Echt ontgaan helaas. Als je op google kon zoeken naar gevat commentaar dan had je zelf ook vast betere opmerkingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was het commentaar je echt ontgaan of had je gewoon even tijd nodig om te googlen naar een gevat commentaar terug?
Ik ook. Alweer.quote:
Toch maar eens wat te eten klaar maken dan?quote:
Oh dat was echt lekker.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef STING het volgende:
[..]
En dat na al dat geschrans van gisterenavond
Ja, wij gaan nu nog ff niet eten en ik heb wel echt honger. Misschien hebben we nog wel smac.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar eens wat te eten klaar maken dan?
dat is eigenlijk nog triester, het was je ontgaan en bent vrijwillig zomaar een topic als singles nog eens gaan teruglezen en toen zag je het opeens welquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt ontgaan helaas. Als je op google kon zoeken naar gevat commentaar dan had je zelf ook vast betere opmerkingen.
Ik ga zo een simpel soepje klaarmaken, en later vanavond een pastasalade eten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dat was echt lekker.Moet ik onthouden daarzo.
[..]
Ja, wij gaan nu nog ff niet eten en ik heb wel echt honger. Misschien hebben we nog wel smac.
Ik voel dat je je hebt moeten inhouden bij het stellen van de vraagquote:
Waarom ga je hier eigenlijk op in?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is eigenlijk nog triester, het was je ontgaan en bent vrijwillig zomaar een topic als singles nog eens gaan teruglezen en toen zag je het opeens welik had je hoger in geschat
Valt mee hoor, maar ik kon het indd. niet laten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik voel dat je je hebt moeten inhouden bij het stellen van de vraag![]()
Kip salade staat er op het menu
Jambo prawnquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef HeatWave het volgende:
1x [Starters voorgerechten] Jambo prawn ¤7,50
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Cheese nan ¤3,00
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Garlic nan ¤2,50
1x [Accompaniments bijgerechten] Raita ¤2,50
1x [Main course & grill dishes hoofdgerechten & grillgerechten] Zaika sizzler (chefs specialty), naan.
ik krijg opeens een geweldig idee, ik ga eten bestellen en niet zelf koken!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef HeatWave het volgende:
1x [Starters voorgerechten] Jambo prawn ¤7,50
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Cheese nan ¤3,00
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Garlic nan ¤2,50
1x [Accompaniments bijgerechten] Raita ¤2,50
1x [Main course & grill dishes hoofdgerechten & grillgerechten] Zaika sizzler (chefs specialty), naan.
En je een vestiging in de buurt hebt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef VorteXxX het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
ideaal voor zondagen als je te brak bent om te koken
Wacht maar tot je hem proeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mee hoor, maar ik kon het indd. niet laten.
Hm, salade is wel wat saai.
er is genoeg voor 2 hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg opeens een geweldig idee, ik ga eten bestellen en niet zelf koken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |