouwtjes???quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik garandeer niets.
nee hoor, vind het bij vrouwen wel ok (al werd krengetje wel boos gisteren toen ik zei van niet in dr gezicht).
Ja, ik heb hier 3 chinezen 1 wokschuur, febo, lunchrooms etc op kruipafstandquote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoef maar 150 tot 200 meter te lopen en ik loop langs een hele rij eettentjes/barretjes
Die hebben we zelfs op het dorp.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
De lokale pizzeria is vaak toch veel lekkerder dan die troep van Domino's/New York Pizza
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis hier een stampende voet en een "Nou!".
je moet ook geen zooi van dat soort ketens maar gewoon een pizzarie uit de buurt hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Euhm, het ging er niet om dat ik nergens eten kan bestellen maar de bekende namen (bijv. Domino's), hebben wij niet. Dat was het punt.
Ik heb er iig geen ervaring meequote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je spuit niet in de gezichten van lieve limburgse vrouwtjes???
Pff, wat klaag je dan nogquote:Op zondag 28 maart 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die hebben we zelfs op het dorp.( nog nooit geweest trouwens).
Had je anders verwacht van zo'n achterbakse Amsterdammer dan?quote:
Ja, maar daar ging het niet om.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet ook geen zooi van dat soort ketens maar gewoon een pizzarie uit de buurt hebben
Deed ik niet.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van zo'n achterbakse Amsterdammer dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |