Dat was toch geen bekend knulletje he?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok een volgende keer en langer blijven, dan viel het dus mee
Mn verjaardag was superrrrrrrr mag niet klagen
enige vervelende was dat ik met een super cute knulletje was aan t flirten en toen hadden mn vrienden bed8 om even door de hele zaak te laten omroepen hoe oud ik geworden wasToen was die flirt ook afgelopen
hahaha
Goeiemoggel!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie deed het met wie op de meet?
Vat eens even samen!
Nope vond het niet interessant genoeg. En nog gefeliciteerd danquote:Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hey ik was er niet bij dus vraag het nu maar anders had ik t m wel persoonlijk gevraagd
was jij er ook?
hoe bedoel je bekend?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was toch geen bekend knulletje he?
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok een volgende keer en langer blijven, dan viel het dus mee
Mn verjaardag was superrrrrrrr mag niet klagen
enige vervelende was dat ik met een super cute knulletje was aan t flirten en toen hadden mn vrienden bed8 om even door de hele zaak te laten omroepen hoe oud ik geworden wasToen was die flirt ook afgelopen
hahaha
Je had toch al een toyboy ?quote:
Haha, ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was toch geen bekend knulletje he?
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef vencodark het volgende:
Ohja, duim. had haar verjaardag he.
Nog gefeliciteerd!
dankjequote:
ok ik begrijp m nietquote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een subtiel fokgrapje.Niets serieus.
En vooral ook niet door mensen die er zelf niet eens waren.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ierse pubs was volledig sfeerloos en vol met voetbalsupporters, de Stairway was gewoon weer gezellig, snap het gezeik nooit zo. Je bent met 15 man, dan kan je op zaterdag toch ook niet ff denken een klein gezellig kroegje binnen te wandelen en dat het dan past.
En het is gewoon in overleg met iedereen gegaan, en niemand maakte oo maar 1 piep bezwaar, dan moet er ook niet weer op het forum over begonnen worden, zeg dat in het echt dat je het niet wil.
Beetje te ver weg....quote:Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je wat hebben, komt anders toch echt niet op
ndusquote:Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goeiemoggel!
Onze mini-meet vrijdag was veul leuker, toch schat?!
Echt wel.quote:
Ooh zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het een beetje een rare opmerking
Nog meer schoonmaakwerk!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:
Had ik net een pan vol sop even op het aanrecht staan.
Pak ik iets te lomp die pan op, hoppa, toen lag het water op de vloer.
Dan hoef je niet meer te dweilenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:Had ik net een pan vol sop even op het aanrecht staan.
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:Had ik net een pan vol sop even op het aanrecht staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |