Nou, ik heb het maar even niet laten liggen. Een heuvellandschap is prachtig maar niet in mijn keuken.quote:
Niet met afwaswater.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, de vloer kon ook wel een dweilbeurtje gebruiken toch?
Ja, maar toch he?quote:
sop in een pan!!?!?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:Had ik net een pan vol sop even op het aanrecht staan.
Pak ik iets te lomp die pan op, hoppa, toen lag het water op de vloer.
Ghehehehequote:
Ach ik vind een opmerking dat je niet naar een meet gaat "omdat het niet interessant genoeg is" terwijl je zelf vindt dat je niet genoeg sociale contacten hebt, een raardere opmerking.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het een beetje een rare opmerking
Dat zei Box toch? Wat heeft die ermee te maken dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach ik vind een opmerking dat je niet naar een meet gaat "omdat het niet interessant genoeg is" terwijl je zelf vindt dat je niet genoeg sociale contacten hebt, een raardere opmerking.
Ik las ook eerst soepquote:
HELEMAAL NIKS omdat hij nergens aan mee doet! En juist daarom is het zo leuk.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zei Box toch? Wat heeft die ermee te maken dan?
ik ook maar daarna dat al het water.....quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
HELEMAAL NIKS omdat hij nergens aan mee doet! En juist daarom is het zo leuk.
even de laatse paar berichtjes gelezen, maar snap er niets van, box zegt iets daarop maak jij een misselijke opmerking maar box heeft er niets mee van doen en dat is leuk???quote:Op zondag 28 maart 2010 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
HELEMAAL NIKS omdat hij nergens aan mee doet! En juist daarom is het zo leuk.
Wij weten natuurlijk niet wat voor waterige meuk hij soep noemt he?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook maar daarna dat al het water.....
en was toen aan t bedenken wat voor soep het dan moest zijn dus nog es goed gelezen....
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, je opmerkingen slaan kant noch wal. Ik vroeg me al af waar je ineens gebleven was, omdat je weinig in Singles post. Maar nu weet ik weer waarom ik je totaal niet miste.
Misschien was het dezelfde Aldi Tomatensoep als waar ik eerder over schreef.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk niet wat voor waterige meuk hij soep noemt he?
ja nee maar heb even geleden ook iets gelezen over soep en dat ie tomatensoep lekker vondquote:Op zondag 28 maart 2010 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk niet wat voor waterige meuk hij soep noemt he?
Haha, mijn hersenen lazen daardoor ook soep ipv sop. En zeker in combo met die pan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee maar heb even geleden ook iets gelezen over soep en dat ie tomatensoep lekker vond
Best one ever?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Iig, vond ik de meet gisteren geweldig
Erg van genoten
ja maar nu vraag ik me toch af of het nu sop in een pan was of waterige soep....quote:Op zondag 28 maart 2010 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, mijn hersenen lazen daardoor ook soep ipv sop. En zeker in combo met die pan.
ik ook, heb het goed naar mn zin gehadquote:Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Iig, vond ik de meet gisteren geweldig
Erg van genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |