Omnomnomnom....quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Lily-Ella het volgende:
*deelt muffins uit*
Voor de saamhorigheid enzo
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef STING het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik d8 wat is er nu zo bijzonder, tot ik ging scrollen
heb ik eindelijk een foto van de kardinaal gezien![]()
mjamiequote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Lily-Ella het volgende:
*deelt muffins uit*
Voor de saamhorigheid enzo
Hey, ik ben jou ook tegemoet gekomen toch?quote:
Niet kruimelen he?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef STING het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
Een succesvolle hit maakt je nog geen rasartiestquote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt super toevallig zat ik nu net met een van die singles onze ervaringen van toen door te spreken, en sja het was wel degelijk een suc6 zijn we over uit!
* jaloers is.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef STING het volgende:
Gisteren al twee muffins gegeten
Hou het nu maar ff bij een paaseitje.
gelukkig dan dat ik niet beweer een rasartiest te zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een succesvolle hit maakt je nog geen rasartiest
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Live from work:
1: Mijn vrouw leeft al een tijd niet meer.
2: Jeetje, wat erg.
...
2: Wie heb je nu dan voor je huishouden?
![]()
Waarvan aktequote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik ben jou ook tegemoet gekomen toch?![]()
Sorry, je commentaar was me even ontgaan, Blijkbaar val je voor mannen net zo min op als voor vrouwen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij voelt je wel stukken beter dan velen die hier posten hehoe is dat nu voor je zo'n feel good topic ?
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:25 schreef Lily-Ella het volgende:
Live from work:
1: Mijn vrouw leeft al een tijd niet meer.
2: Jeetje, wat erg.
...
2: Wie heb je nu dan voor je huishouden?
![]()
was het commentaar je echt ontgaan of had je gewoon even tijd nodig om te googlen naar een gevat commentaar terug?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry, je commentaar was me even ontgaan, Blijkbaar val je voor mannen net zo min op als voor vrouwen.
quote:
Echt ontgaan helaas. Als je op google kon zoeken naar gevat commentaar dan had je zelf ook vast betere opmerkingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was het commentaar je echt ontgaan of had je gewoon even tijd nodig om te googlen naar een gevat commentaar terug?
Ik ook. Alweer.quote:
Toch maar eens wat te eten klaar maken dan?quote:
Oh dat was echt lekker.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef STING het volgende:
[..]
En dat na al dat geschrans van gisterenavond
Ja, wij gaan nu nog ff niet eten en ik heb wel echt honger. Misschien hebben we nog wel smac.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar eens wat te eten klaar maken dan?
dat is eigenlijk nog triester, het was je ontgaan en bent vrijwillig zomaar een topic als singles nog eens gaan teruglezen en toen zag je het opeens welquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt ontgaan helaas. Als je op google kon zoeken naar gevat commentaar dan had je zelf ook vast betere opmerkingen.
Ik ga zo een simpel soepje klaarmaken, en later vanavond een pastasalade eten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dat was echt lekker.Moet ik onthouden daarzo.
[..]
Ja, wij gaan nu nog ff niet eten en ik heb wel echt honger. Misschien hebben we nog wel smac.
Ik voel dat je je hebt moeten inhouden bij het stellen van de vraagquote:
Waarom ga je hier eigenlijk op in?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is eigenlijk nog triester, het was je ontgaan en bent vrijwillig zomaar een topic als singles nog eens gaan teruglezen en toen zag je het opeens welik had je hoger in geschat
Valt mee hoor, maar ik kon het indd. niet laten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik voel dat je je hebt moeten inhouden bij het stellen van de vraag![]()
Kip salade staat er op het menu
Jambo prawnquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef HeatWave het volgende:
1x [Starters voorgerechten] Jambo prawn ¤7,50
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Cheese nan ¤3,00
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Garlic nan ¤2,50
1x [Accompaniments bijgerechten] Raita ¤2,50
1x [Main course & grill dishes hoofdgerechten & grillgerechten] Zaika sizzler (chefs specialty), naan.
ik krijg opeens een geweldig idee, ik ga eten bestellen en niet zelf koken!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef HeatWave het volgende:
1x [Starters voorgerechten] Jambo prawn ¤7,50
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Cheese nan ¤3,00
1x [Vegetable dishes & side dishes groente- en bijgerechten] Garlic nan ¤2,50
1x [Accompaniments bijgerechten] Raita ¤2,50
1x [Main course & grill dishes hoofdgerechten & grillgerechten] Zaika sizzler (chefs specialty), naan.
En je een vestiging in de buurt hebt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef VorteXxX het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
ideaal voor zondagen als je te brak bent om te koken
Wacht maar tot je hem proeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mee hoor, maar ik kon het indd. niet laten.
Hm, salade is wel wat saai.
er is genoeg voor 2 hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg opeens een geweldig idee, ik ga eten bestellen en niet zelf koken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |