Oeh, echt? Hoe komt het....?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zou goed kunnen.
Een opleiding waar ik momenteel heel hard hoofd in heb trouwens.
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, rattenkooi schoonmaken en dan douchen en dan naar Ede
Veel plezier!quote:
Oh, ik zie ontzettend op (understatement) tegen de stage vanaf sep. Weet totaal niet wat ik wil, waar ik op moet solliciteren etc. etc. Ik zie het allemaal niet meer zo zitten en geen idee hoe ik het klaar moet spelen komend jaar.quote:
Ik ben niet zo heel lang geweest, alleen in het nuchtere gedeeltequote:
Eerst eens zien wat ik ga eten he?quote:
Hmm, dat is wel irritant dan! Vooral omdat je niet weet wat je wil... Ik zou, als ik jou was, wel op tijd (volgens mij al nu?) beginnen met solliciteren. Desnoods stuur je gewoon brieven naar verschillende instellingen die je een beetje interessant lijken... Stel dat je wel weet wat je wil, dan moet je toch nog een tweede optie hebben, omdat de kans groot is dat het vol zit..quote:Op zondag 28 maart 2010 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik zie ontzettend op (understatement) tegen de stage vanaf sep. Weet totaal niet wat ik wil, waar ik op moet solliciteren etc. etc. Ik zie het allemaal niet meer zo zitten en geen idee hoe ik het klaar moet spelen komend jaar.
Oh vandaar dat jullie eerst het hotel gecheckt hebben. Na de meet kon dat niet omdat hij te zat was om nog iets te presteren.quote:
Ik heb een paasgebakjequote:
veel nieuwe gezichten gezien?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel lang geweest, alleen in het nuchtere gedeelte
Was wel leuk om ff wat gezichten erbij te hebben
I know. Maar het voelt niet lekker om semi-oprecht te solliciteren naar iets waarvan ik betwijfel of ik het wil. Ik zit erg in twijfel ook over de opleiding en het vak zelf. Heb al gesprek van uur gehad met mijn mentor enzo. En heb mail naar klasgenoten gestuurd over hun stageervaringen.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel irritant dan! Vooral omdat je niet weet wat je wil... Ik zou, als ik jou was, wel op tijd (volgens mij al nu?) beginnen met solliciteren. Desnoods stuur je gewoon brieven naar verschillende instellingen die je een beetje interessant lijken... Stel dat je wel weet wat je wil, dan moet je toch nog een tweede optie hebben, omdat de kans groot is dat het vol zit..
Alleen maar nieuwe gezichten, was m'n eerste meetquote:Op zondag 28 maart 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel nieuwe gezichten gezien?
en viel het mee of viel het tegen?
Oeh!quote:
Nieuwsgierig aagje ben je ook hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel nieuwe gezichten gezien?
en viel het mee of viel het tegen?
Dubbel oeh!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog 1,5 vlaai een slagroomtaart en heel veel andere zooi
ok een volgende keer en langer blijven, dan viel het dus meequote:Op zondag 28 maart 2010 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen maar nieuwe gezichten, was m'n eerste meet
Ik had niet echt verwachtingen, dus kan niet echt zeggendat het mee of tegen viel. Volgende keer blijf ik wel wat langer iig
Hoe was je verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |