quote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeft
Een leven is voor N00bsquote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zij in tegenstelling tot ons wel een leven heeft
Ok, dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hoeft hier niet eens te vissen met aas. Ze bijten hier toch wel
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik speel dat soort spelletjes soms graag meequote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat geldt voor de meeste singles hierquote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valt
om op te happen hier en een beetje te stangen, bitchen etc etcquote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste singles hier
Als er maar wat te pakken valt!
Jij voelt je wel stukken beter dan velen die hier posten hequote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste singles hier
Als er maar wat te pakken valt!
Maar het was geen succes geworden?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
om op te happen hier en een beetje te stangen, bitchen etc etc
de rest van het pakken zoals je wellicht suggereerd.... BEEN THERE DONE THAT!
Ik soms ook maar ik wil me ook niet altijd maar laten kennen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik speel dat soort spelletjes soms graag mee
Met het spelletje meespelen, bedoel ik dan juist niet me laten kennenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik soms ook maar ik wil me ook niet altijd maar laten kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je een dobbertje uithangt, verveel me dood en pak alles wat er maar te pakken valt
echt super toevallig zat ik nu net met een van die singles onze ervaringen van toen door te spreken, en sja het was wel degelijk een suc6 zijn we over uit!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar het was geen succes geworden?
Ikkequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef krengetje het volgende:
Mn kat was echt blij om me te zienLigt al de hele tijd in mn nek
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef STING het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |