ik sliep eerst samen op de bank, toen was ik opeens alleen op de bank en toen sliep ik samen in bedquote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sliep vannacht lekker alleen in mn eigen bed trouwens
Met je huidige toyboy?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sliep eerst samen op de bank, toen was ik opeens alleen op de bank en toen sliep ik samen in bed
Wrom niet?quote:
en door de weeks?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dat slaap ik (bijna) elk weekend... niks speciaals aan
quote:
Tja, dat heb je dan weer gemist he.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
He verdorie, was ik nou maar iets langer gebleven
nee gewoon een heel goeie vriend, en het was ook daadwerkelijk slapen! daar hadden we t over toch!?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
das niet lief.
[..]
Tja, dat heb je dan weer gemist he.
Oooh, hijquote:Op zondag 28 maart 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee gewoon een heel goeie vriend, en het was ook daadwerkelijk slapen! daar hadden we t over toch!?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft een scharrel gebeld
nu heb ik de roddel zeker verpest?
wat een energie verspilling!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ook alleen... in een groot 2 persoons waterbed
Ja erg he... maar anders kom jij even dat andere gedeelte opvullenquote:
Ik wist niet dat HW kapperstalent had?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef krengetje het volgende:
[..]maar hij deed wel mn haren in model
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja erg he... maar anders kom jij even dat andere gedeelte opvullen
Nog in bad gelegen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb haar helemaal niet gebeld, het was sms
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HW kapperstalent had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |