Ik ben verontwaardigd over jouw desinteresse jegens mijn wens iets in jouw fobo te plaatsenquote:
Maar heb heul geen fobo...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben verontwaardigd over jouw desinteresse jegens mijn wens iets in jouw fobo te plaatsen
Same herequote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend jaGisteravond leek me geen goed idee
Dat kanon op de voorplecht, dat heeft natuurlijk ieder koopvaardijschip he?quote:
Als we haar toch niet haddenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Lotusss er is gaat dit draadje 10x sneller
jammer dat ze weer met de staart tussen de benen weggerend is danquote:Op zondag 28 maart 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Lotusss er is gaat dit draadje 10x sneller
Zal je het ook wel niet druk hebben gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
Woohoo, met mijn brakke hoofd toch mijn doel leeg weten te houden en 6-0 gewonnen
1 bal op doel in 90 minutenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
Zal je het ook wel niet druk hebben gehad.
Alsof ze wegrentquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer dat ze weer met de staart tussen de benen weggerend is dan
want vind t maar traag gaan hier nu
quote:
nieuwe!?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof ze wegrent![]()
Het is eerder dat ze nieuwe munitie gaat halen
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof ze wegrent![]()
Het is eerder dat ze nieuwe munitie gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |