Ik neem aan sop, omdat hij nog moest afwassen.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar nu vraag ik me toch af of het nu sop in een pan was of waterige soep....
samzzquote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, de machinist moet ff een poepie gas bijgeven van Herr Conducteur
Ah, een schilderbeurtje ipv dweilbeurtje?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien was het dezelfde Aldi Tomatensoep als waar ik eerder over schreef.
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, de machinist moet ff een poepie gas bijgeven van Herr Conducteur
Ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Iig, vond ik de meet gisteren geweldig
Erg van genoten
Met elkaar of algemeen ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookHad niet verwacht dat het zo zou 'klikken'.
met wie hebt jij allemaal 'geklikt' !?!?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookHad niet verwacht dat het zo zou 'klikken'.
Ik voel me aangesproken en ff voor de goede orde: commentaar omdat tijdstip op het laatste moment wordt verschoven ofzo (of discussie erover), dat is niet praktisch. En de locatie zou me een zorg zijn. Soms zijn posts ook niet serieus hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
ik vond het sowieso een beetje raar dat er achteraf allerlei commmentaar komt op de meet en locatie enzo, maar dan aleen van mmensen die er niet bij waren..
Ik vond iedereen leukquote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met wie hebt jij allemaal 'geklikt' !?!?
heb begrepen dat er heel wat heren speciaal voor jou kwamen
Ik miste het gebitch. Jij bent tegenwoordig veel te liefquote:
Ooh, dat verklaard echt alles.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik zet mijn pannen voor ik ze afwas even te weken in het sop.
ikquote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond iedereen leuk![]()
En wie kwam er speciaal voor mij? Want dat kan ik me niet herinneren?
Mijn enige commentaar was dat ik er niet bij was.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
ik vond het sowieso een beetje raar dat er achteraf allerlei commmentaar komt op de meet en locatie enzo, maar dan aleen van mmensen die er niet bij waren..
Dat is mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Was gewoon erg gezellig
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik neem aan sop, omdat hij nog moest afwassen.
Milieuvervuiler.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik zet mijn pannen voor ik ze afwas even te weken in het sop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |