Ik neem aan sop, omdat hij nog moest afwassen.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar nu vraag ik me toch af of het nu sop in een pan was of waterige soep....
samzzquote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, de machinist moet ff een poepie gas bijgeven van Herr Conducteur
Ah, een schilderbeurtje ipv dweilbeurtje?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien was het dezelfde Aldi Tomatensoep als waar ik eerder over schreef.
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, de machinist moet ff een poepie gas bijgeven van Herr Conducteur
Ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Iig, vond ik de meet gisteren geweldig
Erg van genoten
Met elkaar of algemeen ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookHad niet verwacht dat het zo zou 'klikken'.
met wie hebt jij allemaal 'geklikt' !?!?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookHad niet verwacht dat het zo zou 'klikken'.
Ik voel me aangesproken en ff voor de goede orde: commentaar omdat tijdstip op het laatste moment wordt verschoven ofzo (of discussie erover), dat is niet praktisch. En de locatie zou me een zorg zijn. Soms zijn posts ook niet serieus hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
ik vond het sowieso een beetje raar dat er achteraf allerlei commmentaar komt op de meet en locatie enzo, maar dan aleen van mmensen die er niet bij waren..
Ik vond iedereen leukquote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met wie hebt jij allemaal 'geklikt' !?!?
heb begrepen dat er heel wat heren speciaal voor jou kwamen
Ik miste het gebitch. Jij bent tegenwoordig veel te liefquote:
Ooh, dat verklaard echt alles.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik zet mijn pannen voor ik ze afwas even te weken in het sop.
ikquote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond iedereen leuk![]()
En wie kwam er speciaal voor mij? Want dat kan ik me niet herinneren?
Mijn enige commentaar was dat ik er niet bij was.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
ik vond het sowieso een beetje raar dat er achteraf allerlei commmentaar komt op de meet en locatie enzo, maar dan aleen van mmensen die er niet bij waren..
Dat is mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Was gewoon erg gezellig
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik neem aan sop, omdat hij nog moest afwassen.
Milieuvervuiler.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
FOK! jeweets.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhh nu valt hier het kwartje ook, je was aan het afwassen of wilde gaan afwassen had een pan te weken gezet en toen je die pakte om om te gooien en schoon te maken viel ie om.....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je daar lang staan wachten?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef VorteXxX het volgende:
Die meet was toch in zwolle?
Ik heb jullie dus ook gemistquote:
Een beter milieu begint bij een ander.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Milieuvervuiler.Spoel ze na gebruik gewoon even af.
Ik was er niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Venco: Jij nog wat wezen dwarsfluiten op de meet?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh nu valt hier het kwartje ook, je was aan het afwassen of wilde gaan afwassen had een pan te weken gezet en toen je die pakte om om te gooien en schoon te maken viel ie om.....
ik zag je al met een pan met een sopje door je huis sjouwen om te gaan poetsen (ipv een emmer)
excuseer me, ik ben vandaag niet zo heel helder
Niets persoonlijks maar ik niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond iedereen leuk![]()
En wie kwam er speciaal voor mij? Want dat kan ik me niet herinneren?
Dudequote:Op zondag 28 maart 2010 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij een ander.
En om vettigheid er uit te krijgen zet ik ze toch liever even in een afwassopje.
Vandaar al jouw commentaarquote:
MrBox zat stiekem in je missBox>quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude![]()
Gebruik minder vet, is nog gezonder ook!
Ben je niet in de war met je bad?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef stbabylon het volgende:
En de tering wat waren die bedden zacht. Ik verzoop er bijna in
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik helemaal niet veel vet. Maar ook een beetje vet is vet.
Dat jij alles met water en Klazien-uit-Zalk paardebloem-weegbree-brandnetelzeep doet moet jij weten. Ik gebruik gewoon afwasmiddel.
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MrBox zat stiekem in je missBox>
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.quote:
dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.
Op fok leek het wel die illusie te wekken.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.
Als Socios er was geweest had ik het je kunnen vertellen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was toch al niet zo heul helder vandaag, dus dat mag.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
hahahaaha dat is een geweldig excuus die ik dan vandaag nog een beetje ga uitmelken als mij dat zo uitkomtquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij was toch al niet zo heul helder vandaag, dus dat mag.
Die komt gewoon alleen voor vrouwen en ook alleen als er een hele boel van zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als Socios er was geweest had ik het je kunnen vertellen.
De klassiekers worden altijd herhaald.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Daarbij: je valt in de herhaling!
Schop ik nu als ik zeg dat dat behoorlijk goed lukt tot nu toe?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaaha dat is een geweldig excuus die ik dan vandaag nog een beetje ga uitmelken als mij dat zo uitkomt
nee hoor heul niet ik voel me vandaag blondt met een enorme balk voor mn kopquote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schop ik nu als ik zeg dat dat behoorlijk goed lukt tot nu toe?
Je eigen grappen als klassiekers bestempelen? Wat arrogant.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De klassiekers worden altijd herhaald.
Ik denk eerder dat hij, als hij komt, stilletjes in een hoekje gaat zitten zuipen a la Skippy22.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt gewoon alleen voor vrouwen en ook alleen als er een hele boel van zijn
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor heul niet ik voel me vandaag blondt met een enorme balk voor mn kop
ligt er aan met welke snelheid hij mijn hoofd naderd....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Beter die balk voor je kop dan erop he?
Jouw posts als origineel en/of interessant bestempelen... Wat arrogantquote:Op zondag 28 maart 2010 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je eigen grappen als klassiekers bestempelen? Wat arrogant.
Ik wil best een interessant-doenerige berekening voor je googlen, maar aangezien je vandaag blondt bent laat ik dat maar even achterwege...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
licht er aan met welke snelheid hij mijn hoofd naderd....
Oh, waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw posts als origineel en/of interessant bestempelen... Wat arrogant
Dat hebben alle succesvolle mensen hè! Roem is toch een fijne drug!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je eigen grappen als klassiekers bestempelen? Wat arrogant.
zoals de waard is....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw posts als origineel en/of interessant bestempelen... Wat arrogant
Ow wacht, alleen JIJ mag iets lezen wat er niet staat?quote:
Succesvol? Jij?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hebben alle succesvolle mensen hè! Roem is toch een fijne drug!
quote:
En waar zei ik dat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, alleen JIJ mag iets lezen wat er niet staat?
ik vrees dat ik dat toch niet ga begrijpen en die balk dan pas echt met een enorme snelheid komt aanvliegenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil best een interessant-doenerige berekening voor je googlen, maar aangezien je vandaag blondt bent laat ik dat maar even achterwege...![]()
Och, popcorn lijkt me niet nodig.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Kunnen jullie even rekening houden met het feit dat ik geen popcorn in huis heb en de dichtsbijzijnde supermarkt die open is 20 kilometer verderop zit.?
Woeiiiiquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar zei ik dat dan?![]()
Je ziet alweer spoken!
Iddquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Kunnen jullie even rekening houden met het feit dat ik geen popcorn in huis heb en de dichtsbijzijnde supermarkt die open is 20 kilometer verderop zit.?
Right. Ik vond je leuker toen je weg was.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiiii
De aloude Ripley/Nouk argumentatie. Werkt altijd, omdat het argumentatie is die nergens op gebaseerd is!
Liefst met selectief quoten natuurlijk
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
* Duimelot geeft RZ een paar van haar Pringlesquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
En bedankt.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ik zou zeggen: vecht lekker even verder, dan ga ik even wat anders doen.
Ik kom wel terug als de gezellige mensen weer uit coma zijn.
Hey!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
Namen willen we.. namen!!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
Take the hint.quote:
En bedankt!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
nu haal je rip en nouk er bij net box WHY??quote:Op zondag 28 maart 2010 16:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiiii
De aloude Ripley/Nouk argumentatie. Werkt altijd, omdat het argumentatie is die nergens op gebaseerd is!
Liefst met selectief quoten natuurlijk
Aww...zie je nu wat je doet, RZ?quote:
ze moet toch iets zeggen hequote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu haal je rip en nouk er bij net box WHY??
ik snap dr werkelijk niets van
Misschien heeft Lotuss wat in te halen van de afgelopen tijd ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ben niet eens blondtquote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef je net nog chippies en dan zeg je dan dat ik niet egzellig benquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit in die kut internationale treinquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
Misschien help het als het echte chippies zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef je net nog chippies en dan zeg je dan dat ik niet egzellig bentnx NOT
Of Chippendales.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien help het als het echte chippies zijn
Lekker blijven zitten. In Berlijn uitstappenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in die kut internationale treinMaar geen coma hier... Krea's telefoon wel, overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |