Haha ik wel, ik ben hier te kort om dat al door te hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is raar...ik ben ik niet eens nieuwsgierig naar de namen.
Valt mee. Ik was niet nieuwsgierig.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft een scharrel gebeld
nu heb ik de roddel zeker verpest?
Dat komt snel genoeg hier.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha ik wel, ik ben hier te kort om dat al door te hebben
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef VorteXxX het volgende:
Limburgs Dialectheeft toch wel iets erotisch
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik kom je dan natuurlijk redden in mijn witte rubberbootje
Met een schattige zachte G.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt natuurlijk nog een Limburgs dialect he?
jaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt natuurlijk nog een Limburgs dialect he?
Oeh!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb chocolademuffins. Mijn geweldige collega's roelen
dat slaap ik (bijna) elk weekend... niks speciaals aanquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sliep vannacht lekker alleen in mn eigen bed trouwens
ik sliep eerst samen op de bank, toen was ik opeens alleen op de bank en toen sliep ik samen in bedquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sliep vannacht lekker alleen in mn eigen bed trouwens
Met je huidige toyboy?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sliep eerst samen op de bank, toen was ik opeens alleen op de bank en toen sliep ik samen in bed
Wrom niet?quote:
en door de weeks?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dat slaap ik (bijna) elk weekend... niks speciaals aan
quote:
Tja, dat heb je dan weer gemist he.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
He verdorie, was ik nou maar iets langer gebleven
nee gewoon een heel goeie vriend, en het was ook daadwerkelijk slapen! daar hadden we t over toch!?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
das niet lief.
[..]
Tja, dat heb je dan weer gemist he.
Oooh, hijquote:Op zondag 28 maart 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee gewoon een heel goeie vriend, en het was ook daadwerkelijk slapen! daar hadden we t over toch!?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft een scharrel gebeld
nu heb ik de roddel zeker verpest?
wat een energie verspilling!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ook alleen... in een groot 2 persoons waterbed
Ja erg he... maar anders kom jij even dat andere gedeelte opvullenquote:
Ik wist niet dat HW kapperstalent had?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef krengetje het volgende:
[..]maar hij deed wel mn haren in model
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja erg he... maar anders kom jij even dat andere gedeelte opvullen
Nog in bad gelegen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb haar helemaal niet gebeld, het was sms
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HW kapperstalent had?
Ik ben verontwaardigd over jouw desinteresse jegens mijn wens iets in jouw fobo te plaatsenquote:
Maar heb heul geen fobo...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben verontwaardigd over jouw desinteresse jegens mijn wens iets in jouw fobo te plaatsen
Same herequote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend jaGisteravond leek me geen goed idee
Dat kanon op de voorplecht, dat heeft natuurlijk ieder koopvaardijschip he?quote:
Als we haar toch niet haddenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Lotusss er is gaat dit draadje 10x sneller
jammer dat ze weer met de staart tussen de benen weggerend is danquote:Op zondag 28 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Lotusss er is gaat dit draadje 10x sneller
Zal je het ook wel niet druk hebben gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
Woohoo, met mijn brakke hoofd toch mijn doel leeg weten te houden en 6-0 gewonnen
1 bal op doel in 90 minutenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
Zal je het ook wel niet druk hebben gehad.
Alsof ze wegrentquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer dat ze weer met de staart tussen de benen weggerend is dan
want vind t maar traag gaan hier nu
quote:
nieuwe!?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof ze wegrent![]()
Het is eerder dat ze nieuwe munitie gaat halen
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof ze wegrent![]()
Het is eerder dat ze nieuwe munitie gaat halen
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeft
Een leven is voor N00bsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeft
Ok, dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hoeft hier niet eens te vissen met aas. Ze bijten hier toch wel
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik speel dat soort spelletjes soms graag meequote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat geldt voor de meeste singles hierquote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valt
om op te happen hier en een beetje te stangen, bitchen etc etcquote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste singles hier
Als er maar wat te pakken valt!
Jij voelt je wel stukken beter dan velen die hier posten hequote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste singles hier
Als er maar wat te pakken valt!
Maar het was geen succes geworden?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
om op te happen hier en een beetje te stangen, bitchen etc etc
de rest van het pakken zoals je wellicht suggereerd.... BEEN THERE DONE THAT!
Ik soms ook maar ik wil me ook niet altijd maar laten kennen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik speel dat soort spelletjes soms graag mee
Met het spelletje meespelen, bedoel ik dan juist niet me laten kennenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik soms ook maar ik wil me ook niet altijd maar laten kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valt
echt super toevallig zat ik nu net met een van die singles onze ervaringen van toen door te spreken, en sja het was wel degelijk een suc6 zijn we over uit!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar het was geen succes geworden?
Ikkequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef krengetje het volgende:
Mn kat was echt blij om me te zienLigt al de hele tijd in mn nek
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef STING het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Omnomnomnom....quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef Lily-Ella het volgende:
*deelt muffins uit*
Voor de saamhorigheid enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |