Bij jullie geen bezorgservice in de buurt?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je een vestiging in de buurt hebt.
zoals eerder gezegd (mss moet je ook es teruglezenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd (mss moet je ook es teruglezen) ik verveel me en heb zin om een beetje te bitchen enzo alleen is de Kardinaal helaas niet echt partij voor mij
Warmhouden in de magnetron gaat prima hoorquote:
Maaltijdsaladesquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog beter is fokken en een ander laten koken
Zit er bij jou helemaal geen eet zaak in de buurtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je een vestiging in de buurt hebt.
Dat klopt, maar om naar de amateursdivisie te degraderen zodat jij het wel kan bijbenen daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd (mss moet je ook es teruglezen) ik verveel me en heb zin om een beetje te bitchen enzo alleen is de Kardinaal helaas niet echt partij voor mij
Dat ben ik net aan het etenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Tijd om een pizza met warme ananas te bestellen
Niet de bekende namen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij jullie geen bezorgservice in de buurt?
Damn.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet dat ook op de things to eat list?
Hawaïquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Jawel maar dus niet de bekende namen met websites en vestigingen door heel NL.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Zit er bij jou helemaal geen eet zaak in de buurt![]()
ik kan er uit ongeveer 30 kiezen
moet je zien zelfs blondt met plank voor de kop kan ik hem aan met een hand op de rug gebonden en mijn benen in de knoop ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar...je was blondt vandaag?
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je zien zelfs blondt met plank voor de kop kan ik hem aan met een hand op de rug gebonden en mijn benen in de knoop ofzo
oh ok, pm maar ff waar ik moet zijn dan! (moet je me wel niet uitlachen om mijn schattige limburge accentje enzo hequote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Warmhouden in de magnetron gaat prima hoor.
Ja maar daar ken ik geen sites van.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
De lokale turk of griek is ook goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |